Plug Power ($PLUG)

https://www.ir.plugpower.com/Press-Releases/Press-Release-Details/2021/Plug-Power-to-Host-Business-Update-Conference-Call-on-January-26-2021-to-Discuss-Preliminary-2020-Results-and-2021-Growth-Plans/default.aspx

Q4 on 5.3. Mikähän tarve on tiedottaa ennakkoon…

5 tykkäystä

On this call, CEO, Andy Marsh, will discuss preliminary results for the full year of 2020, including continual progress versus our business goals. Additionally, Mr. Marsh will outline the company’s plans for 2021.

Vahvasti uskon, ettei boldattu ainakaan negaria meinaa…

8 tykkäystä

Sanoivat Q3 yhteydessä muistaakseni, että ovat slightly ahead 2024 tavotteita. En ihmettele, mikäli nostavat 2024 tavotteita.

Varmasti myös vetytehtaiden ja gigafactoryn osalta kuvioita aukaistaan enemmän. Myös Q1 on huudeltu backup hommista tarkennuksia.

Edit: @Jarppa1 Hyvä pointti tuokin! Toivottavasti kuullaan. Harmi kun on vasta kuun lopulla, ei tässä malta odottaa sinne asti.

9 tykkäystä

Onko Plug vahvistanut tuota Rochesteria gigafactoryn sijainniksi? Ns. varmaahan tuo on, mutta onko Plug sitä itse vielä tiedottanut?

1 tykkäys

Ei ole ja eiköhän tuolloin julkaista myös se uusi asiakas joka piti jo viime vuonna julkaista

1 tykkäys

Olen lukenut tästä uudesta asiakkaasta vain täältä foorumilta :smiley: Onko jossain missä näin sanotaan?

@bar1 Tässä callin scriptissä mm mainittu Plugin toimesta.

Niin, minun mielestä siellä sanottiin että pari potentiaalista US ja pari euroopassa ja odotukset on että saataisiin toinen US suljettua vuoden loppuun mennessä. Mutta nämä oli vaan spekulaatioita?

Andy Marsh

Yeah. I think the number 6. And so earlier in the call, if I mentioned that Jose is working with – Jose Crespo, our EVP of Sales is working with 2 potential pedestal store customers in the United States, 2 in Europe. And we still expect that we’ll have 1 done by yearend.

En mä nyt tuollaista ihan pelkäksi spekulaatioksi sanoisi?

14 tykkäystä

Kuukauden vanha juttu, mutta ei ole vissiin ollut esillä vielä.

https://www.ir.plugpower.com/Press-Releases/Press-Release-Details/2021/Plug-Power-and-South-Korean-SK-Group-to-Form-a-Strategic-Partnership-to-Accelerate-Hydrogen-Economy-Expansion-in-Asian-Markets-Plug-Power-to-Receive-1.5-Billion-Strategic-Investment-From-SK-Group/default.aspx

Iso yhteystyö Etelä-Korealaisen SK Groupin kanssa. SK:lta 1.5 miljardin dollarin strateginen sijoitus.

E. SK Group on maan kolmanneksi suurin yhtiö. Liikevaihto n. 213 miljardia USD ja työntekijöitä 107000. Lähde Wikipedia. Jos pitää yhtään paikkaansa, niin taidetaan olla aika ison äärellä Aasian markkinoilla…

35 tykkäystä

Ostavat lappuja abt 29 taalan nurkilla ja isolla volyymilla. Ja nyt tuulipukukaveri täällä mietti housut kahisten, että pitäisikö venata mahdollista droppia… vai tuleeko sitä? Joka tapauksessa, loistava uutinen :sunglasses:

4 tykkäystä

Lievää innostusta havaittavissa kun aftermarketissa +20%. On tuo plugillekin poikkeuksellista😄

14 tykkäystä

Droppi olisi enemmän kuin mieluinen, mutta tällä hetkellä after marketissa hinta on 43,20 dollaria… Toki huomisen liikkeistä todella hankala sanoa.

6 tykkäystä

Juuri näin. “en ole ennustaja, mä olen LENTÄJÄ”. Mutta luulisi E-Korean tyyppien olevan tyytyväisiä kun pääsevät tuohon “fixed priceen” ostamaan lappuja. Mitä se sitten tarkoittaa markkinalle, sen kun tietäisi.

2 tykkäystä

Kylläpäs tarttui afterissa nousu fcelliin, ballardiin ja bloom energyyn :open_mouth: Mielenkiintoinen päivä tulossa

4 tykkäystä

Kuka ne laput myy? Ei kai niitä lisää paineta?
Oli kyllä aika shokki tuo afterin +27,43 %, kun muutenkaan en tänään ollut ehtinyt maailmaa seurata. Ja elämäni ainoat Plugin kevennykset tein “tänään” (Amerikan aikaa). Ei sais koskaan myydä…

14 tykkäystä
3 tykkäystä

Niin mistä nämä 51,4 miljoonaa kantaosaketta? Jos painetaan lisää niin aika hurja nousu afterissa…

2 tykkäystä

Ei kai Plugi omista omia osakkeita noin paljoa eli pakko painaa lisää?

Todella mielenkiintoista ja nyt ollaan taas ison äärellä.

10 tykkäystä