Qt Group - Eeppinen matka teknojätiksi

Kylläpäs nyt raketoidaan :rocket:

2 tykkäystä

Omat ostettu 7,20€ kappale hinnalla, ja en ole myymässä vielä vuosiin. :sunglasses:

edit: ellei tapahdu jotain merkittävää (eli tilanteen mukaan kuitenkin mennään).

4 tykkäystä

ostettu lisää, taitaa hoivatilojen omistajat allokoida minun lisäkseni QT grouppiin :slight_smile: olenhan itsekin hoivatilojen onnekas omistaja!

2 tykkäystä

Laitoin 12.05 kohdalle ostoalertin herättämään :slight_smile:

1 tykkäys

hoivaan vai QT :lle ?! :smiley: Ettei vaan tässä Talenomeissa ja QT:ssa ja revenioissa TA miehet ävähn kärsisi? onko sulla pitkässä salkussa mitään noista?

ja Anteeksi, oon täällä ollu viimeviikot ihan mehuissani ja omaa pierua haistelen ja ihastelen…

4 tykkäystä

Laitoin puolet omistuksesta myyntiin 19e hinnalla, saa käydä ostamassa pois :wink: ostettu alle 8e keskihinnalla Mikaelin analyysiin tukeutuen, niin tukeudutaan siihen myös nykyisen käyvän arvon suhteen :+1:t2:

2 tykkäystä

Katsotaan ostopaikkoja sitten kun kurssi vähän rauhoittuu :exploding_head:

1 tykkäys

Kyllä toi vaikuttaa jo aika alhaselta. 13.50-14.00 sanoo mun sisäiset anturit

1 tykkäys

100e, jos ennen -21 loppua.

3 tykkäystä

ehkä kannattaisi ajatuksella ne analyysit lukea

1 tykkäys

Eilen vielä harkitsin pikavoittojen kotiutusta tilanteesta jonka piti olla vain pikku lyhyt treidi osarin yli, mutta nyt on harkinnassa että jätän salkun pitempään päätyyn istumaan koska tarkempi tutustuminen kertoo että tässä on potentiaalia. Jopa siinä määrin että ostohousut ovat odottamassa jos isompi markkinadippi iskee ja tätä saa väliaikaisesti alella koska joku jossain on tweetannut jotain.

4 tykkäystä

Aika näyttää! Jos ensi vuonna kasvu jää vaikkapa ”vain” 20%:iin ja ei ole selkeää näkyvyyttä kasvun kiihtymiseen 2021->, niin voinee todeta että tuli otettua etukenoa.

9 tykkäystä

Yritin kyllä ajatuksella lukea :blush: Kyllä myös hyvissä tai erinomaisissa yrityksissä kurssilla mielestäni pitää joku ylärajakin olla sen hetkiseen tietoon (ei siis toiveisiin) nähden. Omien havaintojen mukaan tällaisissa tilanteissa kurssi pakittaa usein myöhemmin, kun hype laantuu ja/tai sentimentti pörssissä yleisesti heikkenee.

Oletko itse ostellut vielä näiltä tasoilta lisää?

6 tykkäystä

Kyllähän se kurssi tullee käymään vielä alle 15e, mutta ei kovin paljon alle, siis mikäli fundamentit ei muutu. Jenkki-Kiina -kauppaneuvotteluista huonot uutiset, ja siinä jo droppaa.

Kuten aiemmin olenkin kirjoittanut, niin olen ollut jo pitkään All-In, enkä ole löpissyt tyhjiä. Lompakko on tyhjennetty. Kaikki on potissa, nyt katsotaan kortit.

11 tykkäystä

Tässä uutisessa on avattu pikkaisen enemmän uuden Golfin softaominaisuuksia ja toiminnallisuuksia:

QT World Summit agendaa ti:



agendaa ke:




täällä kokonaisuudessaan:

4 tykkäystä

valitettavasti ei ole “Qt Inside”.

2 tykkäystä

Saadaanko Mikael tuloshaastattelua toimarilta messujen huminasta?

5 tykkäystä

Tässä Mikaelin kuvaamat videot ja haastikset Qt:n kehittäjäpäiviltä!

23 tykkäystä

Hyvältä vaikuttaa, kaikin puolin.

3 tykkäystä

hei mulla on salkussa ihan vähän 18,8 euron lappuja, saadaanko jo pian nekin voitolle !

3 tykkäystä