Red Eye - ruotsalaista analyysiä

BONEX näyttää mielenkiintoiselta. Ihan kuin olisin löytävinäni tukitason…?

2 tykkäystä

Perhana kun aina pitää olla myöhässä, aina kun olen päättänyt ostaa dippiä, niin myöhässä. Vaikka tuolla 55sek->61sek teki hyvät treidit niin itsellä tulee pidempään juoksuun. Noukin tuosta 60.4 sitten itselle lappua. On kyllä mielenkiintosta jos tässä vuosi odotellaan ja sitten ei tulekkaan FDA hyväksyntää. Sitähän tuo kurssi edelleen odottaa toteutuvaksi…

1 tykkäys

Melkoisen muutoksen on RedEye tehnyt verkkosivuihinsa. Äkkivilkaisulla informaatio on lisääntynyt, ainaski tuo KeyRatios näkymä oli jotain uutta. Tykkään. :+1:

3 tykkäystä

Eihän myöhässä oleminen ole pahakaan moka. Ahneuksissani pudotin huutokaupassa 55 SEK toimarin viiteenkymppiin ja katselin perään kun meni treidipaikka ohi :upside_down_face:

1 tykkäys

Nyt tuli hylkäys, mahdotonta näitä on etukäteen tietää muut kuin FDA. Jokainen viivästys on toki menetettyä liikevaihtoa, mutta pidempi tulevaisuus pitäisi olla edelleen kunnossa.

Analyytikko itse käytti ostopaikan.

7 tykkäystä

Jepjep. Tässä muuten samalta herralta vähän pidempi päivitys uutiseen https://www.redeye.se/research/806130/bonesupport-intact-fundamental-value-despite-fda-notification

1 tykkäys
1 tykkäys

Minkälaisia Top Picks päivityksiä on tullut viime aikoina? Tänne tuskin voi matskua suoraan copypeistaa mutta onko siellä salkussa muutoksia tms.?

Ei muutoksia. Ei muutoksia. Ainakaan isoja. Tai ehkä on. Mitä jos ostaisit maksullisen ja tukisit?

9 tykkäystä

Mm. Remedy löytyy watch listiltä

13 tykkäystä

https://viisasraha.fi/Näkökulma/Fortnox –-kultakimpale-länsinaapurista

@Arimatti_Alhanko hyviä näkemyksiä Fortnoxista. Myös Rediltä löytyy yhtiöanalyysi sivuiltaan. Mielenkiintoinen firma!

8 tykkäystä
3 tykkäystä

Olen tässä jonkun aikaa miettinyt Red eye investor tuotteen kuukausittaista tilausta. Hinta on suhteellisen korkea (349 kr/kk), mutta voisi helpoittaa tiedon hankkimista mm. norjalaisista sekä ruotsalaisista yhtiöistä. Osaako foorumilaiset kertoa omia näkemyksiään/kokemuksiaan, onko palvelut olleet rahan arvoisia?

Top picks salkku on itseasiassa pärjännyt paremmin indeksiin nähden lasku- kun nousukuukausina.
kuva

4 tykkäystä

Mihin indeksiin vertasit? Itsellä pyöri vertailussa OMX Stockholm ja kyllä se oli red eyen salkku, joka rämpi alapuolella.

1 tykkäys

Ei nyt rämpimistä, vaan volaa

2 tykkäystä

Tuo on niiden sivulta koko historian(vai viimeisen 7v?) ajalta. Volaa tosiaan riittää mutta keskimäärin pärjää myös laskukuukausina.

No joo, itse tarkoitin lähinnä tätä vuotta.

1 tykkäys

Miten usein Top Picksiä päivitetään? Tuo 349 SEK/kk kuulostaa jatkuvana palveluna isolta kustannukselta, koska ruotsalaiset, norjalaiset ja tanskalaiset medical- ja tech-puolien kasvufirmat ovat lopulta melko pieni osa omista sijoituksista. Mutta olen miettinyt pitäisikö hankkia palvelu 1-2 kk:n ajaksi kerran-pari vuodessa.