Revenio sijoituskohteena

Aivan, mutta sehän juuri onkin se pointti. Kaikkea infoa ei ole niissä pörssitiedotteissa. Osa tulee ihan muuta kautta. Eikä kaikki edes mediasta. Osa tiedosta siitä, että joku on jossain töissä tms.

Ketjua siivottu, pysytään Reveniossa sekä sen toimialaan liittyvissä aiheissa😌

31 tykkäystä

Missäs Revenion silmänpainemittarit valmistettiinkaan? Eikös valmistus ollut ulkoistettu jonnekin Aasiaan, vai muistanko aivan väärin?

Suomessa valmistetaan. Tieto löytyy Reven sivuilta.

1 tykkäys

Itsekkin muistelin samaa. Selittäisi myös vähän kurssilaskun voimakkuutta, verrattuna yhtiön defensisyyteen nähden. Mutta on kurssissa kyllä ilmaakin ollut omasta mielestä.

Edit. Vai oliko se anturi valmistus?

1 tykkäys

Mielestäni anturitkin valmistetaan Suomessa.

2 tykkäystä

…valmistettiin ennen Kiinassa mutta siirrettiin Suomeen. Ei sata prosenttinen tieto

2 tykkäystä

Anturit muistaakseni valmistettiin Suomessa ja nyt löysin myös tosiaan Revenion sivuilta, että Icaret on kehitetty ja valmistettu Suomessa.

2 tykkäystä

Pienehkö ensiosto tehty. Mitenhän käy osarin ensviikolla🤔

1 tykkäys

On vasta 20.2. Mutta hyvin käy.

1 tykkäys

Millä mielin osariin porukka lähdössä? Onko kukaan meinannut nyt ostella osarin alla tai myydä? Itse varmaan holdailen nykyisellä positiolla ja ostelen lisää jos kaikki osarissa OK mutta markkina olisi odottanut enemmän ja kurssi laskee jonkun prosentin.

1 tykkäys

Näillä kertoimilla pientä hermostuneisuutta näemmä ilmassa. Pitkän aikavälin case tuskin muuttumaton ja ajurit kunnossa vuoteen 2020. Istun levollisin mielin possani päällä.

1 tykkäys

Rauhallisin mielin. Oletan, että juna kulkee odotetun miellyttävän nousujohteisesti. Kurssin keuliminen on hirvittänyt jo niin monta kertaa, ettei enää jaksa. Toimariasia kiinnostaa. Integraatioasia kiinnostaa. Myynti kiinnostaa.

Lisäksi pienenä lähijuonteena kiinnostaa, onko Revenion tuotantoketjuissa odotettavissa viiveitä koronan takia. Kiinan markkinalle oletetusti ei myydä mitään tällä hetkellä (kuten Deeteen Martola sanoi hammaslääketieteen laitteiden osalta), mutta se toki taas aikanaan normalisoituu.

Jos teillä kysymyksiä välitettäväksi yhtiön johdolle torstain tuloksen yhteydessä tehtävään videohaastatteluun, tänne voi laittaa! Otan parhaani mukaan ajan sallimissa puitteissa myös yleisökysymyksiä mukaan :slight_smile:

Tässä vielä tulosodotuksemme:
kuva

14 tykkäystä

Mä en varmasti olisi uskaltanut pistää euroja likoon puoleen omistamistani yrityksistä, ellei teiltä tulisi näitä toimarihaastatteluja! Ja ellen olisi, olisi mennyt ihan karmeet tuotot ohi. Säännölliset haastattelut terävine kysymyksineen videoversioina on just se viimeinen informatiivinen niitti, mitä ainakin itse tarvitsen empiessäni luottamuksen kanssa. Loistava lisä laajoihin raportteihin ja yhtiöiden omiin kirjallisiin ulostuloihin.

17 tykkäystä

Aijai, ompas kiva odotella josko saataisiin Mikaelilta taas 5/5 -tason haastattelu heti Qt:n perään. Toivottavasti Hildenillä ei ole liikaa vientiä, ettei jää haastattelu lyhyeksi.

En ole nyt ehtinyt hetkeen perehtyä Revenion ajankohtaisimpiin käänteisiin, mutta nämä kiinnostavat:

  1. Miten toimitusjohtajan hankinta etenee?

  2. Miten CenterVue -integraatio etenee? Erityisesti kiinnostaa, että miten ollaan saatu myyntiä paketoitua? Yritysoston jälkeen kehuttiin vuolaasti sitä, miten hyvin yhtiöiden tuotteet tukevat toisiaan. Onko tämä näkynyt myynnissä niin, että 1+1 = >2

  3. Mitään uutta Ventica, Cutica ja muut aihiot?

  4. Mitä odotetaan uuden omistajan tuovan pöytään (olikos se nyt Demant Invest, josta en itse tiedä yhtikäs mitään, mutta jonka osaamista tällä alalla kovasti on hehkutettu)?

Edit: Itse istun tukevasti oman positioni päällä. Lisäilin viimeksi joskus loppusyksystä. Mieli tekisi ottaa lisää, mutta odotan nyt tuloksen ensin. Kurssi on hieman keulinut, joten jos juna etenee suurin piirtein suunnitellusti, mutta kurssi niiaa, olen valmis lisäämään. Jos taas tulos yllättää positiivisesti, olen silloinkin valmis lisäämään. Jokainen aiempi Revenio-osto nouseviin kursseihin on ollut ainakin toistaiseksi hyvä päätös. Horisontti mulla kaikissa sijoituksissa on vuosissa mitattuna kaksinumeroinen.

14 tykkäystä

Yllävän hiljaista on täällä, vaikka ollaan mielestäni erittäin mielenkiintoisessa vaiheessa Revenion kannalta. CenterVue-integraatio etenee, uutta toimaria hankitaan ja omistajaportaassakin merkittäviä vaihdoksia.

Pohtikaahan sijoittajakollegat nyt muutama kysymys Mikaelille noiden mun edellä laittamien lisäksi, että saadaan vähän haastettua Hildeniä huomisessa haastattelussa.

Inderes osarin edellä hieman varuillaan lyhyellä tähtäimellä, mutta luottoa löytyy pitkällä tähtäimellä. Maurin ennustajapallo sanoo samaa.

1 tykkäys

Itseäni eniten myös kiinnostaa miten Timo2.0 etsiminen ja centervue-integraatio on edennyt.

1 tykkäys

Mitä ostettaisiin seuraavaksi?

Laitetaan @Mikael_Rautanen pohdittavaksi vielä pari lisäkysymystä:

  1. Reilu kuukausi sitten uutisoitiin IC200-mittalaitteen US-myyntiluvasta. Miten nopeasti myynti saadaan ajettua ylös, ts. miten nopeasti tulee IC200-kauppoja ja milloin sijoittaja pääsee näistä tuotoista nauttimaan? Mikä on ylipäätään ko. tuotteen potentiaali markkinoilla suhteutettuna Revenion kokonaisuuteen? Saman kysymyksen voisi esittää CenterVuen DRSplus-tuotteeseen liittyen (tiedote joulukuussa 2019).

  2. Miten HOME-tuotteen myynti/ylösajo sujuu? Tuleekohan näistä mitään LV-/volyymitietoja?

  3. Myynti on painottunut erittäin vahvasti Eurooppaan (30 %) ja Yhdysvaltoihin (>40 %), miten ja milloin valloitetaan kehittyvät markkinat?

  4. Laajasta raportista CenterVue-integraatioon liittyen: Lisäksi Revenio odottaa 5 %:n synergioita 1-3 vuoden tähtäimellä yhtiöiden hankinnasta, valmistuksesta ja myynnistä. Pitääkö tämä ennuste edelleen kutinsa?

5 tykkäystä