Revenio sijoituskohteena

Inderesin etusivulla hakutoiminnolla Revenio Group ja yhtiösivulla skrollaat riittävän alas, niin löydät tiedotteen. :wink:

1 tykkäys

REVENIO virtuaaliyhtiökokous ilmoittatuminen nyt auki: Revenio Group Oyj: Revenion osakkeenomistajilla mahdollisuus seurata 19.3.2020 pidettävää yhtiökokousta videoyhteyden välityksellä | Inderes: Osakeanalyysit, mallisalkku, osakevertailu & aamukatsaus

7 tykkäystä

Huh, splitti peruttu.

Vaikka osakkeen nimellisellä hinnalla ei sinällään ole väliä, kyllä Revenion kaltaisella laatufirmalla saisi olla hieman “kunniakkaampi” osakkeen nimellishinta kuin joku perus kympin lappu. :smiley:

9 tykkäystä
1 tykkäys

Markkinat splittas osakkeen ihan omin neuvoin :smiley:

(se toinen puoli meni turskaksi tosin)

15 tykkäystä

Mitenköhän CenterVuen liiketoiminta on pärjännyt koronakaranteenin alla, onko kenelläkään näkemystä tai parempaa tietoa?

1 tykkäys

Tilanne 4pv sitten

2 tykkäystä

Mutuilisin, että huonosti. En usko, että myyjät pääsee hirveästi liikkumaan, ja luulen ettei sairaalat ei tule tekemään paljoa investointeja tartuntatautien/labra puolen ulkopuolelle

3 tykkäystä

Kiitos, tosin 4pv tuntuu ikuisuudelta nykymarkkinassa :sweat_smile:

Revenio on kyllä melkonen market mover. “Ajateltiin splitata jotta saadaan vähän volaa markkinoille.”

Kiitti.

1 tykkäys

Ilmoittautuminen hoidettu! Hienosti toimii.

1 tykkäys

Reveniostako tää karhumarkkina alkoikin?

Karhumarkkina alkoi Reveniosta huolimatta. Kun pöly laskeutuu, tarkistamme mikä todellinen tilanne on. Valistunut arvaus (eli ns. asiantuntijalausunto) on että tilanne ei ole ollenkaan niin paha kuin manataan. Suomessa olevan tuotannon suhteen ei ole mitään ongelmaa. Italian karanteenin keskellä oleva tuotanto on toiminut koko ajan, joskin hieman säästöliekillä.
Myynnissä on joitain ongelmia, johtuen messujen tms kissanristiäisten perumisesta. Muilta osin juna kulkee niin kuin pitääkin.

2 tykkäystä

Mulla ainakin omassa hommassa melkein puolet ensi viikon tapaamisista peruutettiin tänään…
Veikkaan, että italialaiset myyjät lääkäreissä ei oo kuuminta hpttia pariin hetkeen…

3 tykkäystä

Nyt kun on tullut töistä etätyökomennusta ja on mahdollisuus aikatauluttaa töitä uudelleen, niin taidan seurata tämän etänä. Tästä mahdollisuudesta kiitos Inderesille!

Joo, kyllähän myynti varmuudella sakkaa tällaisina aikoina. On kuitenkin hyvä huomioida, että aiempien tietojen perusteella italialaisten osuus myynnistä ei ollut mikään aivan maata mullistava, eli ehkä tässä ei ihan pahin myyntikatastrofi toteudu. Mikähän on Reveniolla toimitusaika yleensä tuotteille? Mietin, että jos nyt myynti hiljenee, niin saadaanko kuitenkin toimituksia ja tuottoja jo aiemmin tehdyistä myynneistä? Ja jos myyntiä olisi alla hyvin, niin ehkä tässä kestäisi pienen myynnin hiljenemisen jos kysyntä patoutuisi esim. Q3:lle. Mulla ei kyllä ole mitään hajua Revenion myyntisykleistä, joten tämä on pelkkää ääneen ajattelua.

Sitten voi vielä miettiä, että Revenion bisnes on kuitenkin kovin defensiivistä. Näitä tuotteita “täytyy” ostaa ja käyttää joka tapauksessa. Terveydenhuolto on lisäksi monissa tapauksissa sellaista bisnestä, että taloudellisen toimeliaisuuden lasku ei välittömästi ja voimakkaasti iske Revenion ostajakandidaatteihin. Eli itse en pelkää kovin paljon sitä, että kysyntä laskisi pidemmällä aikavälillä ostajien talousvaikeuksien vuoksi.

Sen sijaan arvostuskertoimista ja lyhyen aikavälin kasvuodotuksista otetaan nyt kovalla kädellä ilmoja pois. Olen itse valmis lisäilemään, mutta katselen nyt vielä päivä kerrallaan, että mihin tämä markkinaturbulenssi meitä oikein vie. Vuosien saatossa ostettujen Revenion osakkeiden päällä istun hyvillä mielin, vaikka viimeiset tulikin ostettua ihan klassisesti ATH.

4 tykkäystä

Jos katsoo markkinaa alle 1 vuoden perspektiivillä, niin mielestäni kannattaisi ennemmin sijoittaa lottoon tai Veikkauksen pelikoneisiin. Pörssi on ennemmin pitkän aikavälin rahantekokone. Revenio on tällä hetkellä näillä hinnoilla jo varsin houkutteleva. Toivon lisää laskua.

Kannattaa ostaa ennen keskiviikon yhtiökokousta.
Pääsee näkemään kuinka tähän asti erinomainen johto toimii poikkeuksellisessa tilanteessa. Hildenin esiintymisestä kannattaa jo jokunen euro maksaakin.

6 tykkäystä
8 tykkäystä

Tiedotteesta voi laskea, että osakkeita hankitaan korkeintaan 21,25 euron keskihintaan. Myös kahden viikon aikaikkuna on melko nopea. Timo nähnyt ostopaikan?

Osakkeiden hankinta aloitetaan aikaisintaan 17.3.2020 ja lopetetaan viimeistään 31.3.2020. Hankittava määrä on enintään 80 000 osaketta, mikä vastaa 0,3 prosenttia Revenio Group Oyj:n osakkeiden lukumäärästä. Takaisinosto-ohjelman mukaisiin osakehankintoihin voidaan käyttää enintään 1 700 000 euroa.

2 tykkäystä

Voi pyllyreikä. Kerkes mennä Revenion yhtiökokouksen videoyhteyden ilmottautuminen naaman edestä kiinni. Oliko tämä nyt Inderesin vai Revenion toimittama palvelu? Jos Inderesin, niin oliko deadline tiukka ja olen nyt ulkona? @Yu_Gong

1 tykkäys