Siili Solutions sijoituskohteena

Enhän minä näin sanonut, vaan, että yrityksen kannattavuus on ollut yleisesti heikkoa (mm. verrattuna sektoriin). TietoEvryn 15% EBITDAan ei ole mitään haaveita, em. 12% taitaa olla ennätysluokkaa jos yrityksen raportointia lähtee tonkimaan (voin olla huippuvuosilta väärässä). Tähän ei ole ihan heti paluuta. Kasvuyhtiöltä sallittakoon, mutta nyt sitä kasvua ei ole. Enkä usko että sitä tällä johdolla on tulossa. Menestys on markkinoita heikompaa.

Sitten vielä tuo, että kunnon osaajat eivät mene siiliin tiedossa osakseen pitää paikkansa, mutta siilissä ei sillissä he nimenomaan pääsee toteuttamaan itseä, ja tutkimus lukuja löytyy netistä missä tämä näkyy toteen. Siili myös välillä itse näyttänyt näitä tutkimuksia. Joten kannattaa varmaan tutustua yhtiöihin eikä selitellä yksittäisen ystävän fiiliksiä nyt puhutaan 1000 ihmisen työpaikasta, aina löytyy yksittäisiä huonoja kokemuksia joka alalta joka firmalta.

Annapas tänne meidän katsottavaksi se tutkimus, jonka mukaan Siilillä työntekijä “toteuttaa itseään”. Kuulostaa yrityksen sisäiseltä propagandalta (sieltäkös sinä sitten kirjoitat?), jollaiselle olen kyllä kuullut naureskeltavan. Olen seurannut yritystä kauan ja omistanut vaihtelevia määriä sen osakkeita. Sillä on työntekijöitä n. 800, jos enää sitäkään. Muuten en näe tarpeelliseksi puolustella itseäni tai taustaani. Siilin arvostus puhuu puolestani.

4 tykkäystä