Sijoitusvirheet

Mielestäni yleisesti ottaen sijoitusvirhe ei ole välttämättä sellainen, että sijoitus on mennyt kovasti pakkaselle.

Sijoitusvirhe on mielestäni sellainen, että on itse ajatellut ja/tai toiminut hullusti. Kerron muutaman virheen, jonka tein Orthexin osalta.

1. Ihan aidosti oikeasti uskon, että ostopäätökseeni Ortehxin osalta aikanaan vaikutti se, miten sitä verrattiin Harviaan. Ei se nyt yksinään vaikuttanut ostopäätökseeni, mutta oli ehkä pisteenä ii:n päälle, miksi ostin. Enkä todennäköisesti ymmärtänyt ostohetkellä, mitä yhteistä näillä oli, kun verrattiin näitä keskenään. :smiley:

2. Ostin lisää dipistä, no… tämä ei ole virhe, mutta ostin dipistä, koska dipistä kannattaa ostaa. :exploding_head:

Vedin ehkä mutkia suoraksi kertoaessani em. virheistäni, mutta olen tällaisiin ennenkin syyllistynyt.

Yksi Foorumin suosituimmista viesteistä, eli Homeroksen hyvin argumentoitu syystäkin karhuinen viesti ei saanut minua tekemään mitään toimenpiteitä tai muutoksia Orthex-omistuksiini.

Toivottavasti olen oppinut jotain näistäkin muoviseikkailuista. Tosin se pitää sanoa omaksi puolustuksekseni, että ihan oikeasti tutkin tätä yhtiötä ja näin vaivaa selvittääkseni asioita, mutta silti tein em. virheitä.

25 tykkäystä