SPAC merger companies - vaihtoehto IPOlle

Itse myin jo hätäpäissäni CIICU 12.6$, toki ‘vain’ puolet eli 100lappua. Jätetään nyt 100 sitten tuonne muhimaan. Hirveitä tuottoja tuolla ei enää saada, harmi kun ei mennyt 15$ myynnit läpi alkuun.

Jos EV kupla kestää niin oma price target on väh. tuplat tästä.

Puoleen vuoteen en ole nähnyt yhtään uutista koko lafkasta ja siellä se on kykkinyt salkussa paikallaan kunnes raketoi. Mutta siinä nyt puolen vuoden etsimisen jälkeen tuore uutinen lafkasta:

7 tykkäystä

FVAC → MP Materials (MP) listautuminen toteutui. Kurssi post-marketissa tänään 15.80USD. USA puolustusministeriö sijoitti yritykseen pienen siivun. Firman tuloskatsaus tulossa 23. marraskuuta.

2 tykkäystä

Jaah, kurkkasin aamulla salkkua. Näyttää CIIC (Arrival) keulineen +16$ AH :sweat_smile: Ehkä tuo mun hihasta heittämät tuplat on liian vähän. Seuraava SHLL (Hyliion)?

MP:llä on oma ketju myös MP Materials - FVAC / harvinaiset maametallit sähkömoottoreiden raaka-aineena

Ihan vain siltä varalta, ellet ole sattunu huomaamaan. Toki hyvä näistä on SPAC-ketjuunkin kirjoittaa välillä.

Huh, luulin jo että on noussut AH 16 taalaa, mutta noussutkin näemmä koko lspun hinta päälle 16 taalaan. No ei huono tuokaan😊. Harmi, kun tätä ei eilen saanut ostettua NN puolelta.

Kyllä se nordea kannattaa olla et saa näitä ostettua, ei oo tullu spaccia vastaan jotai ei myis. Itse kyllä myyn nuo ciic tänään pois, varmat rahat talteen

Pistin JWS:t pihalle hintaan 11.92 kun hyppy Cano Health -ilmoituksen jälkeen näytti jäävän maltilliseksi.

PSTH:lta odotetaan selvästi jotain isoa uutista lähiaikoina kun kurssi keulii ilman mitään virallista tietoa. Muutenkin tuntuu että SPACcien osalta ollaan unohdettu kuukauden takaiset pelkotilat ja ollaan taas kesän spac-mania vaiheessa :man_shrugging:

Uskon että tämä on kova juttu. Olen lähtenyt mukaan. Carbios’in kanssa yksi kovimmista. Biomuoveja tullaan tarvitsemaan paljon ja niille tulee olemaan kova kysyntä. Paljon isoja, merkittäviä yhteistyökumppaneja, PHA vaikuttaa olevan tällä hetkellä potentiaalisin biomuovi ja Danimer on sen johtava valmistaja.

Vieläkö täällä on joku mukana SBE? On kyllä todella hurjaa menoa nyt kun tänäänkin mennään +20%. Nyt käy EV-hype kuumana.

@Badwithmoney itse pistin pihalle hiukan alle 16 taalaa ja oli tarkoitus ottaa takaisin alle 13, mutta ei sitten sinne saakka päästy, kun alkoi tulemaan Bideniä ja roketetta joka tuutista. Taisit tästä mainita syyskuussa, että tässä onkin seuraava Nikola/Hylion ja siltä se alkaa hiukan näyttämään :smiley: Alkaa kyllä toi tämän hetken valuaatio olla ihan lieväsi sanottuna kireä. Mutta kuten N ja H osoittivat, ei tuollainen pikkujuttu markkinoita jaksa kiinnostaa.

1 tykkäys

Hyppäsin aivan liian aikaisin pois, aliarvioin täysin minkälaisiin sfääreihin kuplaa voidaan puhaltaa :smile: Chargepoint valuaatio nyt lähes 6b? :nauseated_face:

1 tykkäys

Sbe on ainoo spac joka mulla vielä mukana 5000kpl 14d ostohinta, tuntuu hyvälle

1 tykkäys

täällä sama homma, olin 13$–>17$ ja oli tarkoitus poimia uudelleen kyytiin mutta käteinen olikin jo muualla.

@Vodel1 Asetan jokaiselle treidille tuottotavoitteen/arvion etukäteen ja en jää kauheasti sen jälkeen haikailemaan perään jos nouseekin. Tein virheen kun en vaalidipistä poiminut SBE uudelleen 13 - 14 rangelta treidiin, mutta löytyi niin paljon muuta hyvää ostettavaa sillä viikolla pitkään salkkuun :sunglasses: Ja olisin todennäköisesti silloinkin luopunut taas 17-18 tiimoilla tavoitteen tullessa täyteen.

CIIC teki nyt raketit, kun tavoite ylittyi yön aikana. Nyt ei ole taas yhtään SPAC:ia salkussa, katselen rauhassa jos saataisiin markkinaan vähän dippiä sitten uudelleen kyytiin. Se hyvä näiden treidaamisessa on, että kun fomoa vastustaa ja uskaltaa ostaa silloin kun näyttää taas että ei kannata koskea pitkällä tikullakaan ja huudellaan, että nyt se SPAC kupla puhkesi, niin tekee kovimmat voitot viikon - parin jänteellä.

3 tykkäystä

Jahas tuli volumeratio häläri. Lottery meni näköjään Tridentille. :expressionless:

Juu Bwm, en tätä vissiin meinannu ostella. Tuus ny kettunen kertoo kannattaako se tätä arpaa/lottoo pelailla. :rofl:

1 tykkäys

Hmm, siinä ja siinä pitäiskö tätä pun intended pelata :sweat_smile: Online pelaamiseen liittyvät osakkeet DKNG, PENN, LCA (spac) taas nousussa, tarttuiskohan se tähänkin…

Näköjään vihdoin NN:ltä saa CIIC ostettua. Harmi kun 6 dollaria liian myöhään… kyllä ketuttaa. Tiiä sitten onko vielä liian myöhäisyä hypätä mukaan, potentiaalia kyllä on.

Tänä vuonna on julkistettu 179 SPAC:ia, yhdestä myöhästyminen ei pitäisi harmittaa?

5 tykkäystä