SPAC merger companies - vaihtoehto IPOlle

Kyllä se nordea kannattaa olla et saa näitä ostettua, ei oo tullu spaccia vastaan jotai ei myis. Itse kyllä myyn nuo ciic tänään pois, varmat rahat talteen

Pistin JWS:t pihalle hintaan 11.92 kun hyppy Cano Health -ilmoituksen jälkeen näytti jäävän maltilliseksi.

PSTH:lta odotetaan selvästi jotain isoa uutista lähiaikoina kun kurssi keulii ilman mitään virallista tietoa. Muutenkin tuntuu että SPACcien osalta ollaan unohdettu kuukauden takaiset pelkotilat ja ollaan taas kesän spac-mania vaiheessa :man_shrugging:

Uskon että tämä on kova juttu. Olen lähtenyt mukaan. Carbios’in kanssa yksi kovimmista. Biomuoveja tullaan tarvitsemaan paljon ja niille tulee olemaan kova kysyntä. Paljon isoja, merkittäviä yhteistyökumppaneja, PHA vaikuttaa olevan tällä hetkellä potentiaalisin biomuovi ja Danimer on sen johtava valmistaja.

Vieläkö täällä on joku mukana SBE? On kyllä todella hurjaa menoa nyt kun tänäänkin mennään +20%. Nyt käy EV-hype kuumana.

@Badwithmoney itse pistin pihalle hiukan alle 16 taalaa ja oli tarkoitus ottaa takaisin alle 13, mutta ei sitten sinne saakka päästy, kun alkoi tulemaan Bideniä ja roketetta joka tuutista. Taisit tästä mainita syyskuussa, että tässä onkin seuraava Nikola/Hylion ja siltä se alkaa hiukan näyttämään :smiley: Alkaa kyllä toi tämän hetken valuaatio olla ihan lieväsi sanottuna kireä. Mutta kuten N ja H osoittivat, ei tuollainen pikkujuttu markkinoita jaksa kiinnostaa.

1 tykkäys

Hyppäsin aivan liian aikaisin pois, aliarvioin täysin minkälaisiin sfääreihin kuplaa voidaan puhaltaa :smile: Chargepoint valuaatio nyt lähes 6b? :nauseated_face:

1 tykkäys

Sbe on ainoo spac joka mulla vielä mukana 5000kpl 14d ostohinta, tuntuu hyvälle

1 tykkäys

täällä sama homma, olin 13$–>17$ ja oli tarkoitus poimia uudelleen kyytiin mutta käteinen olikin jo muualla.

@Vodel1 Asetan jokaiselle treidille tuottotavoitteen/arvion etukäteen ja en jää kauheasti sen jälkeen haikailemaan perään jos nouseekin. Tein virheen kun en vaalidipistä poiminut SBE uudelleen 13 - 14 rangelta treidiin, mutta löytyi niin paljon muuta hyvää ostettavaa sillä viikolla pitkään salkkuun :sunglasses: Ja olisin todennäköisesti silloinkin luopunut taas 17-18 tiimoilla tavoitteen tullessa täyteen.

CIIC teki nyt raketit, kun tavoite ylittyi yön aikana. Nyt ei ole taas yhtään SPAC:ia salkussa, katselen rauhassa jos saataisiin markkinaan vähän dippiä sitten uudelleen kyytiin. Se hyvä näiden treidaamisessa on, että kun fomoa vastustaa ja uskaltaa ostaa silloin kun näyttää taas että ei kannata koskea pitkällä tikullakaan ja huudellaan, että nyt se SPAC kupla puhkesi, niin tekee kovimmat voitot viikon - parin jänteellä.

3 tykkäystä

Jahas tuli volumeratio häläri. Lottery meni näköjään Tridentille. :expressionless:

Juu Bwm, en tätä vissiin meinannu ostella. Tuus ny kettunen kertoo kannattaako se tätä arpaa/lottoo pelailla. :rofl:

1 tykkäys

Hmm, siinä ja siinä pitäiskö tätä pun intended pelata :sweat_smile: Online pelaamiseen liittyvät osakkeet DKNG, PENN, LCA (spac) taas nousussa, tarttuiskohan se tähänkin…

Näköjään vihdoin NN:ltä saa CIIC ostettua. Harmi kun 6 dollaria liian myöhään… kyllä ketuttaa. Tiiä sitten onko vielä liian myöhäisyä hypätä mukaan, potentiaalia kyllä on.

Tänä vuonna on julkistettu 179 SPAC:ia, yhdestä myöhästyminen ei pitäisi harmittaa?

5 tykkäystä

Edellinen kerta kun SPAC:eja puski vauhdilla ulos oli juuri ennen finanssikriisiä. Pidän tätä aika isona red flagina, mutta mikäs näitä on treidatessa :sweat_smile: Komppaan kyllä Muskia @Laskiaisbull, että varovaisesti näiden kanssa. Low float yhdistettynää fomoon, niin sitä on nopeasti nyyttien kanssa itkemässä rannalla kun kurssi dyykkaa.

2 tykkäystä

No juu onhan noita, mutta tässä kyseisessä oli tätä kuuluisaa FOMOa. Se vain potuttaa kun tiesi että parissa päivässä tästä olisi saanut irti kivat kahvirahat… Koen että riski on nyt suurempi hypätä mukaan.

@Iippa kyllä aktiivisesti seurailin kyseistä osaketta ja valitettavasti tänään vasta ilmestyi NN:ään kaupan, eli en edes saanut mahdollisuutta tuohon 14$ pintaan ostettua…

1 tykkäys

Jos menee fomon mukana ja ei mitään tarkoitusta/hyvää syytä holdata pitkään niin mieluummin myy aikaisin pois kun jää pakkaselle. Näissä nää hintaheilunnat on niin rajuja… Itse tehnyt aika huonoja valintoja myyntien osalta, mutta yleisesti jäänyt sentään voitolle. Itsellä enää workhorse ja utz jäänyt näistä salkkuun.

E. @Laskiaisbull No olisi tässä vielä kerennyt 12-14$ hinnoissa hyvin mukaan jos olet seurannut lappua. Itse kahmin 200 lappua 11$ hinnalla, myin puolet 14$ pintaan ja loput 19$, tämä harmitti itseä kun myin huonoihin aikoihin, mutta nyt kun kurssia katsoo niin ei se siitä vielä ainakaan noussut joten ihan OK. Ei ainakaan polttanut näppejänsä. Kyllähän noita osakkeita ja spaqeja tuolta löytyy mistä hinta varmasti vielä nousee… :slight_smile: Nordnet siis kyseessä? Kyllä minä sieltä ainakin ostin lappuni, toki CIICU eli warrantti + osake ilmeisesti.

Kyllä siellä näköjään targetteja alkaa löytymään, useampia LOI ilmoituksia lähiaikoina. Vaalien jälkeen näitä ajoitettu selkeästi.

Oma seuraaminen jäänyt vähemmälle, päivätyö häiritsee harrastuksia :worried:

Tästä olen maininnut muutaman kerran hieman eri tavalla. Ajatuksen kanssa liikkeellä ja tavoitteet hallitusti asetettu, niin tuottoa saa kyllä

Itse pysyn uhkapeleistä erossa, kun en bisneksestä tiedä tarpeeksi. Mutta kyllähän tuoltakin varmaan kahvirahat voisi saada :coffee:

2 tykkäystä

Ohan nää spacit ollu mielettömiä veivaus kohteita tänä vuonna, tullu parhaat tuotot pelisalkun puolelle

Tämä on sitä hallittua ja suunniteltua toteutusta, tuotot pois ja eteenpäin :+1:

Edit: Pidempi holdaus on asia erikseen, näyttäisi olevan parempi ottaa vasta mergen ja shorttien pelailun jälkeen.

3 tykkäystä

Linkitetään tännekin EV-ketjusta Canoo -päivitystä.

2 tykkäystä