Taitaa olla sama johtaja niin nyt jos on jotai petosta tapahtunu niin ei varmaan porukka tykkää et se on johtamassa trittiä, tosin aika överirraktio munkin mielestä ja otin vähän kyytiin 8 dollarista
Mitä mieltä olette CCX Capital Churchill SPAC:sta?
Ei mikään EV hypeosake mutta minun mielestä tämä on mielenkiintoinen koska DA on jo selvillä, tulee mergeri Skillsoft:n ja Global knowledgen kanssa ja tästä tulee todella vahva online koulutuksen toimittaja. Tässä saadaan tukea etäkoulutuksen megatrendillä Coronan jälkeenkin
Hinta on noin 10.20 USD tällä hetkellä ja merger menee läpi tammikuussa.
[Churchill Capital II to acquire Skillsoft and Global Knowledge for $1.5B (NYSE:SKIL) | Seeking Alpha]
Nordnet on tästä päivästä lähtien korjannut systeeminsä niin että pystyy tekemään kauppaa
$LCA huomenna äänestys, jonka jälkeen muuttuu $GNOG
En vielä päättänyt kauanko pidän. Katsotaan. Jatkuvasti uutisia että uudet osavaltiot laillistavat online pelaamisen. Jokainen osavaltio on aina pieni kerroin revikalle.
Tässä iso syy miksi olen Paysafe / BFT suhteen niin härkänä. Euroopassahan tuota käytetään isosti vedonlyöntisivustojen välillä rahan nopeaan liikuttamiseen.
Hyvä pointti .Itse käytin vedonlyöntiin aikoinaan Skrill ja Neteller. Näihin sai aikoja sitten automaattikortit jolla pystyi välillä kotiuttaa varoja. Onko tämä syrjäyttämässä näitä ?
Paysafe muuten omistaa Skrillin ja Netellerin.
Kurkkaappa mitkä brändit tuolla Paysafe alla footerissa lukee Home | Paysafe
Triterras päivän päätteeksi short squeeze alkamassa? Tuskin moni uskaltaa pitää -40% dropin jälkeen osakkeita yön yli. B.Rileylta tuli jo, että ei vaikutusta 16$ targettiin.
Otin treidin 8->9, en edes harkinnut pidempää tässä tilanteessa. Näistä ei koskaan tiedä, mitä seuraavaksi tulee ulos. Mutta olenkin varovainen näiden kanssa.
Ei sais lukee näitä enempää, eksyy aina käsi hiiren kanssa ostoksille bullilasit silmillä Jotenkin liian hyvää ollakseen totta
Saa nähdä ilmestyykö nyt seuraavien päivien aikana uusia puljuja seuraamaan Trittiä. Mitä itse oon noita shorttihyökkäyksiä seurannut, niin muutama päivä “hyökkäyksestä” (tässä tapauksessa $TRIT teki ennaltaehkäisevän SEC fiilingin) on ilmestynyt uusia toimistoja varovaisen positiivisilla näkemyksillä. Oppenheimerilta varmaan nähdään myös kommentti näin rajun hintakehityksen johdosta.
Itse päädyin Tritin kanssa vaan istumaan omien käsien päällä. Katsotaan ainakin sinne Tammikuun 5. päivään asti.
Ostin 8.29$ kohdilta tuplaten melkein positioni. Nyt on keskihinta jossain 10.30$ tienoilla, on se nyt alempi mitä ensimmäiset ostot oli (10.90$), jotka myinkin jo ennen mergeriä. Nuo 12.xx ostetut lähtee todnäk. siinä 16-20$ välissä. Uskon kyllä tähän lafkaan tulevaisuuden markkinoissa. Jos ei hirveän isoja droppeja tule matkalla, niin ajatus ratsastaa nyt ostetuilla lapuilla muutama vuosi eteenpäin ja katsoa silloin myyntiä uudestaan. Stoplossit täytyy kuitenkin asentaa, kun tästä nyt ensiksi noustaan hieman.
Twitterin Patrick_Invest nimimerkki on hyvin kattavalla otteella matkan varrella kirjoitellut $TRIT keissiä auki. Tässä twiitti hänen isommasta ketjustaan, missä mainitaan Triterraksen toimarin olevan huomenna B. Rileyn analyytikon tentattavana. B. Riley oli Netfinin advisorina mergerissä, että enemmän taitaa mennä kiiltokuvajutun kuin Inderes roastin puolelle
Itsekin irtauduin nyt TRITistä, oli mukava päiväpeli tällä ex-spacilla, kun nuo muut tuntuvat ottavan vieläkin takapakkia
CC:n trackrecord spaccien kanssa ei ole kehuttava. CCX:n rahastossa on $10.11 per osake joten hinnan ollessa $10.20 tullaan varmasti näkemään lunastuksia. Vaatii todennäköisesti lisärahoitusta jäljelle jääviltä omistajilta.
Jos hinta pysyy noin lähellä NAVia niin voisin ostaa nyt mutta jos hinta ei lähde ennen merger äänestystä selvästi nousuun niin pitäisin todennäköisenä ettei mitään pikavoittoja ole luvassa.
Kiitokset eilisestä TRIT vinkistä! 8.2 → 9.2, kun ei uskaltanut jättää yöksi muhimaan. Ensin oli toimeksiannossa 9.6, mutta tuli hilattua sitä hiljalleen alaspäin
Nyt löytyy Nordnetistäkin Skillz Inc. Class A (SKLZ)
Eli entinen FEAC-niminen SPAC.
Mukavasti lähti nousuun jo eilen jenkkipörssissä.
Tässäkö syy tämän päivän NBAC nousuun?
Microvast ja kilpailijat.
Energia-alan teknologinen kehitys ja sijoitusmahdollisuudet
e. En näköjään osaa linkittää tätä kuvaa toiseen topiciin.