Spekulaatio-osakkeet ("penniosakkeet", "hypeosakkeet", "pump and dump")

Pienet positiot tällä kertaa. Famis kävi nätisti Gapin täyttämäs mikä jäi päivän alussa. Voisi maanantaina olla nousu avaus.:man_shrugging:

image

image

nyt ilmeisesti pumppaavat Shiba inu coinia.

2 tykkäystä

Mistä sitä pääsee ostamaan?

Shibaa? Itse käytän crypto.com. sieltä ainakin saa

Tuli vissiin shorttirapsa julki

Binancesta myös saa.

Twitteris oli “Shiba +100%” nätisti siellä kävi ja sitte korjas kunnolla. Hyvin osas myidä oikiaan aikaan👍

Vieläkö olet pitänyt positiosta kiinni ja seurannut yhtiötä? Jos olet seurannut niin mitä mietteitä?

Kurssinousu on ainakin ollut aikamoista YTD 123% ja lisäksi: Alphamin Announces Record Q3 2021 EBITDA Guidance of US$53m and a Net Debt-Free Position; Production and Exploration Update

Itse en kaivosalasta tiedä mitään, mutta tina on raaka-aineista tällä hetkellä öljyn kanssa 12kk ajanjaksolla eniten nousseet: tina 107,34% ja raakaöljy 107,35%.

1 tykkäys

Toukokuun lopulla tuli jo lähdettyä kelkasta pois. Ei ollut tarpeeksi aikaa seuraillailla yhtiötä ja pienellä pidolla tuli ihan hyvät voitotkin. Raaka-aine puolen seuraaminen on jäänyt kyllä aika paljon ja koko sijoittaminen on nyt itsellä aika suuresti katselu/seurailu moodissa. Alphamin toki mielenkiintoinen case ja seuraava rapsa pitää lukea kun asiasta nyt muistuttelit.

Aikaisemmin oli tulvien takia Alphaminilla vaikeuksia ja nyt tuntuu että tuotanto on niistä elpynyt ja saadaan tulosta aikaa. Oma käteistilanne on sellainen että on hyvin vaikea lähteä mukaan ja itsellä ei ole tietoa miten Kiinan+Evergranden tilanne vaikuttaa tinaan ja onko siellä ennusteet miten muuttuneet. Paikallisten kanssa ei kai ole isompia hässäköitä tullut ja sitä en pidä riskinä. Poraukset jatkuneet ja lisätuotantoahan niistä pitäisi syntyä, mutta onko niiden tulokset mukana osakkeen hinnassa ja millaiset poraustulokset on tarkalleen ei itsellä ole mitään hajua.

2 tykkäystä

Shibat myyty aamuyöllä ja uusi raketti pitäisi löytää. Aika kova pöhinä tuntuu olevan alkamassa twitterissä SBET osakkeesta. Onko muilla tätä? Itse en vielä omista mutta ilmeisesti tänään otan ainakin vähän

Voi olla että tuli shibat myyty liian aikaisin mutta vähän on fiilis että ei kauaa mene ennen kuin se poksahtaa.

Shibakiimahan alkoi käsittääkseni tästä Muskin twiitistä:

Sitten alkoi Twitter pumppaus ja päälle vielä huhu että Shiba lisättäisiin Robinhoodiin ja samalla poltettaisiin isot määrät coineja.

Eilen sitten vielä meetKevin hehkutti shibaa 1.7miljoonalle seuraajalleen

Kai tässä on aineksia mennä ylemmäskin mutta itse poistuin jo

17 tykkäystä

Coti ollu seurannassa. On päässy Visan kans tekemisiin.

2 tykkäystä

Sec otti zackin “puhutteluun” $CEI n pumppaamisesta. On vissiin ennenkin ollu näistä tapauksista. Ilmeisesti rahalla selviää ja taas mennään kuuta kohden.

1 tykkäys

https://twitter.com/Ultra_Calls/status/1446081686362537989?t=34zLrel6mrNUH05yOgMhpw&s=19

3 tykkäystä

Otin tätä siivun premarketista, potentiaalia on jos saa kunnolla volumea kun on niin pieni free float👍

3 tykkäystä

Mitä kautta ostat premarketista?

hyppäsin itse myös kyytiin

2 tykkäystä

Imteractive brokersin kautta👍

2 tykkäystä

Mukavasti lähti. Kiitos vinkistä, joko myydään vai odotellaanko isompaa pumppausta? :smile:

1 tykkäys

Otin vielä pikku siivun tällaista $1,80 kurssiin

image

2 tykkäystä

Kaikki noi suosituimmat pumppausviestit koskien SBET on tullut viimeisen 24h sisään. eli tuntuisi olevan pumppaus vasta alussa. katson ainakin iltaan asti, ehkä jopa huomiseen

5 tykkäystä

Itsellä tässä sen verran pieni panos että jatkan kyydissä toistaiseksi

3 tykkäystä