Spekulaatio-osakkeet ("penniosakkeet", "hypeosakkeet", "pump and dump")

Stocktwitsissä pyörii pumppuehdokkaana myös OPGN, jota itse tosin olen ostanut tositarkoituksella pitkään pitoon, koska vaikuttaa olevan ihan oikea farmafirma, eikä pelkkä meemipelleily. Ihan samanlaisiin raketointeihin se ei varmaan lähde kuin edellisissä viesteissä mainitut, mutta ehkä kannattaa vilkaista, jos tuollaisista tykkää.

(Tämä ei siis missään tapauksessa ole sijoitussuositus, koska minä en kuitenkaan oikeastaan tiedä mistään mitään.)

Vähän kyllä harmittaa ettei tajunnut että tämän pumppaus jatkuu shorttirapsan jälkeen

image

4 tykkäystä

Näyttäisi volume vähän hyytyvän. Uskaltaiskohan tätä huomiseen pitää :thinking: kyllä se melkeen on katottava jos vaikka sais kunnolla tuulta alleen.

Onko muita isoja tekijöitä kuin ultra_calls tätä mainostanut?

Mä mietin myös juuri että pitäiskö myydä kun ei tunnu nousevan. omat saisi pois vielä

image

tuollainen tyyppi sitä myös hehkutti, 100k seuraajaa

1 tykkäys

Tämän myynnit taisi osua mukavasti ainakin

8 tykkäystä


Sieltä lähti!

5 tykkäystä

Kerroppas @niko_naakka onko tuossa mitään järkeä?

2 tykkäystä

Joku muu varmaan osaa vastata paremmin tollaseen. Itse en noista shorttijutuista ole niin perillä

1 tykkäys

Klassista pumpididumppii

Premarketissa mennään 2,32$… Joskus ostopaikka voi olla 100% nousun jälkkeenkim nähtävästi :sweat_smile:

6 tykkäystä

$DATS pumppuvuorossa, tasan kympistä kahvirahoilla ”vahingossa” mukaan. Viikonlopun yli ajattelin jättää.

4 tykkäystä

Jäikö muut holdaamaan #PED ?

1 tykkäys

Rupes hälytyskellot soimaan vaa enempi CEIn pumppaus touhusta, kun DynaCert liitetään tähän.:thinking::grin:

8 tykkäystä

Ezfl positio avautu, isot pojat pumppaa ja tuli positiivisia uutisia firmalta myös👍

4 tykkäystä

Tänää tarttu DATS 11.90$ päivän dipistä. Näyttäis siltä ettei ihan vielä oo loppu tämän hehkutus. On nää sellasia, että niskakarvat pystyssä joutuu seurailemaan.

1 tykkäys

Ei ehdi edes kissaa sanoa, kun on seuraava juna jo käynnissä. Minulla osui stoppari tuohon $DATS dippiin, ja siitä sulavasti vaihto $PROG:iin:

1 tykkäys

Ite jätin osan pidemmäksi aikaa. Näissä meemi shiteissä kun kurssi voi nousta käsittämättömiin lukemiin, nii ajattelin että sama jättää pieni lotto vielä joksikin aikaa😅

2 tykkäystä

https://swaggystocks.com/dashboard/stocks/penny-trends

PROG vahvasti kärjessä

1 tykkäys

Pre-market vahvistaa tämän… mitenhän tässä osaisi asettaa myyntinsä järkevästi? :thinking:

1 tykkäys

Yleensä pörssin aukeamisen jälkeen jonku verran tippuu. Ainakin vähä aikaa seurata. Päivän aikana ei nopeita piikki nousuja tee.

Mummielestä mitä rauhallisempi nousu nii sitä varmemmin istun raketissa päivän aikana. Seuraavasta päivästä näistä ei tiedä yhtään, kuinka avaa.

Ja tosi usein näissä tulee double top patternit.

Aluksi siinä aina ostin, kun toinen huippu tulossa. En osta enää😁 jotain oppinu

3 tykkäystä