Osakesijoittaminen

Suuri IPO / kaupankäynnin ketju: tekniset kysymykset

Jatkoa ajatellen vinkkinä, niin pystyin eilen ostamaan Hyzonia OP:sta jo eilen kun haki ISIN-numerolla. Nimellä ei mielestäni löytänyt. Voi toimia muuallakin…

2 tykkäystä

Onko täällä joku onnistunut ostamaan Dansken kautta? Anteeksi OT, mutta olen yrittänyt kysyä muissakin ketjuissa saamatta vastausta.

Minulla isoin paino DCRB nimikkeellä, kaipa kurssin nousu vaikuttaa siihenkin Nordnetissä vaikka ei muutukaan miksikään? :thinking:

Toki vaikuttavat kun joskus näkyvät vaan normaalisti taas

Kuinka ostit? Minulla taas muuttui hyzonista dcrb:ksi enkä saa ostettua lisää. Höh.

Etsi erikseen Nordnetistä nimellä Hyzon tai HYZN.

1 tykkäys

Samalla lailla kuin aina ennenkin. Niinkuin tuossa ehdittiinkin sanoa eli etsi hyzon ja muutaku kaupoille!

1 tykkäys

Voin omasta puolesta sanoa etten eilen onnistunut ostamaan dansken kautta.

1 tykkäys

Jatkakaa näistä ticker ja kaupankäyntiongelmista täällä toisessa ketjussa, niin ei tarvi jokaista yksittäistä kaupankäyntiongelmaa täältä yhtiöketjusta lukea.

Voisiko @Johannes_Sippola siirtää ainakin osan näistä samoista kysymyksistä tuonne.

9 tykkäystä

Tehty työtä käskettyä @NEA :slight_smile:

7 tykkäystä

Näemmä edelleen näkyy Hyzon harmaana ja vanhalla tickerillä Nordnetissä. Melko hidasta on toiminta tämän kanssa.

2 tykkäystä

Kannattaa laittaa viestiä aspaan. Toisen tickerin osalta sain nopeasti korjauksen näin.

1 tykkäys

“Ulkomaisten yhtiöiden fuusioissa, nimen tai ISIN-tunnuksen muutoksissa joudumme odottamaan uusia osakkeita alisäilyttäjältämme, jonka jälkeen uudet osakkeet voidaan kirjata salkkuihin.”

Itse sain tuollaisen vastauksen kun pyysin korjausta

1 tykkäys

Mielenkiintoista jos IPO ei toteudukaan…

Edit: uutisena sama