Suuri IPO / kaupankäynnin ketju: tekniset kysymykset

Minulla isoin paino DCRB nimikkeellä, kaipa kurssin nousu vaikuttaa siihenkin Nordnetissä vaikka ei muutukaan miksikään? :thinking:

Toki vaikuttavat kun joskus näkyvät vaan normaalisti taas

Kuinka ostit? Minulla taas muuttui hyzonista dcrb:ksi enkä saa ostettua lisää. Höh.

Etsi erikseen Nordnetistä nimellä Hyzon tai HYZN.

2 tykkäystä

Samalla lailla kuin aina ennenkin. Niinkuin tuossa ehdittiinkin sanoa eli etsi hyzon ja muutaku kaupoille!

2 tykkäystä

Voin omasta puolesta sanoa etten eilen onnistunut ostamaan dansken kautta.

2 tykkäystä

Jatkakaa näistä ticker ja kaupankäyntiongelmista täällä toisessa ketjussa, niin ei tarvi jokaista yksittäistä kaupankäyntiongelmaa täältä yhtiöketjusta lukea.

Voisiko @Johannes_Sippola siirtää ainakin osan näistä samoista kysymyksistä tuonne.

10 tykkäystä

Tehty työtä käskettyä @NEA :slight_smile:

8 tykkäystä

Näemmä edelleen näkyy Hyzon harmaana ja vanhalla tickerillä Nordnetissä. Melko hidasta on toiminta tämän kanssa.

3 tykkäystä

Kannattaa laittaa viestiä aspaan. Toisen tickerin osalta sain nopeasti korjauksen näin.

1 tykkäys

“Ulkomaisten yhtiöiden fuusioissa, nimen tai ISIN-tunnuksen muutoksissa joudumme odottamaan uusia osakkeita alisäilyttäjältämme, jonka jälkeen uudet osakkeet voidaan kirjata salkkuihin.”

Itse sain tuollaisen vastauksen kun pyysin korjausta

1 tykkäys

Mielenkiintoista jos IPO ei toteudukaan…

Edit: uutisena sama

https://finance.yahoo.com/news/churchill-capital-corp-iv-chairman-145400482.html

1 tykkäys

Kuinkahan kauan tämä suotuisa IPO-markkina vielä jaksaa? Nousumarkkina yhdistettynä korkeaan likviditeettiin ja löysään rahapolitiikkaan lienee paras mahdollinen listautumisympäristö.

Vuoden, kaksi tämä lienee jatkuu vielä? Mitä sen jälkeen… Millainen ympäristö pörssiin haikaileville on nousumarkkinan jälkeen?

2 tykkäystä

Meneekös Nordnetillä (tai muilla välittäjillä) välityspalkkiot listautumis- tai osakeanneista ostetuista osakkeista? Itse en ainakaan salkkuni tapahtumista saanut sitä heti selville. Ja riippuuko se tilanteesta vai onko sama käytäntö aina antien yhteydessä?

Ei mene. Myynnistä tietysti menee.

3 tykkäystä

Listautumattomien anneissa esim Springvestillä on merkintäpalkkiot.

3 tykkäystä

Meillä on nyt sivu jossa listataan Inderes.fi-palvelussa olevat IPO-yhtiöt. Lista sisältää vaan yhtiöitä joilla Inderesillä on lupa tuoda esille:

Linkki löytyy päämenusta:

24 tykkäystä

Selain +125% zoomattuna ei näy täällä eikä skrollaa alas

3 tykkäystä

Kulmasta tuo valikko, sitten “Pörssi”, siinä valikossa alimpana löytyy.

Tämä tieto löytyy suoraan listautumissivustolta :slight_smile:

Merkintäsitoumuksen tekeminen osakesäästötilille on mahdollista Danske Bankin kautta vain Danske Bankissa olevalle osakesäästötilille tehtynä

Merkinnät voi tehdä osakesäästötilille Nordnetin kautta vain Nordnetissa oleville osakesäästötileille

2 tykkäystä