Tecnotree sijoituskohteena

Kuinka isolla salkkupainolla olet kyydissä mukana @SijoitusSeppo ? :slightly_smiling_face:

1 tykkäys

Juuri tuli tieto 11 millin kaupasta ja 10% ylöspäin… :slight_smile:

5 tykkäystä
4 tykkäystä

Nyt vähän harmittaa, että en ole vielä hypännyt kyytiin, kun näyttää olevan jo 16% vihreällä… Ennen puolivuosikatsausta (Puolivuosikatsaus 1-6/2020: keskiviikko 12.8.2020) täytyy kyllä tehdä.

3 tykkäystä

Juuri tätä tarkoitin. Yksi hyvä uutinen ja kurssi ottaa taas kauhean piikin. Sitten ihan kauhea myyntipaine ja kohta ollaan taas takaisin siinä missä lähdettiin :smiley: Olisin voinut itsekin hieman kotiuttaa voittoja veivimielessä tuolla +0,24-tasolla ja ostaa taas takaisin kun huomenna ollaan varmaan taas 0,20-alkuisissa mutta eipä ollut pörssi auki.

No mutta tämä taas kerran osiltaan vahvistaa sitä tarinaa siitä, että yhtiöllä on kyllä hyvä tulevaisuus edessä ja uskon, että tämä aliarvostus purkautuu isosti seuraavan 3-9kkn aikana kun yleisesti markkinoiden korona-epävarmuudesta päästään eroon.

Ostin itse tätä viime vuoden lopulla ensimmäisen kerran pienen alunperin “pelipossan” (pari prosenttia), mutta toiminta on vakuuttanut ja olen dipeistä tankkaillut tätä niin, että on jo lähes 10% salkusta (myyntejäkin mahtuu matkalle). Yli tuon ei ole tarkoitus kasvattaa.

4 tykkäystä

Olen vähän myöhäisherännäinen Twitterin käytössä mutta siitä on iloa ja hyötyä sijoitusharrastuksessa.

Jos ei muuta, niin ainakin vähän lisää näkyvyyttä.

Cloud native IT & agility sarjassa näyttää olevan muutama isompikin firma Tecnotreen kanssa.

7 tykkäystä

Jou! H hetki lähestyy dudes! :sunglasses: onko stäkit kunnossa ja luotto kova? :call_me_hand: ite kaks vuotta omistaneena olen erittäin luottavainen hyvään Q2 isojen tilauskantojen ja hyvän nousu trendin vuoksi.

4 tykkäystä

Kun palkkapäivä koittaa niin tankkaillaan :sunglasses: Odotettavissa hyvä tulos ainakin Q1 ja onnistuneen käänteen perusteella. Luotto on kova :grin:

3 tykkäystä

Mukavaa luettavaa ja kiva kuulla ettei Covid 19 ole tuomassa haittaa vaan hyötyä.

6 tykkäystä

Osaako kukaan sanoa tuosta Viking Acquisitionin kanteesta jos menisikin läpi. Millaisia riskejä osakkeenomistajan kannalta tuohon voi liittyä?

1 tykkäys

Tätä itekki oon miettiny ja yks isoin asia mikä hämää tässä

2 tykkäystä

Huhu! Vaikka tämä ollut salkun isoin omistus tähän asti niin pakko silti oli ostaa lisää. Yritin oottaa että jos toi vielä dippais ennen rapsaa mutta ei… Eli on vähän laidasta tullut otettua… kyllähän tämä on vaan tällä hetkellä se mihin luotan. Itse en ole huomannut mitään negatiivista tästä yrityksestä ja kyllä se takaraivokin sanoo että ei nämä varmasti koronasta ole kärsinyt etätöiden yms ansiosta…

Katsotaan miten käy… :ok_hand::beer:

3 tykkäystä

Hienoa tosiaan, että myös Tecnotreelle luotu oma ketju. Itse aloitin ostot viime kesänä, eikä ole edes käynyt mielessä myydä. Viimeksi tänään ostin lisää. Uskon firmaan kyllä todella paljon. Kriisin jälkeen tuhkasta voi näköjään nousta! Tämän runsaan vuoden aikana pelkkiä hyviä uutisia.

Kun maksuvalmius saneerauksen läpikäyneellä yrityksellä on ymmärrettävästi haastava, voisi kuvitella, että vaikka YT:t olisi herkässä, jos tulee ongelmia. Näin ei ole käynyt, päin vastoin lisää jengiä palkataan. Mielenkiintoista nähdä, mihin mennään… :slight_smile:

4 tykkäystä

Tämä linkki on suoraan Tecnotreen fb sivuilta.
https://www.vanillaplus.com/2020/07/27/54020-csp-financial-services-provider-new-opportunities-telcos/

6 tykkäystä

Tecnotree vahvassa nosteessa tänään… Milloin pääsee pois tarkkailulistalta? Luulisi ensi viikon osarin olevan ihan hyvä, piti vähän lisätä tänään.

5 tykkäystä

Herätelläänpä vähän ketjua kun viikon aikana kurssikin on herännyt ja noussut n 20%. Onko joku seurannut että kuka on ollut ostolaidalla? Ilmeisesti nyt ennakoidaan jo ensi keskiviikon osavuosikatsausta, joka luulen et tulee olemaan vakuuttavaa jatkoa edellisille. Q1 ei ainakaan ennakoitu että korona juurikaan vaikuttaisi toimintaan.

Teknisestä näkökulmasta eilen breikattiin myös ylöspäin huhtikuussa alkaneesta nousutrendissä joten hyvältä näyttää siitäkin näkökulmasta. Jos päästäisiin vielä tosta 0,3sta läpi niin sit on vaan taivas rajana.

8 tykkäystä

Nyt se 0.30 kolahtanut :blush:. Mitä odotuksia keskiviikon ovk?

4 tykkäystä

Saattaa jopa mennä 40 senttiä rikki…lisäsin 10 kg vielä tänään…

8 tykkäystä

Tänään myös lisää. 100 suurinta omistajaa lisänneet myös 31.7. tilanteen mukaan. Siitä se idea sitten lähti :blush:

5 tykkäystä

Boom:

Toisen vuosineljänneksen kannattavuus oli ennätyskorkea liikevoittoprosentin ollessa 45 % ja operatiivisen tuloksen 6,0 miljoonaan euroa.

Tilauskertymä katsastuskauden päättyessä oli 39,4 miljoonaa euroa, joka oli 30 % suurempi kuin edellisvuonna.

8 tykkäystä