Pystyikö tänne perustamaan suljetun foorumin…? Eikös tällaisen voisi tehdä missä keskustelua käytäisiin pienemmällä porukalla ja ei jokaisen 1,8 €:lla ostaneen tarvitsisi väkisten käydä ilmoittamassa, että “kusetus firma ja paska Padma”. Muistelisin, että jostain “tappelu”-firmasta tällainen syntyi mutta voi olla, että se perustettiin aivan toiselle sivustolle.
En sano sillä, että olisin itse tuonut tänne mitään niin analyyttistä sisältöä, enemmän vain yrittänyt jakaa hieman toisenlaista ajattelua, miksi asiat voitaisiin perustellusti tehdä toisella tapaa. Mielellään kuitenkin seuraisin tällaista vähän asiaan enemmän keskittyvää keskustelua, jos sinne huolittaisiin mukaan ja toisaalta ehkä olisi itselläkin jonkinlaista mielenkiintoa kirjoittaa asioista hieman laajemmin, kun ei seuraava viesti olisi joku nosto jostain täysin epäolennaisesta asiasta…
Älä siis missään nimessä lopeta ja sama muille “vastarannan kiiskeille”, etenkin Junnulle.
Pahoittelen myös kaikille sitä, että olen nuo huiput muutaman kerran nostanut esiin ja varmasti turhan kärkkäästi niistä todennut asioita. En todellakaan ainakaan vähättele toisten sijoituksia tai sijoitustaitoa. Jokainen tekee päätökset itse ja kantaa niistä vastuun, enkä minä halua puukkoa kääntää kenenkään selässä. Kaikki meistä ovat tehneet virheitä ja itsekin saatan ainakin tällä tietoa tästä osakkeesta ottaa ihan huolella pataan, joten ei todellakaan ole tarkoitus arvostella kenenkään muun valintoja. Olen myös hitusen kyllästynyt tähän ketjuun ja voisin ainakin tauon pitää kirjoittelusta, niin siksi tällainen anteeksipyyntö…
Tsemppiä kaikille vanhoille, sekä uusille omistajille!