En ymmärrä miten Starlink liittyy kommenttiini? Tiedän varsin hyvin mikä on Starlink ja sen merkitys Euroopalle. Mutta kuten aikaisemmassa kommentissani selkeästi sanoin, Musk käyttää omaisuuttaan oman ideologiansa ajamiseen, joka on monelta osin lähellä äärioikeistolaista ja venäjämielistä ideologiaa. En kannata tätä ideologiaa, ja sen takia en voisi ikinä kuvitella ostavani Teslaa. Tämän takia Tesla on myös minusta noloin autobrändi. En ymmärrä miten se, että Starlink on hyödyllinen Euroopalle, pitäisi vaikuttaa minun arvoihini tai ostohaluihin Teslan suhteen? Nyt olen entistä enemmän ihmeissäni, miten jollekin voi olla niin vaikea ymmärtää, että arvomaailma estää jonkun tuotteen ostamisen.
pitäisikö myös Starlink-yhteydet katkaista Euroopasta, niin ei enää rahoiteta herran toimintaa?
Menee aika ohi Tesla-keskustelusta, mutta kun kysyit, niin minusta Euroopan pitäisi kehittää vahvemmin omia satelliittijärjestelmiä ja kantoraketteja. Tämä kuitenkin tapahtuu hitaasti, niin siihen asti Euroopan on pakko käyttää Starlinkiä.
Jos Musk on niin läpeensä paha
En ole sanonut, että Musk on läpeensä paha. En ole koskaan miettinyt eikä minua kiinnostakaan miettiä onko joku henkilö, jota en tunne, läpeensä paha. Kuten sanoin Musk ajaa aatteita, joita vastustan. Tämän takia en osta Teslaa. En sen takia, että Musk olisi minusta läpeensä paha.
Ja ei, Musk ei ole uhannut katkaista Starlinkia Ukrainasta, jos olet lukenut niin mediasta. Musk on sanonut, ettei ikinä katkaisi Starlink yhteyksiä Ukrainassa.
En ole lukenut mediasta, että Musk on uhannut katkaista Starlinkkiä. Mutta olen lukenut Muskin X:n tililtä, että hän on maininnut Starlinkin katkaisemisen, ja paljon muutakin typerää. En ymmärrä miksi media piti taas nostaa mukaan?