Treidaus - liveseuranta

Mielenkiinnolla seuraan kuinka tämän 67% todennäköisyys osuu…

5 tykkäystä

67 %? onko joku seurannut näitä, pitääkö paikkaansa nämä ‘ennusteet’ laisinkaan?

Nyt aloin seurailemaan. Ajattelin katsella tätä ja daxia. Ehkä joku osake vielä

2 tykkäystä

pitäis varmaan kirjautua (tai liittyä) ihan mielenkiinnosta. Pidäthän ajantasalla jos/kun jaksat ja muistatt

1 tykkäys

Hmmm… nyt illan puhteiksi oli ihan pakko tehdä tällainen kuvioi eli tässä olisi heidän ennustuksensa (31 tuntia klo 15 —>) merkattu mustalla nuolella. Fibonacciin osuisi aikas mukavasti kyllä. Tosin fiboonhan ne aikalailla viittaavatkin noissa automaattisesti tehdyissä ennakoinneissa?

4 tykkäystä

Olisiko tuo 2805 seuraava koetinkivi matkalla alas?

1 tykkäys

Itse tykkään piirrellä lyhyemmän timeframen trendiviivoja enemmänkin noihin currency -taulukoihin mieluummin kuin indeksitaulukoihin, koska indeksitaulukoissa tulee aikamoinen ‘vipu’ noihin viivoihin helposti koska ne ovat öisin kiinni kauemmin (ymmärrätkö, mitä ajan takaa?)

Juu. Minä olen lähinnä seurannut noilla vaakaviivoilla sulun ja avauksen gappia. Ne selkeästi toimii tuki ja vastustasona ja tahtoo täyttyä…

Tuo trendiviiva oli hupiviiva.

2 tykkäystä

no niin. tietysti. sehän menis tohon mainitsemaasi 2805 tienoille, on sitä siinäkin laskemista. Vaikka ei sillä, tällä hetkellä näyttäis olevan 2840 …

1 tykkäys

Vähän myöhästyin aamun pulkkamäestä. Karhulappu kiinni öljyyn (Brent) 22$ kohdalta - aika heikosti löytyi NN:n tarjoomasta vipuja, ja toimeksiantoakaan en meinannut saada ensin millään sisään. Tarkoitus pitää niin kauan kuin tasainen lasku jatkuu (15min kynttilöillä), tai kunnes indeksit breikkaavat selvästi ylöspäin (ja vetävät öljyn mukanaan).

Tähän mennessä näyttää erinomaiselta (ostokohta merkattu mustalla):

Edit: uusi jyrkänne löytyi, tässä lienee isoin syy: How Much Oil Storage Is There? Vopak Says Tanks Are Almost Full - Bloomberg

2 tykkäystä

Nordnetin öljyturboista laimeni kyllä vivut yön aikana, onneksi ehdin aamusta ottamaan lisää karhua kun näyttää laskettelevan edelleen iloisesti.

sertti x8 vivulla heti aamusta auki, tuntuu toimivalta ratkaisulta. ehkä pitää laittaa kiinni ennen kuin jenkkilä herää, vähän alkoi pelätä uutisia opecilta

1 tykkäys

Itse pidän myyntinappia hyvin lähellä ja todennäköisesti vähennän reilusti ennen jenkkilän heräämistä. Ei tarvita kuin yksi twiitti herra T:ltä (liittyen lisäleikkauksiin), niin kurssi ampaisee helposti +40-50% näiltä tasoilta :grimacing:

1 tykkäys

Nämä algoritmin piirtämät ennusteet näyttäisi hyvältä. Toinen toteutui jo etuajassa ja toinenkin on menossa ennustettuun suuntaan.

3 tykkäystä

Mikäs se oli se sivu mistä nämä löysit? Tämä vois olla ihan hyvä “väittelykumppani” kun on itse katsonut miten olettaa markkinan menevän ja sitten katsoo tuosta joko vastaväitteen tai tukevan väitteen :smiley: toimii siis vähän samoin kuin tämä foorumi :wink:

Mandatumtraider go joka on saxo pankin järjestelmä.

En mä näiden varaan paljon laskisi. Kunhan nyt seurailen millä prossalla osuu tässä markkinassa.

2 tykkäystä

@T3r00 tossa pitää ottaa huomiooon, että selvästi molemmat noista kuvioista on ascending wedgejä, joiden toteutumistodennäköisyys haluttuun suuntaan itsessään on hyvin korkea! Siksi isompien johtopäätösten tekemiseen systeemin toimivuudesta tarvitaan erilaisiakin patterneja esimerkiksi

4 tykkäystä

Joo ei näiden varaan laskis varmaan mitään lähtökohtaisesti, ensin itse ja sitten muut :slight_smile:

image
aavistuksenomaista suhteellista vahvuutta euroopan indekseissä vs jenkit. Kaikissa kuitenkin heikkoutta.

3 tykkäystä

Taas on yksi gäppi täyttynyt.

3 tykkäystä