Treidaus - liveseuranta

DAX futuurit- tunnin ikkuna. Pyörinyt nyt koko yön tuossa fib 0,382 hujakoilla. Selkeä laskutrendi, mutta silti minusta hankala sanoa, mihin tuosta lähtee avauksessa. Selkeästi MA 200 alla (vaal. sin käyrä)

4 tykkäystä

Kyllä. Jännittävä viikko menossa. DE30EUR on 25. maaliskuuta alkaen konsolidoinut kahteen kertaan fibonaccitasojen väleille. 4H RSI ei ole erityisen ylimyyty. Stochastic divergence antaa ostosignaalia. Tämä tukisi tason 10195 pitämistä.

3 tykkäystä

Huomenta en tiedä onko oikea ketju, mutta mistä näkee ilmaiseksi reaaliaikaiset graafit helsingin pörssin osakkeille. Maksullisia löytyy tietty…muoks. ei oo reaaliaikanen investing.com

1 tykkäys

En muista onko reaaliaikainen, mutta investing.com kannattaa kokeilla.

Ei ole reaaliaikainen. Sen 15 min viivästetty

1 tykkäys

Järjestään joutuu kyllä maksamaan livedatasta ellei sitten katso osakevälittäjän systeemeistä.

1 tykkäys

Samoilla linjoilla. Tarkoituksena napata longia, jos palataan vielä kerran tuonne 10200 (dax) / 2720 (spx) tasolle. SPX tehnyt sinne jo triple bottomin, DAX ei tullut viimeiseen enää mukaan. Juuri nyt tosin näyttää, ettei tätä mahdollisuutta enää tulekaan.

vaikea Sanoa ainakaan omalla tietotaidollaan mihin suuntaan lähtee… pienen shortin otin jo mutta myin aika pian pois pienen pienellä prof.

Juuri näin. Itse katsonut Investing.comista vartin viiveellä isoja suuntia (1D → 15min) ja Nordnetin reaalikursseista ja heidän huonosta TA-käyrästä sitten kuluvan päivän suuntia, Bollinger, rsi ja macd.

1 tykkäys

Siis daxiin… näköjään lähtikin jo ylöspäin

Investing.comin käyttäjille: nettisivut näyttäisivät menneen huoltoon, mutta sovellus pelittää edelleen mainiosti. Vahva suositus muutenkin tälle appille - Portfolio-kohdassa on helppo asettaa ja seurata suosikkitiksuja.

Edit: se olikin nopea huoltotauko :slight_smile:

Ryhdyt jonkun ossuuskassan omistajaksi niin saat.

1 tykkäys

Kokeneemmat, kertokaas mistä kannattaa seurata indeksejä. Mistä saa live dataa parhaiten ? Mitä suosittelette ?

Itse olen investing.com:lle avannut ilmaistilin. Siellä pysytyy aika kattavasti lisäämään eri indikaatoreita charteille ja tallentamaan ne. Nordnetin kautta toistaiseksi harjoittelen pääindeksien treidausta

Terveisin aloittelija.

ja kiitokset aikaisemmista postauksistanne, ne ovat mukavasti avarataneet näkemystä indeksien analysointiin

1 tykkäys

Tradingwiew

Sp500 = SPX500USD
DAX= DE30EUR

Edit: aika lähellä näiden data liveä

1 tykkäys

itse käytän tradingview’tä. Dax-indeksiä et saa reaaliaikaisena mistään ilmaiseksi, koska pörssi veloittaa vendoreilta. Mutta reaaliaikaisen cash-cfd -datan saa esim. juuri investing.comista.

Koneen näkemys. Tai algoritmin mikä lie

1 tykkäys

Aloittelijan piirrustukset osa XVI: mahdollinen inverse H&S. Mitä mieltä kokeneemmat on, meneekö jo hakemalla hakemiseksi vai voisiko tämä toimia? Kyseessä SPX ja 30min kynttilät.

Edit: nyt käytiin jo kurkkaamassa necklinea, 10min päästä nähdään clousataanko yläpuolelle. Itse hyppäsin pikkuhärän kyytiin tuolta oikean olkapään “päältä” - tarkoitus tuplata jos neckline menee rikki.

Tombe: Miten nuo realliaikaiset saa käyttöön.

Nimimerkki: Osuuskassan jäsen, mutta kurssit mielestäni viivästetty. OP:n teknisen analyysin työkalu on mielestäni ihan jees.

Ei näemmä ihan ilmainen ollutkaan vaan joutuu nostamaan palvelutason peruspaketista pari euroa kalliimmaksi /kk.

1 tykkäys

Eikö Investingcomin Tradingview-chartti ole reaaliaikainen? “Real-time derived data.” lukee ainakin. Joitain sekunteja voi olla jäljessä, mutta käytännössä vastaa aika hyvin esimerkiksi sertifikaattien hinnanmuutoksia. S&P500 tulee sieltä ainakin väijyttyä. DAXia toisinaan.

Vai olenko puoli vuotta päivätreidannut menestyksekkäästi pelkällä tuurilla vartin myöhässä oleviin kursseihin? :smiley: epäilen kyllä.

3 tykkäystä