Treidaus - liveseuranta

Yleensä noilla pelaavat hakevat vähän eri numeroilla alkavia vipukertoimia… eipä siis ihme että kysyntä noilla vähäistä :smiley:

@Jarnis Juu… minä haen tässä hilloa taskuun sellaisella “joitain viikkoja… tai sitten joitain kuukausia” horisontilla. Kunhan nyt pääsevät sopuun tuotannosta ja kulutus alkaa elpyä. Tuoton suhde panokseen ei ole niin oleellista kuin tuoton absoluuttinen määrä, riskit minimoiden. Panosta on laittaa, kun rahastot muuttuivat nousun alkumetreillä käteiseksi :wink:

Jos markkina pyrkii hinnoittelemaan kaiken sisään ~vuoden eteenpäin, niin miten ihmeessä näiden kanssa ei olla niin pitkämielisiä, vaan pitää saada kaikki mulle heti nyt? :smiley:

Ota joku öljysektorin etf vertailuindeksiksi tai muutama firma. Ne on aika pohjille lyötyjä

Asettelin tuossa pari tuntia sitten salkun suojaa sepen fuuturien ollessa 2700 pisteen tasolla. FED päätti sitten tussauttaa 2300 miljardia bazookastaan, minkä jälkeen iski kyllä turkanen hoppu sulkemaan bearit pois.

Suht tanakat tolpat sai aikaan.

4 tykkäystä

Vielä viimeinen siivu Sepe shorttia @2780, nyt istuskelen pääsiäisen yli hyvillä mielin sillä en usko että paukutellaan 2900 knockkiin asti. Luulen että kaikki positiivinen on nyt jo etukäteen hinnoiteltu kursseihin ja FOMO päälle niin vihreetä tolppaa puskee. Iso tsäänssi että pääsiäisen aikana jotain negatiivista tulee ennemmin kuin positiivista joka yllättäisi markkinan. Jokerina vielä öljykokous tänään :smiley:

Itse meinasin pienen betsin laittaa longina ellei tässä iltapäivällä joku muuta mieltä… trend is your friend vai miten se meni.

Itse toivoisin kovasti, että tulisi jotain mikä yllättäisi markkinan negatiivisesti, mutta vaikea keksiä mitä se olisi. Itse pelkään Sepeshortin ottoa pääsisäisen yli, sillä maanantaina, tai itse asiassa su iltana, Trump twiittailee talouden avauksesta ja koko maailma on taas pelkkää vihreää tolppaa!

Liveseurannasta liveseurantaan (liittyy vahvasti öljyvipuihin):

Onko kukaan löytänyt linkkiä josta väijyä OPEC+ kokousta livenä?

OPECin omilla sivuilla ei ole linkkiä, vaikka mainostavat että kokouksia voi seurata livenä.

Niinpä ja tuo 2900 mistä mutu puhui voi knockata jo tänään ainakin jos öljymaat saa jotain sovittua :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Itselläkin on siivu tuota 2900 sepeshorttia… otin aikoinaan jo tuhoutuneen 2700 shortin “suojaksi” :smiley:

Itseä ei kyllä haittaa yhtään jos shortit menee reisille, tällä hetkellä salkku pari prossaa voitolla romahduksen alusta. Tähtään näillä shorteilla vähän pidempään holdiin kun näyttää että ollaan keulittu vähä etunojassa jo liikaa. Ja totta nämä voi mennä knockkiin ihan parin tunnin päästä jo :smiley:
edit. ja se mikä menee nopeasti ylös tulee myös nopeasti alas :smiley: itse en kyllä longiin koskisikaan tässä vaiheessa.

Tuo vaatisi sekä sitä, että käydään kokeilemassa weekly EMA12:sta ja weekly MA100:sta, epäilen vahvasti, että niin suurta bull runia saadaan, mutta on toisaalta markkina yllättänyt ennenkin…

Joo en itsekkään kyllä veikkaa niin käyvän vaan enemmänkin heitto että voi vaikka mennä niinkin ylös ja etten uskaltaisi shortata itse ennen kuin joku viittaa käänteeseen.

Nyt jos lähetään rymisteleen alaspäin ja öljydiilikin kaatuu nii tulee kyllä hurjaa jälkeä :grinning:

Niin no riippuu tietysti kuinka pitkää treidiä hakee, mutta itse olen hävinnyt tuohon vastavirtaan veikkaamiseen kohtuu isot oppirahat ja luulen että se on isoin virhe mistä olen päässyt irti, mielummin menee virran mukana kunnes vieta kääntyy

2 tykkäystä

Jep silloin vois shortti olla kova sana

Yritän vähän pidempiä swingejä hakea näillä treideillä, en ihan mutulla näiltä tasoilta osta trendiä vastaan kuten nimestäni voisi päätellä :smiley: vaan teknisen analyysin kautta hyviä risk reward spotteja.

Mistäköhän näkisi nopeimmin tuon OPECin tuloksen… prkl kun ei o sitä livestreamia

Ja Nordnettiin on pakko saada “myy kaikki” nappi, jota painaessa menee senhetkisillä tasoilla heti kaikki… vapaapudotuksessa kun ei ehdi mitään hintoja kirjoitella :slight_smile:

5 tykkäystä

Screenshot 2020-04-09 at 18.06.35

Kyllä saa muuten olla nopeast sormet sulla, jos tossa jonkinlaisen kaupan aiot tehdä :smiley:
Tätähän tässä ehkä hiukan osasi tosin jo odottaakin.

Ostelen nyt ja pidän viikonlopun yli. Jos hyppää niin myyn ti, jos rommaa niin ostan ti tuplana lisää.

Ideana siis se, että taso on nyt ~35 ja kauppaa aletaan tehdä kun on menty kymppi ylös tai alas.

1 tykkäys