Vivos therapeutics - Uniapneaa parantamassa

Kyseessä pieni medical puolen yritys, joten tässä on iso riski, mutta mahdollisesti myös iso reward. Tutustu huolella yhtiöön, ennen kuin sijoitat.

Vivos therapeutics tarjoaa yrityksen mukaan ainoaa parantavaa hoitoa uniapneaan, jos mukaan ei lue leikkauksia vaativaa hoitoa. Yrityksen päämarkkina on tällä hetkellä Yhdysvallat ja Kanada, mutta yrityksellä on myös pienimuotoista myyntiä ympäri maailmaa.

Yrityksen päätuote on maallikon silmään hammasrautojen näköinen FDA-hyväksytty tuote, jonka tarkoitus on muokata leuan ja hampaiden aluetta, niin että ilmavirta pääsee kurkussa virtaamaan paremmin.

Yhtiön liiketoimintamallina on saada hammaslääkärit liittymään Vivos tuotteiden tarjoajaksi, josta hammaslääkärit joutuvat kaikkineen maksamaan keskimäärin 28 000 dollaria (on eritasoisia “jäsenyyksiä”). Hammaslääkärit siis hoitavat myyntityönsä potilaille, ja jokaisesta hammaslaitteesta jonka hammaslääkärin potilaalleen myy, niin Vivos saa siitä osansa. Tämän lisäksi Vivoksella on erilaisia laskutusmaksuja ja muita rinnalla, mutta niistä koostuvat liikevaihdot ovat vielä pieniä, mutta kasvamaan päin.

Kilpailijoita on suhteellisen vähän ja ne keskittyvät joko leikkausta vaativaan parantavaan hoitoon, tai sitten erilaisiin hengityslaitteisiin, jota yleensä joutuu käyttämään lopunikäänsä, eikä ne paranna potilaan tilannetta vaan vain hoitavat.

Liikevaihto on vielä pientä ja kasvusta ei ole 100% takeita, mutta askelmerkit näyttävät hyvältä, ja yhtiö on saanut pääomaa kasvun tukemiseen.

Yritys on listautunut joulukuussa 2020, joten pörssimatka on lyhyt ja todella mollivoittoinen, kuten kurssikehityksestä näkee.

Yhtiön rahatilanne on hyvä 34,2 miljoonaa USD Q2 lopussa ja lähes velaton. Viimeisin suunnattu anti tehtiin toukokuussa 2021, jolloin kerättiin 27,6 miljoonaa 6 dollarin osakehinnalla, ilman warranteja.

Kannattaa katsoa yhtiön sivuilta löytyvä yhtiöesittely, sen saa käyttöön vasta tiedot syötettyä. Tämän lisäksi tuo Seeking alphan artikkeli avaa tämän sijoituscasen hyvin.

Q3 raportin odotuksia:

  1. Uusien tuotteiden myynti, voi olla voimakasta kasvua (Vivoscore, Myocorrect)
  2. Uuden muokatun hammaslaitteen mahdollinen FDA hyväksyntä (Saadaan kattavammin vakuutuksen korvattavuuden piiriin)
  3. Isompien asiakkaiden kalastelu: “We have recently begun an active outreach to the DSO industry. DSOs, or Dental Support Organizations, own and operate thousands of dental practices throughout the U.S. and Canada. Very few DSOs have successfully implemented a dental sleep management program, although several have tried. Our management team’s extensive DSO experience gives us a huge advantage in penetrating this market. Not only do we personally know the key players, but we have also specifically designed our model to seamlessly integrate and thrive within the corporate DSO environment. The initial response from the DSO community has been extremely positive, and we are working very closely with a number of these companies to initiate pilot tests within certain target markets.”

Yhtiöstä on paljon kerrottavaa ja kaikki ei mahtunut tähän aloitukseen. Lukemisen iloa kiinnostuneille!

Linkit:
Yrityksen kotisivut - https://vivoslife.com/
Q2 tulos - Q2 of 2021 Financial Results and Operational Update | Vivos
Seeking alpha artikkeli - Vivos Therapeutics: Reimagining Sleep (NASDAQ:VVOS) | Seeking Alpha

14 tykkäystä

Vivosia käytiin aikanaan tässä podissa läpi. Oon itsekin jonkin verran seurannut firman kehitystä.

4 tykkäystä

Markkinapotentiaali tässä on järjettömän suuri pelkästään Amerikassa. Se on yksi houkuttelevimmista asioista tässä sijoituscasessa.

50% uusien lääkäreiden eli VIPpien maksuista kirjataan liikevaihdoksi seuraavana kuukautena liittymisestä ja loput 50% kirjautuu pro-rata periaatteella seuraavan 11 kuukauden aikana. Joten hyvä kvartaali näkyy myös seuraavassa kvartaalissa.

Tässä contract balance:

Tuo Vivoscore voi olla iso apu liikevaihdon kasvattamiseen. On siis sormus jolla voidaan mitata uniapnea yön aikana, näitä lähetetään VIP-hammaslääkäreille, jotka antavat ilmaiseksi asiakkaille yöksi käyttöön, sitten yhdessä katsotaan data läpi ja mahdollisesti haetaan diagnoosi sovittujen lääkäreiden kanssa uniapnea diagnoosiin, jotta saadaan vakuutuskorvattavuutta. Omassa seurannassa yhtiö totesi, että nuo sormuksella todetut uniapneat johti hyvällä prosentilla kauppoihin.

”The Company recently conducted an informal pilot study with 12 independent Vivos-trained dentists who performed 938 sleep-tests over a three-month period using VivoScore. 56% of the patients in the pilot tested positive for OSA, and after receipt of a confirming diagnosis from a physician, 50% of all patients who tested positive entered into treatment for OSA with the Company’s core product—the Vivos System.”

1 tykkäys

Lyhyellä vilkaisulla luin/kuulin pelkästään hyvää, ehkä liiankin hyvää. Seuraantaan menee, mutta muutamiin kysymyksiin tartten vastauksia ennen oikean rahan laittamista. Onko hoidolla sivuvaikutuksia, kuinka moni paranee hoitojakson jälkeen ja onko se oikeasti pysyvä vaikutus. Varmaan jotain tutkimustuloksia on jo olemassa, mutta potilasmäärän kasvaminen antaa lisää varmuutta hoidosta.

1 tykkäys

En nyt ihan päässyt kärryille, mihin parantava vaikutus perustuu. Nykyäänhän on jo käytössä yökiskoja, jotka juuri yöaikaan helpottavat uniapneaa parantaen hengitysteiden aukioloa. Parantavaa se ei kuitenkaan ole. Uniapneassa kuitenkin olisi todella suuri potentiaali ollen näitä meidän vitsauksia elämäntapasairautena.

6 tykkäystä

Itsekin tuota aloin selvitellä. En ole hammaslääketieteen- vaan pelkästään kokemusasiantuntija (obst. uniapnea). Kyseessä siis kisko/muotti suuhun 1-2 vuotta 16h päivässä ja lukuisia h-lääkärikäyntejä. Eikä silti 100% varmuus parantumisesta (en löytänyt mitään tarkkaa dataa parantuneiden osuudesta). Itse ainakin tyytyväinen omaan ylipainehoitoon, jos tuollainen vaihtoehtona.

Minulle jäi nyt vaikutelma, että kyseessä on perinteinen kiskohoito, jota ainakin Suomessa hammaslääkärit tekevät. Suomessa se ei ole hirveästi yleistynyt, koska potilaat joutuvat itse kustantamaan hoidon laitteen valmistuksen eli useita satoja euroja. Yhdysvaltojen tilanteesta en tiedä. Toisaalta yrityksen sivulla mainittiin, että hoidon aikana pyritään syömään terveellisesti ja muita elintapojen parantamista, mikä viittaisi itsessään jo siihen, että vaikea erotella menetelmän etua itsessään. Kuitenkin hyvä huomioida, että uniapnean ollessa vaikeassa tilanteessa, ovat elämäntapamuutokset haastavia, koska nukkuminen ei piristä.

1 tykkäys

Yrityksen omassa esitysmateriaalissa kustannukset on merkattu katettavaksi sairasvakuutuksesta (yes - in most cases). Tosin samoin näytti olevan vertailuun valituilla kilpailijoilla, joten rapakon takainen tilanne olisi meikäläistä parempi. Jos siis sattuu kuulumaan ryhmään, jolla on sairasvakuutus…

Yritys näyttäisi keskittyvän lieviin ja keskivaikeisiin tapauksiin:

´… the Vivos System opens airway space and may significantly reduce symptoms and conditions associated with mild-to-moderate OSA, such as lowering Apnea Hypopnea Index scores.

En tiedä, minkälaisen käyrän potilasmäärät muodostavat apneaindeksillä mitattuna, mutta olettaisin lievien ja keskivaikeiden kattavan joukosta ison osan.

Yrityksen tutkimuksen mukaan iso osa vastaajista (n=123) koki menetelmän auttaneen tavoitteiden saavuttamisessa (97%). Kuten aina, tulee valittuihin mainospaloihin suhtautua varauksella. En löytänyt kysymyspatteristoa enkä näe vastaajien tavoitteita. Skeptikko saattaisi ajatella, että vastaajat ovat asettaneet alhaiset tavoitteet ja ne saavutettiin?

En tunne onko kiskohoito käytössä Amerikoissa, eikä se ehkä ole olennaista. Sijoituscasen kannalta on olennaista, miten hoitomuoto saadaan tuotteistettua ja saadaan myytyä sikäläiseen markkinaan. Hammaslääkärien kautta tapahtuva myynti kuulostaa paremmalta kanavalta, kuin erityisten uniapneaan keskittyneiden liikkeiden, joissa asiantuntijoiden intressi on tietenkin myydä maksimimäärä hoitoja.

Vivoksen tapauksessa neutraaliutta tuo (ainakin periaatteessa) sormus, jolloin datan perusteella tapahtuva tulkinta voi alentaa henkistä kynnystä hoidon aloittamiseen.

PS. Vivos onnistui käyttämään G&A-kuluihin yli 11 miljoonaa taalaa ekan puolen vuoden aikana? Samalla tahdilla viimeisin antiraha olisi käytetty pelkkiin G&A-menoihin vuoden aikana. Ei hyvä.

2 tykkäystä

Tästä pääsee kiinnostuneet tutkimaan, mielellään kuulen mietteitä Vivoksen laitteista näiden tutkimusten pohjalta:
https://vivoslife.com/better-sleep/research-2/

Pitää muistaa, että tässä on kyseessä FDA:n hyväksymä laite lievän - keskivaikea uniapnean hoitoon, ei ole kaikista helpoin nakki FDA:n hyväksyntä ja vaatii tutkimuksia ja dataa taustalle.

Mielenkiinnosta kyselen, että onko tuo ylipainehoito siis kuvassa oleva laite jota pidetään loppuelämän päällä joka yö? En ole tietoinen kuinka usein tuota käytetään, mutta näin olen käsittänyt.

Ihan mielenkiinnosta, että jos asuisit Amerikassa ja tilasi olisi mahdollisesti parannettavissa tuolla Vivoksen laitteella, ja vakuutus korvaisi siitä esim. puolet jolloin sinulle jäisi maksettavaa vaikka 4000 euroa, niin etkö kokeilisi? Vaan parempi vaihtoehto olisi tuo maski loppuelämän ajan?

Olen huono kommentoimaan, koska en ole tuota ylipainehoitolaitetta käyttänyt tai Vivoksen rautoja, mutta hammasrautoja monta vuotta pitäneenä, niin ei se ainakaan kauhean hirveä juttu ollut? Aika monen hampaat lapsena oiotaan tai myös vanhemmiten oikominen on yleistynyt.

2 tykkäystä

Kassan kestävyyttä on paras katsoa Net loss -luvusta. Kulut ovat kasvaneet henkilöstömäärän lisäyksen takia paljon, Vivos panostaa nyt kovalla tohinalla kasvuun ja se näkyy kuluissa, mutta jos liikevaihto nousee, niin en näe tätä huonona asiana. Kyllä ne kulut skaalautuvat jos myynti toimii, katteet ovat kuitenkin kunnossa.

Jos mennään nykyistä Net loss vauhtia niin rahat riittävät reiluksi kahdeksi vuodeksi, jos siis liiketoiminta ei kasva ja sitä mukaa Net loss kvartaaleiden aikana vähene.

“Net loss was $4.0 million and $7.4 million for the three and six months ended June 30, 2021”

"General and Administrative Expenses

General and administrative expenses increased approximately $2.6 million, or approximately 76%, to approximately $6.1 million for the three months ended June 30, 2021 as compared to approximately $3.5 million for the three months ended June 30, 2020. The primary driver of this increase was an increase of approximately $1.4 million in compensation, including salaries, commissions, bonuses, paid time off, stock-based compensation, and other employee-related expenses, mainly as a result of increased headcount (from approximately 83 employees at June 30, 2020 to approximately 133 employees at June 30, 2021). Other drivers of the increase in general and administrative expenses included an increase of approximately $0.3 million to general corporate costs such as insurance, specifically directors and officers insurance, and professional fees, an increase of approximately $0.2 million for office rent and utilities, an increase of approximately $0.2 million for information and technology supplies and equipment, approximately $0.2 million increase of bad debt expense driven by the increase in sales, approximately $0.2 million increase in travel expense as COVID-19 restrictions began to lift and approximately $0.2 million in other corporate expenses such as filing fees, subscriptions, and office expenses. These increases were due to the growth of the company combined with higher headcount and expenses associated with being a public company."

2 tykkäystä

Juuri tuota tarkoitin. Itselläni tosin hieman kevyempi malli.

Oletan, että maallikosta tuo näyttää lohduttoman kauhealta viettää loppuelämän yöt tuollaisen laitteen kanssa. Itselläni meni noin vuosi tottua, mutta nykyään suorastaan pidän laitteesta.

Mitä tulee kysymykseen, että koittaisinko Vivosta, niin vastaus on en, koska

  • 12-24kk tuntuu pitkältä ajalta olla miotti suussa 16h päivässä.
  • senkään jälkeen lopputulos ei ole varma.

Mielenkiinnolla kuitenkin seuraan tätä keissiä niin sijoitus kuin Suomen terveydenhuoltopolitiikan näkövinkkelistä. Tällä hetkellä esim. minä kuormitan julkista hoitohenkilökuntaa vain noin kerran 3-5 vuodessa (kontrollikäynti) ja sama laite (hinta-arvio n. 500€) on toiminut koko 10v ajan.

Edit: (tämä ajatus jäi puolinaiseksi)
On mielenkiintoista nähdä, että jos tämä osoittautuisi toimivaksi PARANNUSkeinoksi, niin muuttaisiko julkinen terveys tämän käyväksi hoidoksi, vai pitäytyisikö huomattavasti halvemmassa nykykäytännössä, joka on vain HOITO.

Sijoituskeissinä arveluttaa erityisesti kysyntäpuoli. Oma epäilevä argumentti tätä vastaan on se, että koska tällä hetkelläkin uniapneadiagnoosin hakee vain max. 10-20% sairastavista, ei sitä varmaan moni koe niin haittaavaksi, että viettäisi 2v vapaa-ajat romua suussa.

Mutta älkää antako mun arvausten vaikuttaa ostopäätöksiin, itsekin menee tämä koko hommeli seurantaan.

3 tykkäystä

Kiitos vastauksesta! Ton CPAP-hoidon kustannuspuoli kiinnostaa erityisesti kun olen pohtinut tätä Vivosta, vaikka onkin nyt Suomen näkökulmasta. Laite ei tosiaan ole tuota hinnakkaampi ja siinä ei ole mitään vaihdettavia osia?

Tämä on hyvä pointti, ja tähän pyritään tuolla Vivoscore sormuksella vaikuttamaan, kun saat ilmaiseksi hammaslääkäriltä sormuksen käteen yöksi ja sitten kun tulet kontrollikäynnille, niin katsotaan sun datat ja kerrotaan että nyt näyttää siltä, että sulla oli jonkin asteinen uniapnea. Harva lähtee varmaan pelkästään uniapnea diagnoosia hakemaan, mutta jos se pystytään diagnosoimaan helposti hammaslääkärikäynnin yhteydessä niin voi olla hyvinkin toimiva konsepti. Ja tuo Vivoscore on siis nyt vasta otettu käyttöön ja laajenemaan päin, taisi olla kesän aikana tullut 4000 sormusta, joita levitellään 1250 VIP lääkärille. Potilaita on Vivoksen laitteilla hoidettu 19000 yhteensä.

1 tykkäys

Kiitos täsmennyksestä. Olen vain allerginen G&A-sarakkeen noin nopealle kasvulle. Tässä punnitaan johdon kyvyt pitää kulut a) hallinnassa kovan kasvun aikana ja b) mahdollisimman paljon muuttuvina, eikä kasvavina kiinteinä menoina.

G&A:ssa mainitut osakepalkkiot tietenkin ovat (periaatteessa) kertaluonteisia eivätkä rasita kassaa, vaikka voivat näkyä isona G&A-kasvuna kaltaisiani pihistelijöitä säikäyttelemässä.

2 tykkäystä

Tässä tietenkin on vaikea vertailuvuosi kun katsotaan noiden kulujen kasvua, koska 1. Viime vuonna ei ollut vielä pörssiyhtiö, mikä tuo omia kulujaan 2. Korona jylläsi aika kovaa, jolloin monet yhtiöt vetäytyivät kilpikonnapuolustukseen, tässäkin taisi tulla 0,2 milj. matkustuskuluista 3. Henkilömäärä kasvoi tosiaan 83 ihmisestä - 133 ihmiseen, ainakin myyntitiimien määrä oli kasvanut yhdestä tiimistä kolmeen tiimiin.

Näihin katsottuna en näe kasvua suurena, mutta siinä olet oikeassa, että kasvu ei saa jatkua tulevina kvartaaleina yhtä paljon tai ainakin huomattavasti hitaammin kuin liikevaihto kasvaa. Yrityshän listautui ja haki keväällä lisää rahaa suunnatulla annilla juurikin sen takia, että rahat käytetään kasvuun, ja näin se pitääkin tehdä, kunhan siinä onnistutaan.

1 tykkäys

Jos tarkkoja ollaan, niin on siinä kuluvia osia; posti tuo kerran vuodessa uudet maskit ja letkut, vaikea arvioda mikä noiden kustannus on yliopistosairaaloille, veikkaisin että 50-100€/v.

Kuluttajahinnat noissa varaosissa on älyttömän korkeat, mutta vertauksena voisi käyttää vaikka laastarin hintaa. Osta itse apteekista 10kpl ja maksa 4€. Sairaalat tuskin maksaa 40snt per laastari.

Ylipainehoito eli CPAP-hoito sekä tämä kiskohoito ovat kuten olette todenneet eri asteisiin uniapneoihin ja menevät vain osittain päällekäin. Siten ne eivät ole täysin kilpailevia tuotteita ja sanoisin, että molempiin on aivan tarpeeksi markkinaa ja kasvua vain löytyy. Takerruin siis ensiksi tuohon väitteeseen, että Vivosin tuote olisi parantava hoitomuoto, vaikka se näyttää enemmän elämäntapahoidon aikaansaama asia. Se ei kuitenkaan tarkoita, ettei hoito voisi olla kannattavaa.

Sijoituksellisesti pohtisin nyt, miksi Vivos voittaisi kilpailijat sekä miten se onnistuu laajentamaan jakeluaan hammaslääkärien keskuudessa. Konsepti liiketaloudellisesti kuulostaa potentiaaliselta.

Luitko nuo tutkimukset läpi, vai mistä päättelit, että lähinnä elämäntapahoidon aikaansaama asia? Kyllä tällä on vahva tieteellinen tausta ja tutkimukset, muuten ei olisi FDA-lupaa. Tottakai samalla kehotetaan syömään paremmin ja liikkumaan, mutta kyllä suurin vaikutus on itse laitteella ja sitten päälle tämä elämäntapahoito niin tulokset paranevat entisestään.

Vivoksella ei sinänsä ole kilpailijoita tällä alalla tietääkseni, eikä yritys niitä mainitse. Onko muita hammaslaitteita, joilla on hyväksyntä uniapnean hoitoon? Jos on, niin sitten Vivos on mallikkaasti sen faktan ohittanut tiedoitteissaan.

Kävin nyt noita tutkimuksia läpi, joita linkkasit tänne. Niissä todettiin, että ”oral appliance”n käyttäminen laajensi mahdollisesti luiden puolesta suuonteloa. Tämän kliininen merkitys ei ole selvää. Tämän lisäksi hyvin pienillä otoskoilla todettiin, että obstruktiivinen uniapnea parantui. Varmaa päätelmää tästä ei voida sanoa pienten otoskokojen sekä pitkäaikaisseurannan vuoksi. Itse myös pohdin, että noiden perusteella ei pysty sanomaan, oliko ”oral appliance” yksiselitteisesti syy siihen, ettei jatkuvaa hoitoa tarvita. Tämän lisäksi siellä oli case studyja, joista nyt ei enempää voi päätellä.

Joka tapauksessa jostain on saatu FDA:n lupa ja en kiellä, etteikö Vivosin laite voisi parantaa obstuktiivisen uniapnean täysin. Noista tutkimuksista sitä ei kuitenkaan voi varmuudella todeta. Voi olla, ettei kaikki materiaali ole tuolla. Suuri edistysaskelhan se olisi, jos parantuminen tapahtuu. Elintapahoitoa Vivos itse myös mainostaa osana hoitoa, joten sen takia siihen olen kiinnittynyt.

Vastaavia kiskohoitoja on markkinoilla useita, joita googlaamallakin löytää. En osaa sanoa, mutta voi olla, että Vivosilla on tässä joku patentti parempana tai vastaavaa ja siten on kärjessä tekniikan suhteen. Joka tapauksessa kilpailu tullee tulevaisuudessa olemaan kovaa, joten nyt kasvu ja paikan vakiinnuttaminen on tärkeää.

Edit. Haluan vielä uudestaan muistuttaa elintapahoitoon liittyen. Usein uniapneaa sairastaessa elintapojen parantaminen on hyvin haastavaa, koska väsymys on taudin vuoksi suurta ja se vaikuttaa jaksamiseen ja mm mielialaan. Siten taudin hoidon aloittaminen tehokkaalla keinolla lisää mahdollisuutta elintapamuutoksiin. Tämä lienee suuri syy, miksi myös Vivos näitä mainostaa.

2 tykkäystä

Hmm, noissa on kyllä otoskoot pienet, yritin nopealla haulla löytää kattavampaa, mutta en ensihätään löytänyt. Uskon kyllä, että tässä kriteerit tosiaan täyttyvät kun FDA on hyväksynyt, itse en pysty tekemään päätelmää noiden tutkimusten merkityksellisyydestä, luotan tässä ammattilaisiin ja ainakin yritys saa sitä markkinoida lievän - keskivaikean uniapnean hoitoon.

Kiskoja löysin myös, mutta en muita tuotteita jotka “lupaavat” mahdollisesti uniapnean parantamista, mielestäni nuo kiskot ja muut kojeet mitä löytyy on elinikäiseen hoitoon, versus Vivoksen laite jota tarkoitus käyttää se alle 2 vuotta ja uniapnean pitäisi mennä parempaan suuntaan.

Tässä sinänsä on vallihautaa tuon FDA luvan puolesta, ei ihan pieni/lyhyt juttu sen saaminen, voihan olla, että siellä on 10 samanlaista hakemusta nyt jonossa.

Tuo hammaslääkäreiden määrän kasvattaminen on erityisen tärkeää tässä vaiheessa, ja Vivoksen myyntitiimit on kasvanut yhdestä kolmeen, juuri perustettiin uusi koulutuskeskus, paljon yhteistyökuvioita perustettu lisää. Kannattaa kuunnella tuo Q2 tulosinfon kysymykset lopusta, siellä tuli hyvää infoa.

Tästä löytyy litterointi:

Markkinointia aloitettu selvästi voimakkaammin kun lääkäreitä alkaa löytymään isompi määrä:

"So we – our initial thrust here has been with the professional community. We are beginning to move our emphasis and our spend – our marketing spend over into a broader more consumer-oriented type of spend. You’ll see – in the months ahead, you’ll start to see – actually in the next few weeks, you’ll start to see a greater emphasis on social media. You’ll see things that are – there’ll be more consumer-oriented type offerings in terms of media spend. And so we’re actually beginning to transition to where we’re not we continuing to spend money to attract additional providers, but we’re also beginning to generate some brand awareness amongst consumers.

So you’re seeing us go through a little bit of an evolution here as we sort of find that we’ve filled out the network to the point where when we do make a market spend on social media, there are doctors available to treat patients who needs to come in. So that’s really the way that we’re spending our money. That’s how we see the go-forward strategy."

Pidän myös lähestymistavasta tuohon DSO myyntiin, jätetään koukku veteen ja odotetaan, että iso kala lopuksi iskee kiinni:

“Then later, if the DSO wants to incorporate and add their own specialists to capture further economics out of the program, then they have the upgrade path to be able to easily do that. And so, everything is facilitated by the introduction of our VivoScore program into the DSOs. That’s the way that we get there. That’s the way we make the program successful. And that’s the way we went their appetite with all things Vivos because, these doctors will see their patients getting better under this program and the word will spread very quickly.”

1 tykkäys

FDA:lta tuli hyväksyntä.

1 tykkäys