Voxtur Analytics VXTR (entinen I Look About) TSXV - kiinteistödatan disruptio?

Asetuksista värimaailma “inderes dark” niin pystyy ottamaan aurinkolasit pois päästä.

Jos jos jos…Mulla on pieni skeptisyys tuon BW:nkin osalta mutta mene ja tiedä. Olisko jätkät vähän kuorruttanut kirjoja että sai putkan kaupaksi, todellinen tuloskunto selviää myöhemmin. Toki olisivat varmaan tässä tapauksessa ottaneet mielummin pure cash kuin Voxturin lappuja mutta mehän emme tiedä mikä on todellisuus millaisia tarjouksia heillä oli, Garyn sanoihin en ihan 100% luota tässä suhteessa

2 tykkäystä

No ei kai se ole mikään “jos” mikäli asiat on osarista nähtävissä. :smiley:

Meinaat, että tämä oli paskapuhetta:

“Blue Water is a high-growth business that had approximately US$11.4 million of revenue and US$6.7 million of net income for the fiscal year ending December 31, 2021. For the trailing twelve months (“TTM”) ending July 31, 2022, Blue Water generated approximately US$18 million of revenue and US$11 million of net income, with increasing run rates for revenue and net income during that period1.”

https://www.globenewswire.com/en/news-release/2022/09/22/2520882/0/en/Voxtur-Closes-Acquisition-of-Blue-Water-Financial-Technologies-and-Announces-Expansion-of-Credit-Facilities-and-Private-Placement.html

…Ja Qureshi varmaan osti kännissä ja läpällä 5 miljoonaa lappua lisää…

Tämäkään ei mihinkään kusetukseen viittaa:

26 tykkäystä

En - tarkoitan että en luota 100% mihinkään mitä Gary ja Jim sanoo koska he ovat hyviä puhumaan. Enkä sano että ovat ns. paskanpuhujia, sanon että asiat voidaan ilmoittaa monella eri tavalla.

25 tykkäystä

Mortgage Applications Decrease in Latest MBA Weekly Survey | MBA

“Purchase applications dropped to their lowest level since the beginning of this year and were more than 40 percent lower than a year ago. Potential buyers remain quite sensitive to the current level of mortgage rates, which are more than two percentage points above last year’s levels and have significantly reduced buyers’ purchasing power.”

21 tykkäystä

I just watched the interview with Gary from 2 weeks ago. At 5:00, Gary says that voxtur merged with Alaw. I didn’t know this - so Alaw is actually a Voxtur company? Or did I get something wrong?

3 tykkäystä

Alawin velat on nyt kuitattu. Markku avaa videolla tilannetta.

38 tykkäystä

Ekaa kertaa ”katsoin” tämän häiskän videoita ja jäi viimeiseksi….

Wee mitä kuraa, oli juuri sellaista purukumimaista lässytystä niinkuin pelkäsinkin.

Mutta tuossa selkokielellä itse artikkeli:

5 tykkäystä

Näin sitä ihmiset eri tavalla asiat näkevät, minulle tuo taas selvensi asiaa ihan eri tavalla kuin pelkkä tiedote.
Mutta vaikka Jim joutuikin ”myymään” osakkeitaan, kai tämä keissi positiivisen puolelle jää.

Edit. Minuakin jäi kyllä kiinnostamaan kuulla perusteluja @Fastback nuille aika karuille väitteillesi.
Vai onko tässä vain tämä ilmiö kyseessä, että Markkua nyt vaan kuuluu vihata tällä foorumilla, kun muutkin niin tekevät?

Ei helvata, hänen kauttaan saamme 90% mm. johdon haastatteluista yms. Ilman hänen sisältöään ohueksi jäisi meidän infon muruset Voxturiin liittyen!
Kai tässä aihetta edes pienen pieneen kiitokseenkin on?

41 tykkäystä

Oliko videossa mielestäsi jotain virheellistä tai puutteellista? Tiedotteesta en ymmärtänyt mitään, Markun selityksestä kyllä, ja mielestäni se pitäytyi tiukasti teknisissä seikoissa lässytyksen vastakohtana. Voisitko avata hieman kritiikkiäsi jos sillä jotain todellista pohjaa on.

29 tykkäystä

Nopeasti laskettuna siis.

Voxtur sai 8M heti, eikä 10M joskus tai ei koskaan. Hyvä diili, kassa kuntoon nyt ja päästään eroon sisäpiirivelasta. Ilmeisesti tämä 8M tullaan näkemään Q1 revenuessa vai?

Kevin McCarthy OY ostaa 39M Voxturin osaketta 8 Miljoonalla US dollarilla 8M/39M = $0,205 kpl. OTCllä $VXTRF eilinen close $0,2386.

Jim ostaa oman 10M velkansa eli myy 39M vxtr osaketta $10M hintaan. 10M/39M = $0,256.

Markun mukaan tämä tehtiin jotta saadaan velka tiliöityä liikevaihdoksi. Toki myös näyttää epäselvyydessään paremmalta, kun pääomistaja ei suoraan myy osakkeita pilkkahinnalla. Jos nyt kaiken ymmärsin.

25 tykkäystä

” reflecting a premium negotiated by JEAPA directly with the purchasers. ”

Jimbon omistus liudentuu pilkkahintaan. Olihan siellä toinenkin ostaja. Parempi fyrkat kassassa kuin ilman. Aika tiukka tilanne taitaa olla noin muuten. Eikös Gary myynyt itse about dollarilla osake aiemmin…

4 tykkäystä

Oma mielipide tästä on nyt se, että jimillä piti valita kahdesta pahasta se toinen. Joko myy omistuksiaan pilkkahintaan tai jättää velat kuittaamatta. Parempi näin. En usko että hymyssä suin teki tämän “myynnin”

19 tykkäystä

Millonkas Gary on myynyt?

2 tykkäystä

Tulos heikkenee tällä myynnillä liki kahdella miljoonalla Q1, koska saatavia ei saada täysimääräisesti perittyä. Mutta ihan ok hinta näin alkumutusteluna kuitenkin; en kyllä koskaan ajatellutkaan, että JEA Group pystyis tota velkakuormaansa täysimääräisesti hoitamaan. Tässä hetkessä oisin sitä mieltä, että parempi tämä raha kassassa kuin vähän isompi raha lähipiirisaatavana :grin:

Tasekin alkaa näyttämään hiljalleen ihmismäisemmältä, joten indikoisiko tämä mahdollista TSX-listausta? Aiemmalla taseella ei olis ollut kyllä mitään asiaa aikuisten pörssin puolelle.

Vielä on se kahden miljoonan bulletti lähipiirisaatavissa; mun on vaikea nähdä, että sitäkään täysimääräisenä tullaan takaisin saamaan.

Jim joutui tässä hieman syöksymään miekkaan sotkua siivotessaan, toivottavasti firman ydinporukalla on kuitenkin edelleen välit kunnossa.

36 tykkäystä

Se vanha 5M myynti. En muista aikaa nyt ulkoa…

4 tykkäystä

En tiedä katsottiinko samaa videota.
Kiitos Markulle että selvensi epäselvän ripaskan, mitä minun kokemuksellani ei pysty tulkitsemaan.
Minun toisiksi lempparein puolalainen kaveri heti sen yhden nimettömän Vasilin jälkeen, jonka kanssa ryypiskeltiin tehokkaasti pari tuntia hotellissa jatkoilla vuosia sitten ilman että kumpikaan ymmärsi sanaakaan mitä toinen mumisi (paitsi Mercedes vrumm).

PS: Itse oli Jim limbonnut itsensä solmuun ja ollut maksamatta, voi katsoa peiliin ihan rehellisesti. Nyt tehty ratkaisu oli mielestäni todella hyvä, saatiin velat kuitattua ja yksi mörkö hätyyteltyä pois. TSX listautuminen on aina vain lähempänä ja hyvä niin.

44 tykkäystä

Joo ei ALAW:n kassassa ole tuollaisia rahoja se oli jo aika selvää. Olen tosi tyytyväinen että nyt on päästy eroon tästä riippuvuudesta ja nyt jatkossa saadaan maksut suoraan Voxturin palveluiden käytön yhteydessä. Vähän pelkäsin että käteen jää usean vuoden maksusuunnitelma joka roikkuu pitkään häiritsemässä. Itsekkin pidin tätä osaa ns. bonuksena joka toivottavasti saadaan siirrettyä revenue riville myöhemmin.

Nyt Jim myi ison tukun lappuja halvalla mikä tietenkin on negatiivinen asia, mutta tilalle saatiin kaivattua käteistä ja kaksi mielenkiintoista omistajaa joista toinen tuo mukanaan mahdollisen asiakkaan.

25 tykkäystä

Yksi toinen seuraamistani firmoista siirtyi eilen TSXV:stä TSX:ään. Ensimmäinen kerta kun edes kuulin firman virallisesti puhuvan aiheesta oli 26.1. kun kertoivat saaneensa ehdollisen hyväksynnän siirtymiseen. Seuraava ilmoitus tuli viime tiistaina että viimeinen hyväksyntä on saatu ja kaupankäynti alkaa torstaina. Kun kaivelin asiaa niin jotain “huhua” löysin Twitteristä viime syyskuulta että firma ehkä valmistelisi tätä asiaa. Firman mcap 560 m cad ja kurssi 0.65 cad. Ei ole tietääkseni ollut mitään splittejä eikä muita kikkailuja. Eli ei tuo näytä kauhean vaikeaa eikä hidastakaan olevan jos vaatimukset täyttyy…

Tosin minulle ei ole väliä missä pörssissä firman osakkeilla käydään kauppaa koska osakkeen arvo seuraa kyllä firman fundamentteja pitkällä aikavälillä siitä riippumatta. Ja jos ei seuraa ja firman kestävä osinkoprosentti on jossain vaiheessa sen seurauksena vaikka 20 % niin kyllä sekin minulle käy.

33 tykkäystä

Kävi vähän niinkuin pelkäsin eli Jimbo joutui myymään alelaariin omia lappujaan jotta velka saadaan kuitattua. Noh, nyt kai tämäkin show on ohi ja esteitä uplistingille ei pitäisi käsittääkseni olla.

Mutta onhan tämä firma nyt aikamoinen basaari ja siinä mielessä TSXV on juuri oikea pörssi!

Ehkä nyt sideshowt on ohi ja voidaan keskittyä “operational excellenceen” eli myymiseen.

32 tykkäystä

Mielestäni TSX listaus on ihan toissijaista tällä hetkellä. Jos se menee siinä sivussa, niin kiva, mutta fokuksen pitää olla liiketoiminnan kehittämisessä. Kovaa on menty joka suuntaan ja nyt pitää karsia rönsyt ja viilata organisaatio tuloskuntoon.

Se on just näin. Ei TSX voi mennä takki auki. Siellä on tiukemmat vaatimukset raportoinnille, yms. ja varmaan tarkempi seula myös sille mitä johto suustaan päästää. Listaus ei korjaa näitä asioita, vaan ne pitää olla kondiksessa ennen pörssiin menoa.

31 tykkäystä