Voxtur Analytics VXTR (entinen I Look About) TSXV - kiinteistödatan disruptio?

Saiskos sinne uuden kutsun tai linkin kun ei tuo discordin linkki ole enää voimassa. Pakko kai sitä on opetella uusia asioita mutta mielellään keskustelu saisi pysyä täällä.

1 tykkäys

Vähän lisää mun mun viestejä private-ketjulta mun matkalta yrittää elvyttää tämä julkinen foorumi ja tuoda raskassarjalaiset takaisin tänne julkiselle. On paljon kritiikkiä moderaatiota kohtaan, mutta mielestäni moderaatio on ollut ainakin verrattuna muihin keskustelufoorumeihin erittäin hyvää.

“Also I think the moderation thing while not perfect is was quite good compared to most other forums in internet. Most of the inappropriate messages had warnings in them. This is the internet I don’t think you can expect much more. Of course there is room for improvement”

“scrollasin just vähän taaksepäin julkista foorumia melkein kaikissa asiattomissa viesteissä lukee “Tämä viesti on liputettu ja on siksi piilotettu väliaikaisesti.” Ei löydy monta asiatonta viestiä, jossa ei ole tota. Tietenkin jos on perusteltuja karhu argumentteja niin sen pitäisikin olla sallittua, että keskustelu ei ole yksipuolista”

4 tykkäystä

Inderesin palstalla on todennäköisesti luotu oma yksityisviestien ketju, johon on kutsuttu mukaan vain tiettyjä henkilöitä. Eihän tämä kivalta tunnu, jos vaikka eri yhtiöketjuilla täällä olisi kullakin oma sisäpiirin muodostama viestiketju olemassa. Se helposti kuollettaa yhtiöketjun keskustelun kuten nyt Voxturin osalta.

27 tykkäystä

No on hienoo. Itelläkki on osakkeita todella isosti ja nyt sit missaa uutisvirran. Ei hyvä.

2 tykkäystä

Missään tapauksessa kyse ei ole mistään salaseurasta, vaan sinne on kutsuttu porukkaa sitä mukaa kun kirjoittajia ilmaantuu.
Nyt ongelmana on, että privaketjuun ei mahdu kuin 30 käyttäjää. Ylläpidolle on laitettu viestiä asiasta, jospa sinne saataisiin lisää tilaa!

6 tykkäystä

Harmittaa tää koko voxtur ketju soppa. Oon lukenut päivittäin ilook ajoista asti. Ja lukisin mielelläni jatkossakin. Uskon tarinaan ja isosti mukana.
Hullua että muutama mussuttaja on pilannut hienon yhteisön. Jos mahdollista niin laittakaa nyt joku jonkun linkin jonnekin missä tätä keskustelua on jatkettu.

48 tykkäystä

Tässä jutussa ei ole kysymys pelkästään siitä mun mielestä, että kaikki ei pääse sisään privatelle jne. Ajattelen tätä enemmän yhtiön ja sijoittajien kannalta pitkällä aikavälillä. Se, että Voxtur keikkuu jatkuvasti Inderesin huipulla on suuri voimavara. Pienet yritykset maksaa jatkuvasti kaikenlaisille IR firmoille silmäpareista. Pitemmällä aikavälillä se, että me ollaan inderesin huipulla ja jatkuvasti uudet ihmiset kattoo foorumia ja meillä on aktiivinen julkinen kasvava moderoitu sijoittajapalsta voi olla miljoonien dollareiden arvoinen voimavara Voxturille. Jos oikeasti ajattelette, että Voxtur tulee suoriutumaan hyvin tulevaisuudessa niin momentum tulee jossain vaiheessa siirtymään positiiviseksi ja se, että tämä foorumi on olemassa ja aktiivinen silloin voi saada paljon uusia ostajia osakkeelle ja nostaa arvostuskertoimia. Nyt kun me ollaan oltu niin pohjamudissa niin voi tuntua, että tällä ei ole mitään väliä, mutta uskon, että sillä on varsinkin pidemmällä aikavälillä.

20 tykkäystä

Näihin on helppo yhtyä. Itse myös ketjun perustamisesta asti keskustelua seuranneena harmittaa, että muutaman ihmisen takia, loput 97% kärsii. Voisi verrata koulumaailmaan, jossa koulukiusatut vaihtaa koulua ja kiusaajat jää.

Yhtiön osalta tämä viesti sisällöltään täysi nolla, mutta tulipahan nyt tuotua omakin mielipide esille tässä asiassa.

Edit. Tekstiä muokattu

19 tykkäystä

Nyt on suht rajuja väitteitä kummiskin. Alokashan on myös omistanut firmaa jossain vaiheessa.

Yhdyn kuitenkin ajatukseen että keskustelu olisi kiva saada takaisin tänne. Vaikka en itse omistakaan yritystä, niin onhan se mukava seurata ja lueskella tosi hyviä viestejä mitä tänne laitetaan, kun porukka oikeesti tekee taustatyötä tähä firmaan liittyen.

10 tykkäystä

market seemed to like Real Matters results?

9 tykkäystä

Bluewater

22 tykkäystä

Ja tässä kirjoituksessa taisi tahattomasti tiivistyä syy miksi asioista keskustelua on jatkettu yksityisesti, ei missään salaseurassa. Juuri tämänkaltaisten esimerkkien takia nyt moni on jäänyt sivuun keskustelusta yhtiöstä johon ovat sijoittaneet ja jota yrittävät seurata ja ymmärtää. He täällä harmittelevat pari viestiä ylempänä asiaa etkä sinäkään ollenkaan tajua olevasi juuri sellainen trolli joka tämän ketjun on hiljentänyt.

Toivon ettei kukaan liputa viestiäsi vaan se jää esimerkiksi viestistä joka on ala-arvoinen, sisällötön ja jollaisia ei tulisi näihin yhtiöketjuihin kirjoitella.

49 tykkäystä

On tullut seurailtua ja kirjoiteltua aina välillä, harmi että missaan nyt parhaat DD:t mitä löytyy.
Vaikea ymmärtää miksi piti mennä suljettuun piiriin, noh… mikäpä siinä.
Tämä pistää vain noin tuhat ihmistä miettimään osakkeen laitaan laittamista.

19 tykkäystä

Toinen BW liittyvä artikkeli Voxturin uusi Chairman Nick Smith puhuu siinä. Tää ei ole myöskään lukittu

26 tykkäystä

Vastaan nyt noiden aktiivien puolesta ja uskallan sanoa ettei kyse ole siitä,etteivätkö he enää tietojaan ”ilmaiseksi” jakaisi.

Syy privaan menosta, esimerkiksi, löytyy vaikkapa tuosta @Salamanteri3 viestistä tuossa yllä.

Mutta, kuten todettua, jospa ylläpito saisi lisää tilaa tuonne privapuolelle pian.

Mukavat viikonloput!

1 tykkäys

Saahan lähes saman infon myös muilta forumeilta, joista aktiivisin on täälläkin usein linkattu CEO.CA | #vxtr Voxtur Analytics Corp. (VXTR.V) joka on käsittääkseni maksullinen jos haluaa kirjoittaa sinne. Muiden kommenttien lukeminen on toki ilmaista. Pointtina siis, että maksullisuuden myötä siellä on vähemmän “massive naminami ihan varmasti seuraava Q on miljardeja” -tyylisiä viestejä :slight_smile:

Ainoa mikä sieltä puuttuu, on aktiivinen domain-avausten selvitys, joka ennustaa uusien palveluiden tai asiakkaiden käyttöönottoa.

2 tykkäystä

Mun mielestä tuo Kanadan foorumin taso on minimaalisen moderoinnin takia aivan luokaton, enkä ole itse vaivautunut sitä lukemaan enää pitkään aikaan. On todella sääli mikäli ketjun aktiivit eivät enää jaa tietoa täällä. Toivottavasti palaatte vielä :pray:

19 tykkäystä

Tuon foorumin moderointi on olematonta ja käytännössä siellä vain tapellaan henkilökohtaisuuksista ja siitä omistaako joku osakkeita vai ei. Kyllä sieltä kaiken roskan seasta ne asiatkin löytyy jos mielenterveyden uhalla jaksaa lukea sitä lankaa.

19 tykkäystä

Uus tilkkari :+1:t2:

https://www.globenewswire.com/news-release/2023/05/01/2658694/0/en/Appointment-of-Auditor-and-Notice-of-Year-End-Filing-Delay.html

Olis kyllä mukava saada jotain osviittaa 2023 ohjeistuksesta, jos 2022 tilinpäätöslukuja pitää odottaa pahimmassa tapauksessa 60 päivää. Jokatapauksessa saatiin taas katkaistua siivet joiltain huhupuheilta.

54 tykkäystä
41 tykkäystä