Voxtur Analytics VXTR (entinen I Look About) TSXV - kiinteistödatan disruptio?

VIII Capitalin tavoitehinta päivitetty kahteen dollariin :+1:

29 tykkäystä

• Updating our model for M&A (Figure 2). We have updated our model to
include the RealWealth and Benutech acquisitions (Benutech expected to
close Q4/21). As we consider a more material contribution from Xome
Valuations, we are increasing our total 2022E revenue estimate to $185M
(from $132M), driving our target price increase. We expect organic
initiatives, like customer and partner wins under the Anow banner, to
augment the M&A growth profile.

Aika alhainen revenue estimate? Jos XOME tuo 80m, Alaw tuo minimissään 80m niin se jättää vain 25m kaikelle muulle.

18 tykkäystä

Nojoo nostivat 52,6m edestä arviota, settlement Services varovaisesti arvioitu. Uudet koronavariantti pelot lockdown jne.? Parempi kai maltilla kuin to the moon

5 tykkäystä

On alhainen arvio varsinkin kun ottaa huomioon IA:n viime viikon arvion 2022 revenuesta joka on $272.8M. Annan myös enemmän arvoa tälle IA:n tekemälle rapsalle kun huomioi analyytikoiden kokemuksen (kuten Jylpyzin viestistä näkyy).

Tässä oli vielä tuo linkki IA:n rapsaan:
https://iacapitalmarkets.bluematrix.com/links2/pdf-viewer/f3603ba7-e0b4-4fb7-9598-000f71b65ed3

8 tykkäystä

Hey @Colin_Fisher can you explain the “title alternative” AOL, what it is and how does it work? Why is this potentially so big?

And please speak as you might to a young child or a golden retriever.

34 tykkäystä

Miettikääpä millainen juttu tämä on $$$.

What does steady state rent gross margins look like for Voxtur over the all platforms?

”Well, I mean, I think that going in, we were around 47%. And obviously, when we take a look at the tax platform that we’re going to roll out, we’re going to be north of 80% margins, margins digitized platforms over 80% margins, with the advent of our asset management platform led by Ross McCredie, that’s going to extremely high margins. So, what you’re going to see is, with the integration of our technology taking hold over – and basically revolutionising the based businesses, you’re going to see exponential increase in gross margin in a material way, over the months and years ahead.”

Pahasti näyttää että tästä tulee One stop shop paikka. Suosittelen lukemaan ajatuksella Q3 raportista kaikki Voxturwealthiin liittyvät asiat.

Edit: Analyytikkojen targetit nousseet lyhyen ajan sisällä muutaman kerran ja voisin veikata että targetit nousee pian taas.

28 tykkäystä

Where did it go? I read it and no reason for flagging either🤔.

Edit.
Keisari asked for a reply to a dog. Maybe someone didn’t notice it and tought it was offensive? @Colin_Fisher we have a strict no offensive posts rule so maybe someone understood this wrong.

15 tykkäystä

Hi @Colin_Fisher here is your disappeared text. I copied it to use the translator.

Regarding AOL (Attorney Opinion Letter) - it is a title alternative product that can supplant Title Insurance. THIS IS A VERY BIG FUCKING DEAL. In all of my estimates I have it at $0.00 - because I don’t want anyone to focus on this - as the rest of the business is really BIG as well.

That said - Title Insurance is really expensive, slow, and increases cost of ownership for housing in the US. This is something that both Democrats and Republicans want to help alleviate.

Based on the call - it sounds like they may already have clients ready to adopt this. THIS IS A VERY, VERY, VERY BIG DEAL. Again, I have $0.00 set for this.

It would allow a real-estate transaction to use the Title Alternative AOL in the place of Title Insurance. For about 1/3 the cost - I’m not 100% certain about how much lower in cost it is, but somewhere around this price reduction.

So if this AOL gets traction - revenues will soon be in the low Billions for VXTR in short order. That is why I never speak about it - because people have been thinking I was an idiot for saying early in the year that revenues would be north of $250mm for 2022 - and now I am saying revenues are more likely to be $400mm to $500mm for 2022. If AOL kicks in - it is absurd how high the revenues can be.

Also, remember that the TAX business will be around $1B to $1.5B when it is fully rolled out. I am only expecting $100mm for 2022.

And finally, it looks like VXTR will end the year close to $100mm - and they guided for $60mm. And they only guided for $80mm IF THE MORATORIUM WAS LIFTED. The moratorium was NOT LIFTED and they are going to be their $60mm guidance by almost $40mm (67%).

32 tykkäystä

Jotta ei ole ihan pelkkää hehkutusta, niin tuo Reggora vaikuttaa ihan kovalta kilpailijalta Anow:ille. Nimi on tullut mielestäni lähiaikoina entistä useammin esille, ja viime viikolta on ainakin uutinen yhden asiakkaan saamisesta.

“Reggora’s platform leverages algorithmic appraisal ordering, configurable workflow automation, and robust integrations to deliver efficiency and agility across the entire appraisal process.”

Tuo Guaranteed Rate on ainakin joissain listauksissa top 10 lainaaja.

15 tykkäystä

Tuohon AOL:iin liittyen Q3 poimittu ”We also anticipate the announcement of several new strategic partnerships and joint ventures, including announcements related to our title insurance alternative eli positiivisia uutisia senkin osalta tosiaan tulossa.

6 tykkäystä

Oletko perillä tästä AOL:stä? Jos cc scriptistä jotain ymmärsin, niin jenkeissä olisi mahdollisesti tulossa lakimuutos, jossa vahinko/vastuuvakuutus (jolla turvataan omistajalle mahdolliset vuokraajan aiheuttamat vahingot, kotivakuutus meillä) voidaan korvata jollain lakiasiamieslausunnolla? Ja näitä voisi sitten myydä muutkin kuin vakuutusyhtiöt? Kuka tässä on takaamassa nuo vahingot, jos vuokralaisella ei ole varallisuutta? Ja onko tässä VXTR:n osalta business se, että ne voidaan generoida ohjelmallisesti nämä AOL:t?

3 tykkäystä

Thanks Colin, the thing is that I don’t think we have anything close to Title Insurance in Finland, or atleast I have never seen one. From what I understand, title insurance is bought by the buyer just in case there is something wrong with the property/real estate or it’s ownership is later disputed. Or there are some unpaid taxes etc. held against the property.

So what does AOL do that allows it to replace title insurance?

And please stay here, this stupid flagging system is sometimes abused by some posters here, don’t take it personally. If your post gets hidden, it’s going to be reinstated shortly by a moderator.

25 tykkäystä

Suomessahan on lähinnä rakennusvirhevakuutus, mutta se on nykyisellään vain perustajaosakkaiden turvaksi rakennusajan virheitä kattamaan. Tämän myöntäminen lopetettiin joku aika sitten omakotitaloille.

Sitten on tällainen Raksystemsin oma, mutta taitaa olla niin kallis, että harvempi ottaa:
" Piilovirhevakuutus on puolestaan käytetyn asunnon myyjälle annettava vapaaehtoinen vakuutus ennen kauppaa joiden tarjoajia on ilmeisesti tällä hetkellä vain Raksystems Anticimex Oy:n vakuutusyhtiö ja Huoneistokeskus LKV Oy. Kummallakin on omat ehdot. Idea on kuitenkin se, että rakennuksessa suoritetaan kuntotarkastus jossa kartoitetaan virheet ja vakuutetaan salaiset virheet esim. 5 vuotta ja 75.000 euroon asti. Vakuutuksen hinta on noin 2000-10.000€. Näitä vakuutuksia on otettu vain muutamaan prosenttiin asuntokaupoista, jota voi vain ihmetellä koska tällä suojataan molempia osapuolia piilovirheitä vastaan."

4 tykkäystä

Title insurance on käsittääkseni vähän eri juttu, sillä se koskee kiinteistön omistusoikeutta ja siihen liittyviä mahdollisia epäselvyyksiä. Uskoisin että Suomessa nuo asiat ovat sen verran yksikäsitteisesti rekistereissä, että tuollaiselle tuotteelle ei ole samalla tavalla tarvetta. Kuuntelin joskus podcast-jakson, jossa kerrottiin miten työläästi noita joudutaan Yhdysvalloissa selvittämään, ja varmaan senkin takia kustannukset ovat aika isot.

Jäi mieleen esimerkki, että edellisen omistajan maksamaton parkkisakko voi muodostua tuossa kohtaa ongelmaksi. Eli aika monenlaista tietoa pitänee kerätä, jotta voi olla varma ettei omistusoikeuteen liity ongelmia.

6 tykkäystä

Jos tarkkoja ollaan, niin vakuutusyhtiö myöntää sen As Oy:lle, jolla turvataan rakennusliikkeeltä (perustajaosakas gryndaamisessa) asuntoja ostavien asemaa mahdollisessa rakennusliikkeen maksukyvyttömyystilanteessa ja rakennusvirheitä ilmenee 10 vuoden aikana. Puhutaan ns. 10 -vuotisvastuista.

3 tykkäystä

Title insurance on vakuutus rasitteiden varalle. Ei tosiaan koske mitään muuta.

2 tykkäystä

Tuossa hyvää asiaa title insurancesta

2 tykkäystä

Voxturilla on näköjään joint venture AnnieMac -nimisen asuntolainafirman kanssa. Yhtiö on ollut olemassa 2020 lähtien, mutta viime kuussa sille on rekisteröity sivukonttoreita eri osavaltioihin ja tehty placeholder-nettisivu. Eli toiminta on varmaan käynnistymässä.

http://communitysettlementsvc.com/
https://www.annie-mac.com/

Tässä kuva monimutkaisesta päättelyketjusta :smirk:

111 tykkäystä

Tajutonta kaivamista. Aivan huikeeta @Incompentent_Investo

48 tykkäystä

On se kova @Incompentent_Investo :+1: :sunglasses:

36 tykkäystä