No se on just noin kun hienosti sarjakuvassakin kuvasit. Sellaista taiteilua odotusten hallinnan kanssa.
Porukka jotka mut tuntee hyvin niin tietää, että mä tykkään asettaa kauaskantoisia, vaikeita, strategisia tavoitteita jotka pakottavat ylittämään itsensä. Just sellaista tähdätään marssiin ja laskeudutaan kuuhun meininkiä. Nautitaan sit kuusta ja pohditaan millaisin pompuin reitti marssiin syntyy. Sellainen suomalainen mentaliteetti, että oli mukavaa osallistua olympialaisiin ja tuli paljon hyvää kokemusta ei puolestaan tunnu luontevalta. Tämä ajattelutapa on myös omiaan poistamaan ne vermoläpät jotka rajaavat ajattelua.
Sijoittajaviestinnässä tästä oon saanut kyllä niellä niin paljon karvasta kalkkia että hyvä että happi kulkee.
Wittedin tämän hetken tavoitteet on olleet kyllä mielestäni nyt hyvät ajanhenkeen ajateltuna. Ne ovat olleet maltillisia ja saavutettavissa, vaikkakin vaatineet kovaa duunia kaikilta tiimeiltä. Tavoitteet ovat tuoneet epävarmoina aikoina turvallisuuden tunnetta, joka on ollut muutoin uhattuna kaiken maailman kriisien takia. Oma jengi on kaivannut tukevaa ja turvallista pohjaa, samaa ovat arvostaneet myös sijoittajat (yleisesti). Seuraavien tavoitteiden asettaminen onkin ihan oma taiteenlaji, jossa joutuu tasapainoileen just rohkeiden ja tulevaisuuteen katsovien tavoitteiden että tämän turvallisuusaspektin kanssa. Mulle ja sulle toimisi varmasti erilaiset julkaistut tavoitteet kuin mitä monelle muulle. En osaa vielä sanoa, miten nämä rakennetaan mutta lupaan et kerään nyt palautetta asian tiimoilta eri puolilta ja työstämme niitä hallituksen kanssa niiden pohjalta.
Kyllä mä kestän kaiken sen pottuilun mitä kovista tavoitteista tulee, oon harjoitellut sitä paljon Mutta ei kurjaa ole myöskään jos pääseekin jossain kohtaa oikein iloisesti yllättämään kaikki, jotka eivät osanneet odottaa jotain menestystä. Urheilussa ne aina lämmittää sydäntä, jos joku vastoin odotuksia pokkaakin Suomelle mitalin.