Wuhan Coronavirus (Osa 1)

Korjaan, usassa ei ole testattu läheskään niin paljon kuin pitäisi, mutta trump kyllä erotti epidemian vastaisen tiimin 2018

2 tykkäystä

Teidän lähteestänne, eipä tuo Trumpin toiminta kovin tasokasta ollut.

2 tykkäystä

Trump hoitanu paremin ku marin.

2 tykkäystä

Kuka nyt täydellinen olisi, rapatessa roiskuu.

Anteeksiantamattominta on tämä, ettei yritetä. #DoNothingDems

Mistä päästään tähän THL:n pääjohtajajaan: toiset puolueet hallituksessa, ja pelle saisi tänään kengän kuvan takamukseensa.

1 tykkäys

Näitä uutisia on varmasti tulossa lisää.

1 tykkäys

Noniin, näköjään alkaa täällä jengillä jo pää hieman hajoilla. Ottakaapa ihan iisisti ja menkää metsään kävelemään.

Kyllä ne poliitikot on edelleen poliitikkoja vielä huomennakin, laidasta riippumatta.

5 tykkäystä

Mielestäni voimme lopettaa tämän riitelyn. Haluaisin kuitenkin muistuttaa, että Trump on vallassa ei #donothingdemocrats

Mikä riitely? Hetikö se on riitelyä, jos ei miellytä?

Juu ehkä minä nyt vain jätän tämän tähän

4 tykkäystä

Salaliittoja ja fake newsiä pukkaa :crazy_face: :sneezing_face: :thinking:

1 tykkäys

Mitä joku tekee tommosella määrällä viinirypäleitä? :joy: vai oonko missannu jonkun tiedon viinirypäleen kyvyistä taltuttaa korona :joy:

2 tykkäystä

Kotiviiniä tekemässä :smiley:

3 tykkäystä

Nuha on aika harvinainen oiretyyppi koronaviruksen aiheuttamassa tulehduksessa.

Lähde: Coronavirus Symptoms (COVID-19) - Worldometer

Oma närkästykseni ei niinkään liity tuohon sinänsä Iranilaisten tapauksen kahdentamiseen, vaan yksinkertaisesti siihen, kuinka typerän kuvan heppu itsestään antaa. Aivan sketsihahmo Myllyrinne / Kummeli.

Ja siihen että tajusin, että tämä mies on keskeisesti se syyllinen, miksi meillä näin huonosti tämä homma on hoidettu. Ja että SDP antoi tällaiselle Hessu Hopolle tilaa pilata tämä homma.

1 tykkäys

Enemmän kuin korona, mua ahdistaa tää oikeisto- vasemmisto sanailu.Se ei ole puolueetonta, objektiivista keskustelua yleensä ja siksi ahdistaa :smiley:

7 tykkäystä

Jaa-a, näinköhän voi odottaa että täällä on puolueetonta ja objektiivista keskustelua. Kyllä kukin katsoo asioita omasta näkökulmastaan.

Ja puoluepolitiikkaan nyt sattuu oleellisesti liittymään puolueellisuus.

1 tykkäys

Juu, se oli minun sanaleikkini :smiley: