Yleensä tällöin redeye julkaisee myös SaaS-raporttinsa, jossa on mukana esittelyt osallistuvista yhtiöistä. Lähiviikkoina on lievästi kohonnut todennäköisyys, että RedEye aloittaa Efecten seurannan.
Efecte Oyj julkistaa liiketoimintakatsauksensa kaudelta 1-9/2021 keskiviikkona 27.10.2021 arviolta klo 8.30.
Analyytikoille, sijoittajille ja medialle järjestetään tiedotustilaisuus verkkoyhteyden välityksellä keskiviikkona 27.10.2021 klo 15.00. Webcastina järjestettävään tilaisuuteen voivat ilmoittautua kaikki osoitteessa https://efecte.videosync.fi/business-review-1-9-2021. Webcast järjestetään englanniksi ja kysymyksiä on mahdollista esittää kirjallisesti webcast-portaalissa. Tallenne webcastista ja esitysmateriaali ovat saatavilla jälkikäteen yrityksen sijoittajasivuilla osoitteessa investors.efecte.com/fi.
Q3-julkistus on tosiaan keskiviikkona aamulla klo 8:30 ja perinteinen webcast, jossa kaikki foorumilaiset on tervetulleita kuuntelemaan ja kysymyksiä esittämään on ensi keskiviikkona klo 15:00. Ilmoittautuminen on auki täällä.
Palaamme asiaan webcastissa ja tulosjulkistuksen jälkeen olemme tuttuun tapaan käytettävissä myös täällä foorumilla!
Käsitykseni mukaan bruttopoistuma eli Churn-% lasketaan kuukausilaskutuksesta eli SaaS MRR:stä (Montlhy Recurring Revenue) ja nettopysyvyysaste NRR (Net retention rate) lasketaan edellisen vuoden MRR:ästä eli vanhoista asiakkaista.
→ Jos churn-% olisi ollut Q2’21 0% → NRR olisi ollut 116,8%
→ Q2’21 NRR oli 112%, koska churn-% oli Q2’21 4,8%. Olettaen toki, että uudet asiakkaat eivät olisi purkaneet sopimuksia vuoden aikana.
Joten churn-% näkyy siis SaaS-liikevaihdossa ja NRR:ssä
En ole ihan varma, että ehdinkö iltapäivän Webcastiin, joten tässä kysymys sijoittajakollegoille tai miksei vaikka @Antti_Luiro `lle jos teet Niilon kanssa haastattelun?
Partneriverkosto:
Miten Efecte varmistaa sen, että partneriverkosto toimii Efecten eduksi?
Miten saadaan partnerit myymään Efecten ratkaisua kilpailevien ratkaisujen ohi tilanteissa, joissa partnerilla on työkalupakissa muitakin vaihtoehtoja kuin Efecte?
Minkälaista laadunhallintaa partneriverkoston osalta tehdään ja miten varmistetaan, että partneri ei ole vain pelkkä logo partneriekosysteemijulisteessa vaan ihan oikea kumppani, joka aktiivisesti kasvattaa Efecten tulovirtaa?