Poistelin, kerkes siinä moni ainakin jo näkemään
Mä kerron ens kerralla sitten sanojen muodossa, kun on jotain kerrottavaa, itselle tullut vaan jo vähän tavaksi laittaa “todisteiden” muodossa nää kirjotukset tänne ja tuskin redditissä nyt ainakaan kukaan noista saa mitään järkevää irti, kuulostaa ainakin omaan korvaan tyhmältä et niitä sinne jaettaisiin
Edit: Joo sen muki homman näin, mutta siinä oli pointti ifolorilta vaan tilaukseen
Kyllä se Bakkerille lauantaina toimitettu rekka olikin ihan vain DAF. Josko seuraava sitten…
Huomenna Kenneth Russell (commercial director) John G Russellilta puhumassa yrityksen ilmastotavoitteista.
Tuon DHL uutisen testissä oleva auto on tämä jossa käytetään Ballardin kennoja.
https://fuelcelltrucks.eu/project/vdl-27-ton-hydrogen-truck/
Luulisi DHL kokoisen logistiikka yhtiön testaavan kaikki mitä on testattavista.
Hieman sekavia aina nämä Kiinaan sijoittuvat jutut, kun nimetkin on mitä sattuu. Olisiko Horizon saanut tehtaan valmiiksi ja Hyzonin rekkoihin asennettu kennoja. Rekkoja olisi tehty jo kahdeksan.
Edit.
Kyllä tuo Kiinan markkina näyttää erittäin hyvältä. Komponenteista ei jää siellä kiinni.
Ote SEC papereista:
“On January 7, 2021, Hyzon and Jiangsu Qingneng New Energy Technologies Co. Ltd., part of the Horizon group of companies, entered into that certain
Commercial Terms for the Supply of Goods Agreement, wherein, Horizon agreed to supply and treat Hyzon as a preferred export customer, each party
agreed to exchange information on lead times for materials, parts and components, and each party agreed to seek out opportunities to optimize the supply of
equipment and materials from Horizon to Hyzon.”
CEO Knight Buys 166,000 Of Hyzon Motors Inc
$HYZN
Tässä tämä Knightin ostosten SEC ilmoitus. Osti jo eilen keskihinnalla $8.22 ja about tuplasi omistuksensa. Tämän päivän pomppu ei siis johtunut Knightin kaupoista (mutta tuon tiedon leviämisestä mahdollisesti).
Joo tossa tais 800k lappua mennä jollekin 10minuutissa.
Vielä ei ole tullut omien ostoista ilmoitusta mutta voisiko liittyä niihin?
Tästähän alkaa jo pariviikkoa olemaan, eipä sillä etteikö ehtis seuraavalla viikolla julkaisemaan mutta eletään jännän äärellä.
Tuossa vielä koko ABC:n juttu BLK:n ja Hyzonin bussista.
Ainakin Suomessa omien osakkeiden osto on varsin säädeltyä. Tuo tuskin oli sitä.
"Right now, there is one coach here on the Gold Coast with one coach about to depart China for WA and with the other eight in various stages of build in our factory. The 10 coaches will all be in Perth by the end of February, 2022.
“The client has other mine sites where they want to replace their diesel fleet, so we will see more fuel-cell coaches with this client here in WA into the future,” Pecotic stated.
Onkohan pieni viivästyminen noiden bussien toimituksissa. Mielestäni aikaisemmin sanottiin, että nuo loput toimitetaan vuoden loppuun mennessä.
So, where to now for the Hyzon-BLK Auto team … ?
“Right now, BLK Auto has engaged Graham Belgum … He is now on board with us and designing a low-floor, fuel-cell city bus for our customers and local body builders in Australia.”
"We are also now working with Cummins with our fuel-cell low floor city buses and future fuel-cell truck applications.
Hm, mikähän voisi olla Cumminsin rooli tässä… ?
Tuo on useimmiten hyvä merkki kun johto ostaa omia osakkeita.
Siinä on saanut kyllä jo käyttää mielikuvitusta tosissaan fair valuen kanssa😅
”Hieman” usko rapisee noiden jenkki arvailijoiden kanssa.
Disclaimer: kirjoittaja on vahvasti hyzon bull mutta näiden arvioiden varaan ei kannattane kenenkään laittaa omakotitaloaan panokseksi😂
Nuo on jollain algoritmilla automaattisesti generoituja numeroita vain, ei mitään analyysejä. Kuten kuvasta näkyy niin aika paljon asioita jää ottamatta huomioon kun pelkkiä numeroita katselee, mistä niistäkin osa vedetty ihan hatusta.