Inderes.fi-sisällön kehitysideat

Voi mennä pahasti rosvosektorille mutta onko kellään tietoa miten saisi merkittävät pörssitapahtumat (tulosvaroitukset, ostotarjoukset, trading haltit, ceo potkut jne) push notifikaationa kännykkään? Jos ei niin olisi aika kova jos olisi vaikkapa Inderes appi joka tarjoaisi inderes.fi palvelut lisättynä em. hälytyksillä, siinä voi sitten tarvittaessa tsekata vaikka älykellosta kesken palaverin kun pörssissä kolisee.

Pahakseni en ole vielä saanut tilattua tuota palvelua. Muutama tällainen kohennus niin saattaisin tilata hyvinkin pian. Kauppalehden kautta tuo löytyykin maksullisena, monille ulkomaisille osakkeille esim. Seeking Alphan kautta ihan suoraan sivuilta

Voihan noita olla pitemmältäkin ajalta, mutta mielellään 5+ kvartaalilta niin näkee tehdä vertailua suoraan edeltävään vuoteen. Kausiluontoisuuden ym. takia muutama edeltävä kvartaali ei vielä kesää tee

Eli sijoittajat on tyhmiä ja ei osaa valikoida olennaista tietoa? Vai mitä haittaa siitä varsinaisesti on?

Kylläpäs kertoo. Jos Inderes nostaa perusteineen tavoitehintaa ja muutama muu pankkiriliike nostaa myös tavotehintaa. Voin siitä saada vahvistusta sille, että Inderesin analyysi on todennäkösesti oikeensuuntanen myös muiden analytiikoiden mielestä. Ihan pelkästää sen tavotehinnannoston perusteella. Tavotehinnan absoluuttinen taso sinällään ei niinkään paljoa kerro, mutta kyllä siitä muutossuunnasta voi saada vahvistusta omalle näkemykselleen tietämättä perusteluja sen takana.

Mihin lakiin toi perustuu? Vai onko kyseessä vain analyysitalojen herrasmiessopimus tms? Mun käsitys kyllä on, että laki rajottaa vain laajamittasta lainausta ja esimerkiksi muutaman lauseen referaatti tavotehinnan muutokselle ei olisi millään muotoa lailla kielletty.

Tähän jatkan yksinpuheluani mutta @Yu_Gong onko mitään mahdollista saada tuonne hälytykset osioon option sille että saisi push notifikaation (inderes.fi pinnattu “appina” puhelimen home screenille) kaikista tulosvaroituksista, CEO vaihdoksista, ostotarjouksista ja trading halteista?

Nythän siellä joutuu valitsemaan yritykset mutta ei voi valita mitä hälytyksiä tulee (?).

Olisi kiva jos tulisi älykellon ruudulle kaikki em. tapahtumat ilman että kello pärisi koko ajan jostain ns. ei kriittisistä uutisista.

1 tykkäys

inderes.fi:n voi asentaa appiksi tällä tavalla: Miten inderes.fi-verkkopalvelun saa tallennettua appsiksi kännykkään - YouTube

Voisin katsoa jos saisin tehtyä muutoksen että voi tilata tulosvaroitukset ilmoituksina :slight_smile:

2 tykkäystä

Joo tuon pinnauksen tein jo, nyt pitäisi saada vain määriteltyä hälytystyypit

1 tykkäys

@Yu_Gong osaatko auttaa? Minulta loppuivat ilmoitusten alavetovalikot. Saan kyllä pikkunumerot siihen kello-pylpyrään, mutta kun klikkaa sitä, niin ei mitään tapahdu. Ja sitten vain pikkunumero häviää, niinkuin muka olisin lukenut ne. Eli valikkoa ei saa sitten millään näkyviin. Käytän Firefoxia…

3 tykkäystä

Chromessa kans ongelmia mulla ilmoitusten kanssa (Yu on toisella puolella toimistoa). Ne ei avaudu ollenkaan sivun ylälaidasta.

4 tykkäystä

Me korjataan tota just :slight_smile: viedään tänään tuotantoon korjaava versio.

3 tykkäystä

Hämmästelin eilen, kun katsoin F-Securen yhtiösivua, että yhtiösivulla näkyi suositus vähennä (päiväys 31.10.19), mutta 31.10.19 yhtiöraportissa suositus oli kuitenkin lisää (eikä tämän jälkeen uudempia raportteja ollut). Tänään suositus näytti kääntyneen vähennä-puolelle. Eikai tänään annettu suositus näkynyt eilen jo etukäteen😉

2 tykkäystä

Tosiaan analyytikko voi pörssin suljettua jo ajaa uudet numerot järjestelmään, eli pörssin suljettua voi olla ristiriitaa hetkellisesti. :slight_smile: Mutta silloin seuraavana päivänä kun pörssi aukeaa, niin uusi analyysi julkaistaan.

1 tykkäys

toista päivää ei notifikaatio nappula avaa uutisia ollenkaan. nytkin näkyy olevan 5 lukematonta, mutta vaikka kuinka painelen, niin eipä toimi. se missä on sellainen kirkonkello kohta.

1 tykkäys

Nyt on korjattu notifikaatiot! :slight_smile: @viljo @Elina_A

3 tykkäystä

Olisko mahdollista saada konvertointinappula, joka muuttaa tekstin isolla kirjaimilla kirjoitettuna pieneksi (jotta kelpaa palstalle). Mulla on ainakin uutislähde, joka tuottaa tekstiä tikkukirjaimin.

2 tykkäystä

Mä tsekkaan, jos otettaan toi vaan pois päältä. :slight_smile: jos viitit, niin laita mulle joku esimerkki whatsappissa 0505000093. @DayTraderXL

@DayTraderXL Hei, mä muutin asetusta että toi kaikki isotkirjaimet on nyt ok :slight_smile: testaa jossain vaiheessa ja kerro jos voin auttaa!

1 tykkäys

tuli vastaus näin @Yu_Gong
“Leipäteksti vaikuttaa epäselvältä, olihan se kokonainen virke?”

1 tykkäys

hmm… mitens nyt? Pudotin leipätekstin monimuotoisuuden tasoa :smiley: Toisin sanoen uniikkien kirjaimien määrä ei tarvitse olla kuin 3.

Jos vieläkään ei toimi, niin haluun kyl whatsappissa nähdä mitä sä yritit kirjoittaa ;D

1 tykkäys

china vice state planner head, asked about commitment on u.s. farm goods purchases, says value of u.s. farm purchases will be disclosed at later date.

  • tuo teksti, mutta kaikki isoilla kirjaimilla (muutin program editorissa kaikki pieniksi)
  • tuli siis edelleen sama vastaus
1 tykkäys

@DayTraderXL NYT sain korjattua! :slight_smile: testaa uusiks. Sori et kesti, olin treeneissä aiemmin ku puhuttiin, niin yritin kännykällä rämpätä kuntoon :smiley:

kuva

5 tykkäystä