Inderes.fi-sisällön kehitysideat

Etusivulla oikea yläkulmassa kolme viivaa klikkaus,
Pörssin kohdalta alanuolen klikkaus.

2 tykkäystä

Voisiko tuon kirjoittaa ylös jotenkin tuonna Q&A sivulle? Tuo oli minullekkin uutta tietoa. Nyt tiedän, että tuonkautta " voi saada yhtön IR:nkin vastaamaan "

5 tykkäystä

Joo, toki me ei voida luvata että yhtiö vastaa niihin :slight_smile: Yhtiö voi aina kommentoida halutessaan. Ensisijaisesti Inderesin omat analyytikot vastaavat Q&A-kyssäreihin.

4 tykkäystä

Selvennykseksi vielä, että Cargotec on siis seurannassa, mutta ei maksa siitä jolloin laajaa raporttia ei tavata tehdä😌

4 tykkäystä

Sähköposteja lukiessa käytän ainakin kiireisimpänä aikana pikanäyttöä, jolloin näen avaamatta postia, onko se kiireinen tms. Inden aamuraportin ja muiden viestien kanssa olen yrittänyt olla nopea. Aluksi Inden logo ei ole vielä latautunut ja ehdin nähdä mistä firmoista Inde kirjoittelee ja mistä tullut nostoja. Mutta sitten Inden sininen logo latautuu ja valtaa viestin alkuosan. Ja itse asia jää pimentoon. Näin ikään

kuva

Vieno pyyntö @Yu_Gong saisiko logoa pienemmäksi, jotta esikatselu toimisi paremmin? Sama juttu on aamarin auringon kanssa.

Ainahan tämä kiinnostusta herättää, mutta aikaa siinä säästyisi, kun näitä varmaan lähes tuhat tulee vuodessa, ja yhteydet vain nopeutuvat…:grinning:

5 tykkäystä

Hyvä pointti! @Walter_H otetaan tää design putkeen!

3 tykkäystä

Kiitos palautteesta sekä kattavasta kuvauksesta @Elina_A! Pyrimme parantamaan sähköposteja mahdollisimman pian :+1:

4 tykkäystä

Moi,
Mikä on tämä tulevien Q2-tulosten webcastfloodi, joka peittää kaiken alleen? Noitahan ei voi edes katsella kun vasta joskus elokuun loppupuolella. Hukkuu ‘tärkeämmät’ videot pahasti tuonne joukkoon :frowning:

6 tykkäystä

Voitais miettii jos tosta näkymästä poistetaan ne, joiden aloitusaika on tulevaisuudessa, niin ei ilmestyis sinne ku vasta sit kun ne oikeasti alkaa. @Walter_H sulle myös tiedoksi. mä voin kyl tehä sen muutoksen tänään/huomenna, niin saadaan perjantaina tuotantoon. #eezyfix

6 tykkäystä

Joku etukäteisilmoitus webcastista olisi toisaalta mahtava, joten ehkä esimerkiksi viikkoa ennen olisi riittävä varoitusaika? Kuukaudessa ehtii jo unohtaa mokoman olemassaolon :face_with_raised_eyebrow:

2 tykkäystä

Nyt on tuotannossa se versio, jossa InderesTV-sivulle tulee vain ne webcastit joiden alkamisajankohta on enintään seuraavana päivänä tai on jo tallenteena, eli ohi.

4 tykkäystä

@Yu_Gong

Onko tämä “unknown/deleted user” joku uusi hieno moodi? :thinking: :smiley:

Kuva tekninen analyysi ketjusta:

1 tykkäys

Se on todennäköisesti käyttäjä jonka tiedot on poistettu :slight_smile:

Jaa heti tykkäyksen jälkeen? Viesti oli ihan tuore…

Käyttäjä on mahdollisesti myös voinut blokata sut, minkä takia palvelu ei näytä sulle henkilön tietoja :slight_smile:

3 tykkäystä

@Yu_Gong tarviis vähän vinkkiä. Inderes palvelu on minulla mennyt englannin kieliseksi. Asetuksissa on valittuna suomi, koitin toki valita ongelman jälkeen englannin, tallentaa ja sitten vaihtaa uudestaan takaisin Suomeen…

Kuinka pääsen takaisin suomenkielelle?

1 tykkäys

Footerissa on se valintalaatikko :slight_smile:

image

ping @Walter_H UX kehityskohde :slight_smile:

1 tykkäys

Kiitos. Asetuksissa oli suomi valittuna. Mutta vinkkisi auttoi. Miten lie englanti oli päässyt kieleksi.

1 tykkäys

Ihan tarkkaan ottaen Vietnam ei (vielä) kuulu Emerging Marketiin.

Lähde esim. Pyn Eliten sivut

“Vietnamin osakemarkkina kuuluu tällä hetkellä reunamarkkinoihin (“Frontier Market”), mutta pörssin luokituksen nosto kehittyväksi markkinaksi (“Emerging Market”) odotetaan tapahtuvan lähivuosina.”

Reippaasti rahastoon sijoittaneena odottelen itsekin tuota luokituksen nostoa ja noston mukana mahdollisesti tulevaa ostopainetta Vietnamin osakkeisiin.
@Juha_Kinnunen ja/tai muu Inderestiimi saa päättää aiheuttaako tämä tekstiin pientä editointitarvetta :slightly_smiling_face:

2 tykkäystä

Kiitoksia korjauksesta @Stetson-Harrison_Cap :slight_smile:

En itse asiassa ajatellut tuota kirjoittaessani erotusta kehittyvät markkinat (Emerging Markets) vs. reunamarkkinat (Frontier Markets). Jännä että englanniksi tuo tarkennus tuntuu oleellisemmalta kuin suomeksi, jossa olen aikalailla lytännyt kahteen kastiin: kehittynyt tai kehittyvä.

Mutta onhan tuolla sijoittajien kannalta aika paljon merkitystä, ja Vietnamin nousu emerging-kategoriaan joskus tulevaisuudessa voisi tuoda sinne enemmänkin rahaa, kuten totesit. Käsittääkseni “speksit” on muuten kunnossa, mutta siellä on jotain kaupparajoitteita, minkä takia kategoria pysyy toistaiseksi Frontier-puolella.

Lisätään tekstiin huomio siitä, että tekstissä kehittyvät markkinat termin alle kuuluu myös reunamarkkinat :+1:

6 tykkäystä