Inderes.fi tuotekehityksen päivitykset #techtalk

Miksi ekassa linkissä näkyy esikatselu järkevästi ja tokassa ei?

2 tykkäystä

Tossa tokassa teksti alkaa kuvalla, minkä takia toi näytttä tolta. Mun pitäisi ohjeistaa analyytikoita syöttämään se “kuvaus” niin koodin ei tarvii ottaa kuvausta ekoista lauseista tekstistä.

5 tykkäystä

Lainaan ilman @Torniojaws lupaa erittäin hyvän noston tänne kehitysideoiden puolelle.

Mitä ja miten tämä toimisi, siihen en välttämättä osaa ottaa kantaa. Mutta yksinkertaisimmillaan jonkinlainen kiinnitetty, jälkeenpäinkin muokattava viesti ketjun alkuun, avauksen jälkeen tai muuten näkyville.

Esille saisi tiivistetysti ja kaikille yrityksille yhteisesti faktatiedot, mahdollisesti jopa jollain tavalla rakenteisesti, jolloin niiden uusiokäyttö vaikka yrityssivulla olisi helpompaa. Tai sitten yrityssivu toimisi tällaisen tiedon koontipaikkana. Tämä toki seurannassa olevilla yrityksillä onkin jo hoidossa raporttien muodossa, mutta vastaava tietopankki lisäksi yhteisön kokoamana ja myös niiden yritysten kohdalla joilla seurantaa ei ole.

16 tykkäystä

Tuo on kyllä hyvä ehdotus.

Yksi vaihtoehto voisi myös olla, että ketjun aktiivit pyytävät aina ylläpitoa päivittämään aloitusviestiä. Tai lisäämään siihen oleelliset luvut, odotukset yms.?

Pitää miettiä.

7 tykkäystä

Hieno idea. Myös titaniumin ketjuun linkkaillaan rahastojen kuukausiraportteja koska yhtiön sivuilta ne katoavat. Näin ne löytyis huomattavasti helpommin :slight_smile: tai ainakin raporttien numerot…

4 tykkäystä

Milloin saisitte toteutettua pitkän aikaa sitten asiakaspalvelullenne ehdottamani parannuksen eli kun keskusteluissa on ---------------edellinen vierailu --------------- kohta, niin se on aivan liian pieni ja hentoinen selatessa huomata → kasvatettaisiin kokoa huomattavasti.

1 tykkäys

Laitetaan tää UI/UX tiimille harkintaan :slight_smile:

1 tykkäys

Ainakin mobiilissa on mielestäni nyt hyvä.

2 tykkäystä

Nyt on sellainen ongelma, että en pääse puhelimella kirjautumaan tililleni Inderesiin (en sivuille, enkä foorumile), vaikka olen tietokoneella onnistunut. @Yu_Gong laitoinkin privana viestiä sulle. Mikähän ongelma mahtaa olla. Kävin vaihtamassa välillä salasanaakin, mutta sama edelleen.

Sama salasana ja käyttäjänimi tai maili kombo pitäisi toimia sekä tietokoneella että kännykässä. Ootko kokeillu eri selaimia? Tai tyhjentää selaimen muisti?:slight_smile:

1 tykkäys

@Yu_Gong Yhtiösivuilla päivittyy 2021 kurssi vaikka vuosi on jo päättynyt. Eli päätöshinta muuttuu edelleen.

Tarkoitat varmaan taulukossa olevia 2021 ennusteen kurssia? Ymmärsinkö oikein?

Juu juurikin sitä tarkoitan

ps. päätähän sinäkin jo työpäivä :joy:

2 tykkäystä

Korjatkaa mua jos oon väärässä, kello on paljon niin voi olla et mun aivot solmuss. 2021 on kato vielä ennustevuosi ku q4’21 on vielä menossa. Sit kevääl ku Q1 alkaa niin päättyy vasta 2021. :slight_smile:

Olin ymmärtänyt niin että “kurssi” kohdassa näkyy vuoden päätöskurssi, muut arvothan vielä muuttuvat/tarkentuvat kun tilinpäätökset tulee tässä Q1/22 aikana.

Edit: Eli siis Q4/2021 on päättynyt ja nyt mennään Q1/2022

Edit2: siis suurimmassa osassa yhtiöitä Q4/2021 on päättynyt, joillakinhan on poikkeuksellinen tilikausi.

Joo tosiaan menneillä vuosilla esim. 2020 me käytetään vuoden päätöskurssia, mutta menosa oleva tilikausi eli 2021 me käytetään viimeistä päätöskurssia. Tosiaan nyt on vielä Q4’21 menossa eli 2021 ei oo vielä ns. Päättynyt vaan useampi yhtiö raportoi Q4 tässä 2 kuukauden sisään :slight_smile: eli toi on tilikauden mukaan ei kalenterivuoden mukaan. :slight_smile:

1 tykkäys

Ymmärsinkö oikein, että kun Q4 tulokset on tulleet niin yhtiöille joilla päättyy tilikausi vuoden vaihteessa niin niille sitten päivittyy 2021 kurssi kohtaan vuoden päätöskurssi (eli kun “e” poistuu vuosiluvun perästä?)

5 tykkäystä

Just näin. Kyllä. :slight_smile:

5 tykkäystä

@Harri_Sieppi lienee Wittedin toimari. Pystyykö @Yu_Gong1 hoitamaan miehelle validoinnin?

3 tykkäystä

Validointi suoritettu. ping @Harri_Sieppi

5 tykkäystä