Inderesin kahvihuone (Osa 1)

Vaikka jonkinverran olen osaripelannut, tämä Remedyn osari on omassa tutkassa sektorissa “rahat valmiina ja haavi auki kun osari ei räjäytä koko maailmaa ja osake dippaa”.

5 tykkäystä

Itsekkin olen varaillut käteispossaa valmiiksi lisäystä varten… mietin pitäisikö puolet lisätä ennen ja puolet jälkeen :sweat_smile: Ongelmaksi muodostuu kun osari on puolivuosittain, saattaa tulla samalla tiedotuksia mitkä potkii kurssia etiäpäin vaikka muu performointi jäisi vähän hypen alapuolelle

Inderesin porukalla Perjantai kah… bisset :sunglasses:
https://www.instagram.com/p/CDlm3hnh8ax/?igshid=sn7khgr9f4yf

19 tykkäystä

Jos sitä yhdet jallut tosiaan Qt:lle! Itsehän myin viime viikolla koko position 28.9e laaki :sweat:

6 tykkäystä

Tuossa tilanteessa voisi kokeilla myös jotakin karvasta katkeroa… :grin:

5 tykkäystä

Eikä ole ainoa tylsä laatuyhtiö mikä on tullut kuukauden sisällä heivattua mustien hevosten tieltä pois, nopeampien hevosten kuvat silmissä.

Itsensä tutkiskelun paikka, äkkipikainen ja malttamaton luonne ei ole ihanne sijoittajaprofiili vaikkakin olen suuremmaksi osaksi lyhyellä aikajänteellä mukana pakon edessä.

1 tykkäys

Qt-tukijoukot, skarpatkaa peukkujenne kanssa! Toki reveniolla on 24h etumatkaa :stuck_out_tongue_winking_eye:

vs.

6 tykkäystä
4 tykkäystä

Tärkein viesti vielä tuosta viestiketjusta:

image

4 tykkäystä

Anteeksi, mutta mä tulen puolustelemaan nyt Massea. Hänen teksteissään on paljon huumoria ja sälää, mutta myös asiaa. Ja itseasiassa olen itse tykännyt hänen tyylistään kirjoittaa, vaikka se ei kaikkiin iskekkään. Mutta vähemmän kuiva ja kylmä tää foorumi on Massen ansiosta.

Toki ymmärrän, että 10 Massea tekisi foorumista raskaan, mutta yksi tekee tästä helpommin lähestyttävän.

Kun mä olen tehnyt sijoituspäätöksiä tän foorumin turvin, olen myös tsiigaillut pitkälle menneisyyteen, miten eri henkilöiden mielipiteet/arvelut/ennustukset on kursseista toteutuneet. Ja uskaltaisin sanoa, että itselleni Massen vitsikkäillä viesteillä on painoarvoa muutaman muun lisäksi, kun viskaan ropojani markkinoille

Toivottavasti siellä jäähyllä on ees vettä ja leipää tarjolla.

32 tykkäystä

Kyllä Masse kuuluu foorumille ja tässä ylempänä on ollut hyvää keskustelua aiheesta. Mielestäni Masse voisi kuitenkin välillä hieman vähentää täysin turhia viestejä, kuten kurssien ilmoitteluita.

Mitä uutta informaatiota nämä kaksi peräkkäistä viestiä tuovat (kirjoitettu 15min sisällä toisistaan)? Tuo jälkimmäinen viesti vielä menettelee, siinä kuitenkin otetaan kantaan yhteenvetoon eri tavoitehinnoista.

7 tykkäystä

Osa ongelmaa on mielestäni se, että lähes poikkeuksetta kun joku viesti on liputettu, liputettu henkilö lisää samaan ketjuun uuden kommentin jossa otetaan kantaa liputukseen. Se tuntuu jo vähän tahalliselta provoamiselta, en tiedä onko sitä. Joka tapauksessa, tuntuu vähän hassulta ruotia yksittäisen käyttäjän sisältöä, varsinkin kun kyseisellä käyttäjällä ei ole mahdollisuutta itse osallistua keskusteluun.

11 tykkäystä

Mites ois galluppi Free Masse? Jos tulee ääniä niin pois vankilasta?

4 tykkäystä

Laita vaan äänestystä tulille. Nähdään sit, et onko rikkonut sääntöjä forkan mielestä ja onko forkka sitä mieltä et ois nyt syytä armahtaa hyvän käytöksen takia tms. Voi jokainen sit olla kyläpoliisina.

2 tykkäystä

Juu tykkään kanssa Massen tarinoista. Hän on laittanut kuvia katon pesijöistä yms. Piikkilankaa tontille…:joy: Osa on kyllä niitä ylimääräsiä hehkutuksia mikä osake noussut millonki euron ja kuinka “lohet” otetaan pakkasesta.

Kahvihuoneessa saa mielestäni jakaa mitä ikinä haluaa kuitenkin lain sallimissa rajoissa, mutta ehkä nua muut ketjut ovat helpommin luettavia jos siellä ei joka pvä hehkuta euron nousua. Mihin olen kyllä itsekin joskus sortunut kun ollut innoissaan.

3 tykkäystä
  • Free Masse!
  • Masse banaani

0 voters

2 tykkäystä

Kantsii tässä nyt muistaa että piiloon liputetut viestit ei näy Massen profiilissa ja mahdollisesti moderaattorien poistamat viestit ei näy enää ketjuissakaan. Sinänsä vähän outo äänestys kun suurin osa ei voi olla täysin varma mistä viesteistä Masse jäähyn sai :smiley:

4 tykkäystä

Joo, moderaattorithan sen päättää kuka saa bannia ja ei. Voihan siellä olla ihan asiatontakin viestiä olla ollut. Tuntuu vain että aika herkästi liputetaan viestejä.

2 tykkäystä

Taiteellinen kunnianosoitukseni itseoikeutetulle foorumin aateliselle!

54 tykkäystä

Bannää vaan itsesi, mieluummin kuin liputtelet. Aamullakin masse lla oli oikein hyvä kirjoitus qt ketjussa joka heti liputettiin.

6 tykkäystä