Omat multibäggerit on ostettu täysin sattumalta koronapohjista, mutta varsin erilaisia yhtiöitä kuin monella muulla foorumilaisella. Onneksi olin laatinut valmiiksi seurantalistan, josta lähdin ostamaan. Olin varautunut syvempään laskuun, sillä ehdin työntää vain 1/3 käteiskassasta markkinalle. Toki tullut myös huonoja ostoja. Osinkokoneet Altria, W P Carey ja AT&T ovat lähinnä mörnineet/valuneet hiljalleen. Osansa toki valuuttakursseillakin.Toisaalta minusta mukava saada hieman osinkovirtaa ja ohjata se kk-säästöön. Luoda ikäänkuin ikiliikkuja. Toki se ikiliikkuja toimii myös kasvuyhtiöissä, mutta tämä sopii itselleni.
Hyvin tuottaneisiin (+40-60%) ostoihin lasken Sampo (tsägällä muutama sentti pohjista), NoHo, Global Atomic uraaniyhtiö ja 2B76 ETF:n. Tuottaneet maaliskuusta 40-60%.
Pettymyksiin (+0-20%) lasken Fortum ja KazAtomProm aiemmin mainittujen osinkokoneiden lisäksi.
Näiden väliin osuu ADP, jota ostin osaridipistä kesällä, joten vertailu ei ole aivan reilu. Mukava +25% kuitenkin.
Entäpäs se kärki sitten? Omiin ns. jackpotteihin osui kolme yhtiötä, joista kahteen törmää harvemmin täällä:
- Metso on tuottanut paljon paremmin kuin odotin. 104% + hieman lisähyvää osingoista ja Nelesin myynnistä.
- Intrum 110% + osingot, jotka ovat lähes 10% hankintahinnalle. Tästä ostosta olen erityisen ylpeä, koska ns oma löytö
- Kasan kuninkaana Talenom, jota olen pitänyt vuosia kroonisesti liian kalliina. Nyt se sitä vasta onkin. Kuitenki +150% meikäläisen salkussa.
Syksyllä varpaat kastettu kasvu-yhtiöihin ja ostettu pienet positiot Smart Eyeta ja Evolutionia ihan vaan, jotta ei harmita tulevaisuudessa käydä täällä. Ikäänkuin vakuutuksena siis. 
Avataan tähän loppuun vielä omaa sijoittajaprofiiliani. Olen todella huono myymään tai ostamaan lisää korkeammalla hinnalla. Korkeat (vaikkakin perustellut) kertoimet ovat minulle henkisesti vaikeita.
Normaalissa markkinatilanteessa olenkin ostanut lähinnä indeksejä/rahastoja. Tänä vuonna on osakkeiden paino noussut huomattavasti ja toiveissa onkin kasvattaa rahastojen ylipaino takaisin 60-40.
Onnea ja hatunnosto kaikille foorumilaisille, jotka ovat lähteneet vety, QT, Bitcoin, Efecte jne tai jopa Sievin kelkkaan 
2021 tavoitteena kehittää noita heikkouksia ja hieman teknistä analyysiä ostohetkien optimoimiseksi.
PS. Nyt tajuaa miten Bullish ilmapiiri tällä hetkellä onkaan, kun listaa 20% /8kk aikana tuottaneen yhtiön “pettymykseksi”.