Inderesin kahvihuone (Osa 1)

Mä en nyt ihan tiedä, mitä ajatella tästä peesaamisen määrästä, joka tällä palstalla esiintyy. Vielä myönnetään, ettei hajuakaan edes firman toimialasta, mutta ostetaan kun muutkin. Meteoriitti, ihmiskunta jne.

17 tykkäystä

Elä sure, peesaamalla ei oikeastikkaan saa mitään aikaiseksi pitkällä aikavälillä. Se vaan täytyy jokaisen sijoittajasukupolven itse huomata. Kyllä se sitte jossaki vaiheessa taas rauhottuu, tai sitten tulee uudet oraakkelit ketä seurataan :smiley:

5 tykkäystä

Tämä oli täysin oma vikasi. Löysin nimittäin yhtiön sinun twitterfeedistäsi :smiley:

19 tykkäystä

No sepäs se, kun mulla tutkimukset yhä kesken :smiley:

13 tykkäystä

Onhan sulla ollut ainakin pari päivää aikaa :joy:. Itse tutkin eilen 6 tuntia kun yritin keksiä mikä yhtiössä on vikana. Keissi vain vahvistui tutkimalla :sunglasses:

8 tykkäystä

Onhan tuo ihan no-brainer. Toivottavasti kaikki muutkin vielä vaan tutkivat sijoitustaan. Ja ketjulle ehdottomasti peukkua, jos sellaisen jaksat väsätä.

4 tykkäystä

O ou. Nyt alkaa tulemaan niin kovaa neuvoa että lähtee oksat ja pala latvaa

Laita oppilaasi leikkimään korkoa korolle laskurilla, esimerkiksi seuraava: Compound interest calculator - Moneysmart.gov.au

3 tykkäystä

Jatkon pitää olla hieman kypsempää asiasisällöltään, mutta on paras aloittaa kunnon shokkihoidolla, jotta saat heti kärkeen seurakuntasi jakamattoman huomion. Eli kuva screenille, ämyrit kaakkoon ja vielä kerran hyvät naiset ja herrat:

11 tykkäystä

Näkeekö Lionin osakekurssia missään ilmaiseksi reaaliaikaisena?

2 tykkäystä

Kyllä tässä pitäisi olla kontraindikaattoria kerrakseen. :joy:

Nyt harmittaa oikeasti! Konttailin paikallisen Alkon alahyllyn edessä valitsemassa emännän marjamehua ja omaa katajatislettäni niin innokkaasti, että unohdin täysin ajan kulumisen. Ja autoon päästyäni uusin lentotähtemme oli jo kiivennyt kutosen tuntumaan, enkä enää raaskinut ostaa sitä :grimacing:

Onneksi sain tisleet, niin voin illemmalla korjailla harmistusta :wink:

P.S. Harmistusta korjaa sekin, että länsinaapurissa viranomaiset pumppasivat molemmat Impactit aika hyvään nousuun :pray:

6 tykkäystä

Voi kuule olisin kirkuen ostanut kuudella eurolla mutta OP ei antanut ostaa. Harkitsin jo nonneroksi ryhtymistä mutta kuulemma ei päässyt kaverikaan fomottamaan. prkl.

4 tykkäystä

Minä ainakin ostin nordnetin puolelta? Ehlä kaverisi oli fomottamassa liian pienellä panoksella!? (Puujalka)

E:Toivon mukaan etten fomottanut väärää yhtiötä, lol.

2 tykkäystä

Joo, nordnet toimi ihan normisti täälläkin.

ainakin finance.yahoo.com

Hehee, kaveri oli kämmäillyt. On se siellä näemmä, nyt jo 6.1

1 tykkäys

Yahoossa tulee 15 min viiveellä (lmi.de).

Äh. Noi mitä itse seuraan tulee reaaliajassa mutta tuo tuleekin viiveellä. Sori, käsi pystyyn fake newsin merkiksi.

1 tykkäys

Saksan pörssin kursseja ei löydy oikein mistään reaaliaikaisena ilman että maksat jotain. Etsitty aikoinaan on… ovat ilmeisen tarkkoja että näitä ei anneta ilman korvausta. Nordnetissä jos avaat osta/myy toimeksiannon näet senhetkisen snapshotin jolla voi vähän kurkkailla, mutta pitkässä juoksussa jos pulaat näillä niin ahkerasti että 15min viivästetty ei toimi seurantana, rahaa tiskiin…

1 tykkäys