Inderesin kahvihuone (Osa 1)

Mukana ollaan. Sopivalla panoksella.

Terv @Wondadog in kaveri. :grin:

2 tykkäystä

Avasin Lionista ketjun. Voi ne työpaikan ruokatunnit näinkin viettää :joy:

9 tykkäystä

Eikös nuo näe NoN apilla, kun avaa osta/myy ikkunan? Yhden tason siis.

5 tykkäystä

Mutta tuo ei päivity vaan on snapshotti. Reloadata käsin voi. Tai sitten jotain on muuttunut siitä kun viimeeksi tuota olen pulannut mobiiliappilla.

Dear lord,

Please let it be Efecte, SmartEye, Efecte, SmartEye…

Tuu, tuu mukaan sä tuu… kelpaa ei kukaan muu :slight_smile:

19 tykkäystä

Olen täysin vakuuttuut, että se on Seye jollei ole jokin muu.

8 tykkäystä

Juu sama kokemus täällä. Aamulla innokkaana olisin @5.8 ostanu (@Pohjolan_Eka maininnan perässä tietenkin), mutt eipä sitten.

2 tykkäystä

Mainiota, kiitos aherruksestasi :slight_smile:

Ja tämän keskustelun jälkeen mulle on tullut 10 uutta seuraajaa Twitterissä, joten kiitos niistäkin :nerd_face:

2 tykkäystä

Aamulla ostettu lion possa +10% :flushed:

4 tykkäystä

Toi Dr. Patelin twitter -tili on silkkaa kultaa

"

  • You hate yourself
  • You hate your wife
  • You hate your kids
  • You hate Elon Musk
  • You hate making money

I.e. You are a value investor
"

:sweat_smile:

16 tykkäystä

Olen laittanut jo OP:lle ja Nordealle viestiä että avaisivat kaupankäynnin Lion-E mobilitylle.

E: Ei jäädä me muut sit tästä kelkasta pois :wink:

9 tykkäystä

Osaako joku selventää miksi omaan salkkuun Iberdrola SA lisäksi on ilmestynyt Iberdrola SA Rights osaketta sama kappalemäärä ?

2 tykkäystä

Onkohan kyseessä tämä (en omista yhtiötä) What is 'Iberdrola Retribución Flexible' system? - Iberdrola ?

Itse sain tästä tarpeekseni OP:n kanssa ja perustin Mandatumiin salkun. Voisi olla hyvä, jos OP saisi enemmänkin palautetta tuosta, että kaikki pitää aina käyttäjien toimesta pyytää avattavaksi. Ehkä tulisi joskus muutoksia toimintaan. Tai sitten ei.

3 tykkäystä

Merkintäoikeuksia, joidenka “last date to respond” on tänään 22.1.2021. 70:llä Merkintäoikeudella voi merkitä 1 osakkeen.

3 tykkäystä

Itte sain tuosta Op:n toiminnasta tarpeekseni parisen kuukautta sitten. Zaptec oli @10 € hinnoissa ja olisin halunnut ostaa isolla kädellä, mutta kyselyistäni huolimatta sitä ei saatu kaupankäynnin kohteeksi.

3 tykkäystä

Uusi tulokas?

14 tykkäystä

Joku oli Twitterissä bongannut Uudet autot ja vaihtoautot ympäri Suomen | Delta Auto

11 tykkäystä

Top Pick Enea sopivassa alamäessä kun kansa vaan haluaa myydä alamäessä? No tällaista voi alkaa tankkailla kyllä jo.

2 tykkäystä

Jos raskit laittaa updeittiä jos vastaavat ni arvostaisin suuresti.
Itsekin laitoin viestiä.