Dear lord,
Please let it be Efecte, SmartEye, Efecte, SmartEye…
Tuu, tuu mukaan sä tuu… kelpaa ei kukaan muu
Dear lord,
Please let it be Efecte, SmartEye, Efecte, SmartEye…
Tuu, tuu mukaan sä tuu… kelpaa ei kukaan muu
Olen täysin vakuuttuut, että se on Seye jollei ole jokin muu.
Juu sama kokemus täällä. Aamulla innokkaana olisin @5.8 ostanu (@Pohjolan_Eka maininnan perässä tietenkin), mutt eipä sitten.
Mainiota, kiitos aherruksestasi
Ja tämän keskustelun jälkeen mulle on tullut 10 uutta seuraajaa Twitterissä, joten kiitos niistäkin
Aamulla ostettu lion possa +10%
Toi Dr. Patelin twitter -tili on silkkaa kultaa
"
I.e. You are a value investor
"
Olen laittanut jo OP:lle ja Nordealle viestiä että avaisivat kaupankäynnin Lion-E mobilitylle.
E: Ei jäädä me muut sit tästä kelkasta pois
Osaako joku selventää miksi omaan salkkuun Iberdrola SA lisäksi on ilmestynyt Iberdrola SA Rights osaketta sama kappalemäärä ?
Onkohan kyseessä tämä (en omista yhtiötä) What is 'Iberdrola Retribución Flexible' system? - Iberdrola ?
Itse sain tästä tarpeekseni OP:n kanssa ja perustin Mandatumiin salkun. Voisi olla hyvä, jos OP saisi enemmänkin palautetta tuosta, että kaikki pitää aina käyttäjien toimesta pyytää avattavaksi. Ehkä tulisi joskus muutoksia toimintaan. Tai sitten ei.
Merkintäoikeuksia, joidenka “last date to respond” on tänään 22.1.2021. 70:llä Merkintäoikeudella voi merkitä 1 osakkeen.
Itte sain tuosta Op:n toiminnasta tarpeekseni parisen kuukautta sitten. Zaptec oli @10 € hinnoissa ja olisin halunnut ostaa isolla kädellä, mutta kyselyistäni huolimatta sitä ei saatu kaupankäynnin kohteeksi.
Joku oli Twitterissä bongannut Uudet autot ja vaihtoautot ympäri Suomen | Delta Auto
Top Pick Enea sopivassa alamäessä kun kansa vaan haluaa myydä alamäessä? No tällaista voi alkaa tankkailla kyllä jo.
Jos raskit laittaa updeittiä jos vastaavat ni arvostaisin suuresti.
Itsekin laitoin viestiä.
Noo ei mitään älytöntä nousua mutta tämmöistä normi päivää pukkaa
Cell Impact+12.5%
SFC Energy+8.96
Impact Coatings+7.38%…ja sitä rataa
Ja nyt kun jenkit aukes niin komeesti plussalla mennään.
Hahah aivan samaa mieltä! Mulla kans nordnet vielä näiden päälle. Menee kyllä kupoli aivan juntturaan kun ei meinaa ees outokumpua saada ostettua OP:lta ilman että pitää pyytää auki
Se onnistuu kyllä. Aamulla lähin kyselemään molemmista, yleensä siinä menee 1-2 päivää kun hitaasti mutta varmasti availevat siellä kaikessa rauhassa näitä