Inderesin kahvihuone (Osa 2)

Mikä on Masse-sedän lempparijuoma analyyshejä rustatessa? Konjakki vai kenties viskimiehiä?

4 tykkäystä

Isoäidin viinimarhamehulla mennään näin hiihtokaudella. Kauden päättäjäisissä saattaa sitten lipsua konjamiinin puolelle :cocktail: :tumbler_glass: :champagne:

Masse-setä, FA, Inden mestaruuskisoissa saattaa olla doping-testit, ei uskalla riskeerata :slight_smile:

11 tykkäystä

Harviaa ostavat myös. Noh, painakoot Marimekon alas ennen osaria. Saavat ostaa sitten kalliimmalla takasi :smiley:

3 tykkäystä

Nää ehkä kahvihuoneeseen @Aston_Livingstone, vaikka paljon hymyilyttääkin :wink:

13 tykkäystä

Kylläpä olin mielessäni varma että pitkän vkonlopun ja kovan rallin päätteeksi suljetaan positioita ja tehdään komean punainen lopetus P-Amerikassa. Mutta kaipa se on tää räntä på räntä kun ei uskalleta edes vkonloppua odottaa käteisen päällä.

1 tykkäys

Siellä rullattiin taaksepäin kurssia 84.8e – 84.4e. Laiton nousu? :smile: VAR- tarkistus… 100 ameriikan dollaria saatiin kuitenkin täyteen. @Masse kyllä hiihtokaudella voi konjamiinia lasin ottaa. Pysyy verenkierto parempana.

6 tykkäystä


Miksi valitsisi vain yhden noista kun voi valita molemmat? :wink:

25 tykkäystä

Google, Microsoft, Qualcomm Protest Nvidia’s Arm Acquisition [“Bloomberg - Are you a robot?”]

Tää on kyl mun mielestä suht huvittavaa, kun tän kaliiberin firmat alkaa vinkuun kilpailun häiriintymisestä yms.

4 tykkäystä

Mielestäni aika turhaa kitinää - Jos NVIDIA alkaisi pottuilemaan lisensionnin kanssa ARM menettäisi aika lailla arvostaan ja koko arkitehtuurin suosio ottaisi nopeasti osumaa. Yllättäen kolme firmaa joilla on paljon kiinni ARM-pohjaisissa laitteissa, piireissä ja softissa ovat huolissaan mutta itse epäilen että tämä on lähinnä peliä jolla pyritään saamaan kilpailuviranomaisilta jotain reunaehtoja liimattua mukaan jotka asettaisivat jotain takeita sille että NVIDIA ei heittäydy ihan Darth Vaderiksi ARM-lisensoinnissa (“We’re altering the deal… pray we do not alter it any further”-tyyliin)

3 tykkäystä


Moi. Tänään listaan ilmestyny hyln kolmanneksi. Olisiko raketin ainesta. Myös FSR ilmestyny listalle.

1 tykkäys

Liputettiin QT ketjussa menkäs täällä ? Massella 100 :+1: peukkua tänään, hienoa! Galaktisella peukalokyydillä meni tänään QT possa 7 numeroiseksi… Hiirvittää mutta käsien päällä istutaan. Pienet konjakit luvassa saunan jälkeen.

14 tykkäystä

Pienenä kevennyksenä.

Ymmärrän sinällään liputtajia, kun halutaan pitää asiakeskeisenä ketjut. Tässä kuitenkin mun mielestä jaettiin samalla aika hauskaa informaatiota. Missä olit kun ensimmäisen kerran kuulit termin “Nokia-miljonääri”? No en itsekään muista, mutta nyt kun foorumilla ensimmäinen tunnusti tehneensä sen 7 digittiä kasaan, ollaan meikästä vielä siellä tiedon alkulähteillä ja hyyyvin varhaisessa vaiheessa lopullista tarinaa. :wink: take a note.

Vitsi vitsinä. Toivotaan kuutille silti pitkää ikää ja hyviä tuottoja omistajille. Oli se omistus sitten pienempi tai isompi, niin ne kuuluisat timanttiset kädet voi olla tarpeeseen. Niin myötä- kuin vastoinkäymisissä.

7 tykkäystä

On kyllä jäätävä vauhti Qt:lla pörssissä päällä, kelpaa.

1 tykkäys

Oi miksi kevensin jo 700 kpl posari lisäyksistäni pois??? 75-80 eurossa .Love you QT.
Lohdullista on että laitoin ne Harviaan ja LiveChattiin, joten on saatu kovempaa tuottoa kuin QT olis antanut :smiley:
Tällaista tää sijoittaminen on, onneksi yhtiöillä on osarit eri päivinä

6 tykkäystä

Minä en tykkää näistä teidän QT viesteistä yhtään.

“Kappas, nythän tämä QT on aika edullinen!”

“Sehän lähti heti laskuun, ilmiselvästi virheostos!”

7 tykkäystä

minä paikutinkin ostonappia heti 12;13 kun huomasin posarin… 13 minuuttia myöhässä. luettuani sen. ei ollut epäilykselle sijaa :), möin minäkin 57-61 sitä enne vähän pois. Vielä seuraavana päivänäkin lisäsin 71-72 tasosta.

Onkos muita deittisovelluksia jo pörssissä?

@Verneri_Pulkkinen
Paukahtipas mieleeni tuossa perjantaisaunassa että ao. kommenttisi ei taida olla ikääntynyt kovin hyvin ja näytti juuri täyttävän kaksi viikkoa, hullut markkinat (hyvät yhtiöt).

En odota kummaa tuottoa tänä vuonna salkulta, jos paikallaan pysyy olen positiivisesti yllättynyt. Remedy ja Qt määrää pitkälti salkun suuntaa ja molemmat ottivat ison harppauksen kurssissa viime vuonna. Näkisin, että nyt on fundamenttien vuoro tulla perässä. Molemmat ovat erinomaisia pitkän aikavälin holdeja joissa on paljon optionalisuutta, joten parin vuoden odotettavan mörninnän takia ei tekisi mieli keventääkään. Vesi herahtaa kielelle jos miettii yhtiöiden mahdollisuuksia 2020-luvulla, mutta toki moni asia voi myös mennä pieleen.

3 tykkäystä


Mikähän ihme tuon Ballardin kanssa on kun ei anna ostaa sitä lisää :person_shrugging:t3:
Osaako joku viisaampi sanoa vai pitääkö ens viikolla kysellä Nordean aspasta ??

3 tykkäystä

Tulit vaan leiveileen tuottoprosenteilla :face_with_hand_over_mouth:

46 tykkäystä