Inderesin kahvihuone (Osa 3)

Huumori on nykyään vaikea laji, kun ei oikein ikinä tiedä kuka keksii pahoittaa mielensä mitä moninaisemmasta asiasta.

Joo ymmärrän pointin, mutta ei me vielä Kiinassa asuta. Sosialistista pisteytystä ei ainakaan vielä ole käytössä

23 tykkäystä

Ei ole, huumorintajua on niin paljon erilaista. Se mikä jonkun mielestä on hauskaa, ei toisen mielestä ole. Kuitenkin on muistettava, että jokaisen oma huumorintaju on se oikea, jos muilla ei ole samanlainen, niin ne ovat vähintään vähän vinksahtaneita.

14 tykkäystä

oma ensifiilis oli että jos hyvin syöneen näköinen mies parhaassa iässä vetelee röökiä läppäri sylissä sillan alla niin ei siinä varmaan olla ihan pakon edessä liikenteessä. Tarkoitus ei ollut vähätellä työttömyyttä tai pahoittaa kenenkään mieltä

näin kuvan twitterissä, naurahdin,10sec myöhemmin se oli täällä. ei sen ihmeempää

14 tykkäystä

Jokaisella on erilainen huumorintaju. Se, että nauraa vitsille kodittomuudesta ei tarkoita, että oikeassa elämässä pitää kodittomuutta jotenkin hauskana asiana. Ja tuota listaahan (asiat joista ei saa vitsailla) voisi jatkaa loputtomiin jos sille tielle lähtee.

32 tykkäystä

Itellä tästä tuli ekana mieleen ”myin talon et sain ostettua lisää Hyzonia dipistä!”

47 tykkäystä

Justiin eilen illalla mietin, että kysyisin palstan piirtelijöitä hahmottelemaan kuvan paitaan, tai jos tässä kaikki menee, niin vaikka tatskaan, missä voisi kuvan päällä olla “Nyt on Hyzon-possa täys!” ja alla “Hyzon on muuten 800 €uron lappu!” ja sitten kuvana joku näistä pelkkään tynnyriin pukeutuneista herrasmiehistä.

On tällä menolla kohta itelle ajankohtainen :sweat_smile:

No, rauhassa odottelen, että aika ja bisnes korjaavat ja hirveästi ei ole aikeita tappiolla myydä. Kärsimättömiltä kärsiville, eikun miten se meni…

19 tykkäystä

On tämä kyllä loistava foorumi :joy: :grin:

17 tykkäystä

Mulle tuli mieleen yks pariskunta, joka kännipäissään kertoi juhlissa laittaneensa rivarista saadut kaikki rahat pörssiin, kun oli tarkoitus rakentaa kunnon kivitalo. Jossain vaiheessa melkein kaikki oli mennyt, mutta onneksi onni kääntyi ja he saivat talonsa.

Opettavainen, Ei saa laittaa kaikkea HYZONin varaan :sweat_smile: ja ostaa viimeistä dippiä.

7 tykkäystä

Inderes voisi tehdä yhtiökohtaisia fanipaitoja, mä voin olla pientä korvausta vastaan sitten niiden suunnittelija. Kaikkeen se Foorumi inspiroi. :upside_down_face:

51 tykkäystä

Lähiviikkojen taatusti todenperäisin pörssiennuste: Inderesin Tesla-ketjussa viimeinenkin bulli antoi periksi beareille. Tästä alkaa siis ennen näkemätön nousukausi.

1 tykkäys

Ootko varma, että tuo on mies? Näyttää naiselta tai ainakin oletan niin.

Siinä on Petri Harvia-raketilla matkalla kohti seuraavaa (ei vielä kerrottua) tavoitehintaa kohti.


Uskoisin, että näille paidoille löytyisi paljon kysyntää.

38 tykkäystä

Näyttää jotenki Mr. Hankeyltä, tai sit on outo mielikuvitus

21 tykkäystä

Siinä olis Kalliokoski ihmeissään kun Tapsa menisi toi paita päällä Kamuxin hallituksen kokoukseen.

“Jumalauta miks sulla on meidän Petrin kuva sun paidassa” :harviaraketti: :kamuxkajaani:

5 tykkäystä

71 tykkäystä

QT omistajan elämää.

48 tykkäystä

Tää on kyl mahtava!!! :innocent:

Edit:
Luulen että HYZON on arka paikka nyt ja vuosien päästä voi olla (toivon) että on arka paikka niille ketkä eivät olleet kyydissä :heart:

13 tykkäystä

XL-kokoinen mulle, Kiitos!

1 tykkäys

Olisiko silti syytä vaihtaa ‘v’-kirjain ‘m’- kirjaimeksi, ettei tule Copyrights-ongelmia? :thinking:

8 tykkäystä

Tämän ymmärrän ja on jees huumoria. Näin tuon kuvan vaan eri näkökulmasta. Itse näin sen niin että hän on koditon ja odottaa kunnon dippiä jotta olisi varaa ostaa pienillä lanteillaan edes hieman osaketta x. Näin tuon kuvan tosiaan hieman väärällä tavalla jyrkästä näkökulmasta.

1 tykkäys