Inderesin kahvihuone (Osa 3)

Hupaisassa kuvassa oli hyvin paljon asiaa ja olen samaa mieltä, että pitää itse yrittää selvittää ensiksi edes googlettamalla. Olen huomannut, että nuoriso on parempi versio meistä boomereista yleisesti ottaen, mutta mainitsemiasi ongelmia esiintynee nuorten joukossa entistä useammin ja tällä palstalla me kaikenlaiset voimme itse kokeilla ekaksi edes sitä kvg-metodia ennen kuin kysymme. :slight_smile:

Jos ei itse selvitä eikä yleisesti ottaen lue asioista, niin mediakriittisyyttä ei oikein opi ja lisäksi ei todennäköisesti osaa katsoa kokonaisuuksia. Onhan se kohteliastakin muita kohtaan ettei kysy, jos itse ei ole vielä yrittänyt selvittää. Itselläni oli vaikea ymmärtää löytämääni tietoa, googletin ja selvitin aika pitkät ajat, mutta sitten oli pakko laittaa tuohon Kysy & vastaa -ketju sijoittamisesta kysymys, jonka liitteeksi olin jo laittanut jo selvittämäni tiedot, jotka varmasti helpottivat vastaajia.

Kuten Ituhippinen antoi ymmärtää, niin kysyä kuitenkin saa eikä tämä ole kuitenkaan välttämättä “aloittelija vs konkari” -juttu. Huomaan monista tuoreista sijoittajista, että on selvästi tehty töitä ja pohdittu ennen kuin on kysytty asiaa ja kysymys on ollut vielä sellainen, josta on ollut hyötyä muillekin foorumilaisille. :slight_smile:

PS Toveri @Ituhippinen , mun on pitänyt laittaa sulle privaviestiä, koska teet uuden “pelin” tänne Kahvihuoneelle. Tekemäsi Bingo oli täydellinen ja samoin myös Monopoli. Kysyn siis todistajien tai siis foorumilaisten läsnä ollessa, teetkö sinä meille uuden pelin? :slight_smile: Jos muut eivät tiedä, mistä puhun, niin Ituhippisen profiilista löytyy, kun klikkaat hänen suosituimpiaan vastauksiaan. :+1:

5 tykkäystä