Inderesin kahvihuone (Osa 3)

Huomenta! :slight_smile:

Nyt avetaan luukku, jossa lukee numero 17.

image

Olen nähnyt huikeita tuottoprosentteja, lukenut foorumilyytikoiden kirjoituksia sekä analyytikoiden analyysejä. Olen katsonut Fundaboomerin opettavia valistuksia ja Mariannen sivistäviä makroja jne. Ehkä jos pitää nostaa yksittäiset opettavaisimmat jutut, niin tulee mieleen Lupiinin pari viestiä:

1. Salkkujen tuotto-% - #1804 by Lupiini
  2. Salkkujen tuotto-% - #441 by Lupiini

Aidot kovat epäonnistumiset sijoituksissa ja muuallakin elämässä ovat niitä usein opettavaisempia juttuja, jos joku on niin rohkea, että avautuu pitkään peilin katsoneena, niin kannattaa todellakin kuunnella. Lupiinin opettavaiset ja hyvin itsekriittiset kirjoitukset ovat varmasti ainakin melkein opettavaisinta matskua, mitä Foorumilla on ollut. Lupiinin kirjoitukset ovat opettaneet varmasti kaikille sen lukeneille jotain ja on ehkä pelastanut monia pahoilta mokilta.

Arvostan suuresti sinun avoimuuttasi ja rohkeuttasi, @Lupiini . Tällä palstalla jotkut muutkin ovat rehellisesti kovista kokemuksistaan, se on tärkeää. Indeksi voi olla 20%, mutta monet menevät miinuksella ja monet eivät pysty edes sijoittamaan… on paljon erilaisia tarinoita. Minusta se on ok tuulettaa ja kertoa saavutuksistaan, en minä sillä; osaamme täällä iloita toisten saavutuksista, mutta kaikenlaiset tarinat ovat ainakin minulle yhtä arvokkaita. Kaikilla ei ole YTD 40% tai sen yli.

Nyt toivotan tsempit kaikille, jolla on mieli (ja ehkä salkkukin) miinuksella! :slight_smile:

Alokas

55 tykkäystä