Inderesin kahvihuone (Osa 3)

Huomenta!

Enää pari yötä jouluun. :slight_smile:

Olen halunnut tällä joulukalenterilla tuoda hyvää mieltä sekä kannustusta kanssafoorumilaisille, että myös nostaa erilaisia juttuja, miksi tämä on hyvä Foorumi. Luukuista ilmestyneet tyypit ovat tärkeitä foorumilaisia ja ovat kehuni ansainneet, mutta ehkä tärkeämpi juttu on ollut se, että olen voinut käyttää heitä hyvinä esimerkkeinä. Valitettavasti voin nostaa vain murto-osan Inderesin henkilökunnasta, foorumilaisita etc.

En osaa nimetä yhtään harmittavaista foorumilaista, jokainen saamani vastaus tai vasta-argumentti on ollut aivan asiallinen mua kohtaan. Vasta-argumenteissakin on lähestytty rakentavassa hengessä ja hyvin perustellen eikä erilaiset mielipiteet/näkökulmat eivät ole huono juttu… enemmänkin päinvastoin varsinkin sijoittamisjutuissa. Jos joku on ollut keskustellessani Foorumilla kanssani eri mieltä, niin täytyy sanoa, että olen omasta mielestäni (ainakin jälkeenpäin) ollut ainakin 90-prosenttisesti väärässä tai esittänyt asiat huonosti näissä tapauksissa, vastapuoli olisi voinut halutessaan osoittaa mut “tyhmäksi”, mutta näin ei ole käynyt… suuri kiitos ymmärtäväiselle vastapuolelle, joka ei ole mielistellyt tai pilkannut, vaan asiallisesti argumentein perustellut kohteliaasti asiansa ja jopa saattanut mainita jonkun hyvän pointtinikin. Toisaalta, jos vastapuoli olisi CAPS LOKKI päällä huutomerkein todennut mut naureskellen ollen väärässä, niin olisin ehkä lapsellisena ihminen pysynyt kannassani. :upside_down_face: Ehkä asiallisesta ja ystävällisestä kulttuurista olisi hyvä pitää kiinni sekä vielä kehittää sitä. :slight_smile:

image

No niin… tämän päivän luukusta astui ulos @anon38833097 , laittakaahan hänet ja hänen bloginsa seurantaan - kiitos! Astrix kirjoittaa siten, että tällainen aloitteleva hölmökin ymmärtää, mutta väitän myös vastaavasti kovemmankin luokan sijoittajien saavan hänen kirjoittelustaan paljon irti. Kannattaa lukea hänen kirjoituksiaan, niissä on inhimillisyyttä, teräviä havaintoja ja monipuolista ajattelua. Olen jutellut privaviestein hänenkin kanssaan - mukava ja analyyttinen kaveri.

Astrixin blogi: Mikset olisi omistaja? (Blogi)
Täältä voit klikata Astrixin Follow-nappia https://keskustelut.inderes.fi/u/astrix/summary

Monella ei tällä Foorumilla ole itse keskustelupalstalla omaa blogia, mutta toivoisin tällaisten Astrixin blogien tapaisten blogien yleistyvän. Siellä pystyy sijoittaja kirjoittamaan vähän vapaammin ja monipuolisemmin sekä seuraajat seuraamaan ihan eri tavalla seurattavan meininkiä. :slight_smile:

Astrix ja hänen bloginsa seurantaan, niin teistä saattaa tulla parempia sijoittajia, kiitos ja mukavaa keskiviikkopäivää! :slight_smile:

47 tykkäystä