Inderesin kahvihuone (Osa 3)

Uskaltauduin vilkaisemaan salkkuuni ja eihän se kivalta näyttänyt. Samalla vilkaisulla nähty lapsen rahastosalkku hieroi vielä suolaa haavoihin.

7 tykkäystä

Siinä ei paljoa kerinnyt parta kasvamaan. :no_mouth:

Noh jatketaan maanantaina tukiostoja, mikäli siltä tuntuu. Tänään ei kerkiä siirtämään rahaa Ostille. :man_shrugging:

5 tykkäystä

Päivän viive kursseissa, jos on pelkkiä rahastoja eikä etf lainkaan :slight_smile:

14 tykkäystä

Ah, no tämä selittääkin. Vaikka kyllähän se tämäkin tieto harmittaa

Joo valitettavasti rahastoissa päivittyy tilanne vasta closen jälkeen, eli todelliset luvut tulevat illalla sitten.

Otan osaa Masse-kissan vuoksi. 15 vuotiaalle Pappa-kissallemme kävi samoin viime viikolla.

Tartunnasta olen sitä mieltä että kannattaa aina ottaa vastaan mitä tahansa pashaa niskaan on tulossa. Tämä strategia on paljon helpompi kantaa kuin ikuisesti pelätä taivaan putoavan niskaan :love_you_gesture: :heart:

20 tykkäystä

Onneksi salkussa on sentään yksi rivi, joka ei ole punaisella tänään :smiley:

53 tykkäystä

olen toisaalta aika yllättynyt, että vampyyrimarkkina ei saanut tätä koronamutaatio uutista käännettyä positiiviseksi jenkeissä.

7 tykkäystä

Ei saanut VIELÄ😅 Kyllähän noin herkullinen dippi kuitenkin ostetaan piakkoin veks kuleksimasta!

1 tykkäys

Tämä @Visukinttu anekdootti on kyllä osuva. Jos oikea dippisipaisua lähtee hakemaan niin se vaihe missä kuorossa huudetaan btfd ekan -3 % laskun jälkeen, ei välttämättä ole vielä se optimaalisin. :sweat_smile:

Jos siis yrittää ajoittaa markkinaa, mihin tuskin ketään kannattaa kannustaa.

21 tykkäystä

14 tykkäystä

Huh! Tsempit Juhalle.

52 tykkäystä

Heh, ihan oikeasta elämästä: Löfbergs-kahvin hinta noussut noin vuodessa 3,5€/500g → 4,49€/500g. Tyytyväisenä ostin 2 pakettia @ 3,99€ tarjouksesta. Ostinko putoavan puukon vai teinkö onnistuneen sijoituksen jää nähtäväksi kun haen seuraavan kerran kahvia kaupasta.

43 tykkäystä

43 tykkäystä

Lasketteli tuo omakin salkku -1,82% tänään näemmä.

#aivittumunolkapää #voitinindeksin

7 tykkäystä

Yksi monista tämän palstan hyvistä puolista tulee vastaan tällaisina päivinä. Salkkuni ovat tippuneet yhteensä melkein 5 kuukauden menojeni verran, eli aika paljon, mutta täällä monet muutkin jakavat kokemuksiaan, joten tiedämme, että meillä on sama suunta - ei tarvitse yksin kärsiä, vaan voimme yhdessä nauraa. :upside_down_face: Tämä bussi taitaa olla tänään täynnä:

Onko tämä viimeinen varoitusignaali, äitini :heart: löysi tällaisen nettisivuston ja lähetti WhatAapp-viestin:
image

74 tykkäystä

Bussi otti puoliltapäivin viimeiset kyytiin asemalta ja nyt mennään tosiaan mereen Vernerin tonnin seteli naamalla.

16 tykkäystä

Salkku näyttää punaista… Mutta mikä näyttää vielä punaisemmalta? Öljyn hinta. Halvempaa bensaa luvassa meille autoilijoille :partying_face: :oil_drum:

7 tykkäystä

Onko tämä koskaan näkynyt suoraan pumpuilla? :thinking:

15 tykkäystä

Salkun päätös -1,49% Eli itse säästyin kunnon rommaukselta :sweat_smile: Voisiko tämä olla kierolla tavalla ajeteltuna itse asiassa kunnon rakettipäivä, kun indeksi laski -3,51% :star_struck:

8 tykkäystä