Inderesin kahvihuone (Osa 5)

Täällä taas löi ostamani neljä karjalanpiirakkaa kolmena kassaan. Voittajafiilis vaihtui itkunsekaisuuteen kun huomasin että salkusta on tämän(kin) päivän aikana sulanut puolen kuukauden palkan verran. :smiley:

12 tykkäystä

On vaan karsean näköinen möykky ja kassaneiti oli poika.

9 tykkäystä

Kutsumalla illalliselle🙂

Mitä sieniä ne kauppalehdessä syö? Mä haluan kanssa.

51 tykkäystä

Hui, tuottorivillä on yksi vihreä rivi, äkkiä print screeniä ennen kuin sekin häviää! :face_with_peeking_eye:

Melekoset on markkinat :grimacing:. Varmaan se on nyt ylitetty jokin “en välitä mistään mitään” -kynnys, kun tämmöinenkään ei ees tunnu enää missään :rofl:

7 tykkäystä

Ootko ikinä kuullut sanontaa “älä pure ruokkivaa kättä”? :laughing:

Hatunnosto @Verneri_Pulkkinen @Mikael_Rautanen ja muulle poppoolle kyvystänne käsitellä ironiaa ja alokkaan hjuumoria :grin:

11 tykkäystä

… ja sinne sekin upposi :face_with_peeking_eye: :rofl:

1 tykkäys

Teesi pitänyt tähän asti kiitettävästi. Tosin se voi myös kääntyä toiseen suuntaan hyvin äkkiä, joten osakepoimintaa on pakko jatkaa vaikka indeksit eivät vielä houkuttele.

Alkaa mennä kyllä jo ihan huumorin puolelle tämä touhu =D

26 tykkäystä

Odotahan vaan kun se laskumarkkina alkaa. :smiley:

9 tykkäystä

Välillä tuntuu, ettei omalla työllä ole juuri merkitystä. Moni muu aprikoi varmasti saman dilemman äärellä.

On siis hyvä pysähtyä hetkeksi ja miettiä ääntenlaskijan hommaa Ukrainan separatisti alueilla.
Siinä vasta merkityksetön työ - aivan sama miten työsi teet, lopputulos on silti sama.

30 tykkäystä

Tähän sopii ikivihreä klassikko Evolutionista

myymyy

@Sijoittaja-alokas taas yksinkertaista analyysiä tarjolla :joy:

42 tykkäystä

Päivän kovin laskija taas vaihteeksi Harvia. Possa on tässä ikuisessa laskumarkkinassa vasta viisinkertaistunut. Arvo on pysynyt lähes paikoillaan. No ainakin tulee verovähennyksiä.

27 tykkäystä

Meinasitko ostaa pois pörssisstä? :face_with_hand_over_mouth:

17 tykkäystä

Pyörähti mittari ympäri, kun ollaan lasketeltu jo niin pitkään?

Vekkuli osake kyllä. Kun mulla oli khh joku 5,5 euroa, olin saanut liki 1000% tuoton tästä ennen kun lähdin lisää ostamaan tätä, ja nyt ”pienten” lisätankkausten ja laskun johdosta positio on miinuksella. :smiley: En olis ikinä uskonut että tämäkin voi joskus valua pakkaselle salkussa. No, mut kaikkea sitä.

Edit. Väärin meni. Sain tästä tosiaan parhaimmillaan 1000% tuoton aot:lle mutta ostin seuraavat erät ost:lle 40 eurolla kun olin saanut aot:lle 600% tuoton. Osake nousi sitten 61 euroon, mutta en tosiaan tiedä mikä yhteenlaskettu tuotto oli tossa kohtaa. Mutta anyway 600% oli maksimissaan tuotto

58 tykkäystä

Ruoholahden toimistolla oli tosi kiva käydä. :slight_smile:

Kaikki olivat tosi mukavia ja huumorintajuisia, oli tosi tervetullut olo siellä käydessäni. Siihen olin pettynyt, että Torsti ei ollut paikalla. :confused:

Torsti. :hugs:


Torsti auttaa pääsemään irti stressistä. :slight_smile:

23 tykkäystä

Ilmeisesti nonnero on ostanut Torstin, koska on merkitty vihreällä pallolla.

9 tykkäystä

Kertun mukaan taivaalta saapuu räntä.

Vähän epäselvää vielä tuleeko lisäksi vielä på räntä🙄

8 tykkäystä

Torstikin oli varmaan 3 kertaa isompi koira jonkun aikaa sitten :wink:

4 tykkäystä