Inderesin kahvihuone (Osa 5)

Hienoa että saadaan kilpailua. Toivon mukaan kilpailu palveluntarjoajien välillä johtaa matalampiin kustannuksiin ja parempaan palveluun :+1:

Sitä odotellessa että 2020-luvulla osakkeiden myynnistä rahat saisi heti, eikä parin päivän päästä ja osinkojen selvittelyssä ei menisi paria päivää.

19 tykkäystä

Tämä olisi ihan hieno mutta ei johdu välittäjästä.
Nordnet sentään antaa käyttää näitä rahoja uusiin ostoihin kun niitäkään rahoja ei oikeasti olla ennen selvityspäivää(t+2)

Tosin vain sellaisiin ostoihin jotka myös selvitetään 2pv päästä. Mutta jos veivaa vain osakkeita niin tällä ei ole väliä.

1 tykkäys

Nykyään olen itse hieman skeptisempi tuohon “Saksalaisuuteen”, sattuneesta syystä… :wink:

Taustavoimat vaikuttavat olevan Saksassa (eikä esim. itänaapurimme terroristivaltiossa).

9 tykkäystä

Suomalaiset poliitikot keskustelevat Brysselissä, kuinka metsiä pitäisi hoitaa

55 tykkäystä

Ruotsin puustosta kartta antaa kyllä kohtuullisen harhaanjohtavan kuvan.

27 tykkäystä

Vihreä siirtymä ja euronielu…eikun hiilinielu.

3 tykkäystä

Voisko tälle välityspalvelulle avata oman ketjun?

Olen aiemminkin tätä pohtinyt, onko teillä joku yhteinen salkku? :smile: Teillä on ennenkin ollut näitä yhteisiä liikkeitä. :thinking:

KC on tällaisten kovempien tyyppien vaihtoehto. :sunglasses:

7 tykkäystä

-Onko nämä oikeasti vaihtoehtoja jos tekee luokkaa satoja kauppoja vuodessa, veroraporttia ajatellen, työlästä jostain listasta itse tehdä selkokielelle Verottajalle. OST:tä ei taida olla tarjolla myöskään.
Minkälaiseen käyttöön nämä ‘ilmaisvälittäjät’ sopii?

1 tykkäys

Toimiston Tiku ja Taku: aina valmiina ostamaan huipulta ja myymään pohjilta! :smiley:

Istutaan useimmiten vierekkäin miksi varmaan tulee semi samoja liikkeitä usein. :smiley:

97 tykkäystä

Näitä alkaa tippumaan. Vaihtoehtoista energiaa.
Lukihäiriöinen luki ensin “höyryturbaani” Intiasta :smile:

4 tykkäystä

Ostin eilen KC:tä halvalla minidipistä. Tiku ja Taku ostivat tänään Wärtsilää.
image
Tilanne on tämä just tällä hetkellä, katsotaan päihittääkö Alokas fundaboomerit, jotka ovat tuttuja mm. Verkkis-kaupoistaan. :sunglasses:

Terkut herra Gongille! :hugs:

EDIT: Olen jutellut muutamien kans just, että KC vai Wärtsilä. :smiley:

12 tykkäystä

Terkkuja takaisin!

Verkkistä ei olla unohdettu, -70 % never forget. :smiley:

21 tykkäystä

Tuosta kuvasta tuli mieleen vuoden takainen ehdotukseni jonka voisi uusia: Olisi kiva nähdä video koodiapinoiden työpäivästä. Foorumin ja muutenkin sivuston softaa ja sen ylläpitoa, nopeaa reagointia ym. on monesti kehuttu. Olisi samalla katsaus konepellin alle.

18 tykkäystä

Kohti tuloskautta -sarjassa @Antti_Jarvenpaa tenttaa @Olli_Vilppo:a. :slightly_smiling_face:
( Kesko, Tokmanni, Puuilo, Sievi Capital, Verkkokauppacom)

Aiheet
00:00 Aloitus
00:20 Puuilo valopilkkuna
02:05 Kuluttajien taantuma
03:53 Harkinnanvarainen kulutus
07:10 Omat tuotemerkit (Pirkka, K-Menu, Iisi…)
09:25 Kesko taantumassa
12:45 Arvostukset

6 tykkäystä

Jos teillä on englanninkielisiä kavereita, jotka ovat sijoittamisesta kiinnostuneita niin Vartit julkaistaan nykyään artikkeleina inderes.se:n puolella. Jos haluaa vinkata! :slight_smile:

Tai jos ei jaksa katsoa videota, niin käytännössä sama setti löytyy tuolta vieraalla kielellä. :smiley:

27 tykkäystä
Europe Smallcap value Suomi osakkeet

Huhtamäki
Outokumpu
Valmet
Tietoevry
Metso-outotec
Nokian renkaat
Cargotec
Kemira
Konecranes
Metsäboard
Kojamo
Sanoma
Aktia
Uponor
YIT
Tokmanni
Caverion
Oriola
Citycon
Finnair
Musti
F-secure
Withsecure
Anora
Kamux
Rovio
Revenio
Marimekko
Harvia

Nuo viimeiset 5 vähän hämmästytti. Mukava olla omistaja. Nämä siis SPRD eu scv ZPRX Indeksirahaston omistukset.

3 tykkäystä

Long live the King :joy:

31 tykkäystä

Eikös ne juuri kenkinyt Boriksen pois. Päättäisivät nyt jo…

1 tykkäys