No niin nyt sain vauvat eri ruukkuihin. Kai joku noista selvisi höykytyksestä.
Aika homma oli kyllä.
Kerroin muuten blogissa että olen työhakuhommissa tässä, vaikka loppuukin soppari vasta syksyllä jos ei nyt heru ihmejatkoa. No nyt männä viikolla työkaveri kertoi eräästä avoimesta ja suht hyvämaineisesta paikasta, ja lupas suositella mua paikan mestarille kun tunsi sen. Helkutin ystävällinen. Tää on muuten sellanen paikka mitä olen ennenkin kärkkynyt mutten saanut, joten sinne lähti paperit vetään. Lisäsin vielä lisää oddseja peliin ja sain nykyiseltä esimieheltäkin luvan käyttää sitä suosittelijana työhakemustekstissä. Onko kukaan ikinä käyttänyt nykyistä työnantajaa suosittelijana? Itse en ole ennen kyllä.
Mutta mikäs siinä. Hyvä fiilis.
Näin sattumalta myös vanhan ammattikouluopen ja kyselin siltäkin olisko vanhassa koulussa sijaisuuksia tms tarjolla, tätä hän lähti välittömästi selvitteleen. Miksei sitä harkitsis jopa opettajan uraa, nimenomaan amatsussa, kun nuorten kans kiva muutenkin touhuta aina…
Hyvinhän oon saanut verkkoja veteen vaikka aluks vähän laiskotti ja hirvitti.
Aina kannattaa kyllä pitää välit kunnossa joka paikkaan ja verkostoitua, sekä tehdä hommat hyvin aina ja jättää hyvä kuva. Helpottaa kummasti työllistymistä ja sellasta…