Inderesin kahvihuone (Osa 7)

Hyvä opas, mutta hiukset kuuluvat sekajätteeseen, ei biojätteeseen.

4 tykkäystä

Itse leikkautan ammattilaisella kaksi kertaa vuodessa lyhyeksi. Maksaa 15 euroa kerta ja menee noin 5 minuuttia. Ei tarvitse itse siivota ja aina täydellinen tulos.

6 tykkäystä

Itsellä jos menee paita kerta kaikkiaan sellaiseen kuntoon ettei siitä ole enää mihinkään, leikkaan sen saksilla pariksi kappaleeksi joista saa hyviä rättejä esim polkupyörähuoltoon.

No jep, sanotaan että jos johki kekkereille pitäis mennä niin ehdottomasti ammattileikkaajan kautta. Joku roti sentäs :slight_smile:

7 tykkäystä

Jopas, toi on fiksua! :+1: Ite oon lähinnä ottanu vaan huonommasta päästä olevan paidan ja jättäny ulkovarastoon justiinsa pyöränhuoltoa varten.

Mutta tuo ennakoiminen kyllä buustaisi varastoja. Miksipä ei. Täytyypä ottaa repertuaariin.

4 tykkäystä

Kyllähän tästä jo kohta sais suomenkielisen ohjelman saitureiden säästövinkeistä. Jään odottelemaan että menee tuotantoon.

14 tykkäystä

Eikö Niksi-Pirkka ole jo keksitty?

3 tykkäystä

Saiturin blogi oli aikanaan Suomen suosituin talousaiheinen blogi. :grin:

4 tykkäystä

Ja taas löytyy oikea vastaus @KalleH . Tällä kaavalla itsekin mennyt kohta 20vuotta. Kolmas tai neljäs leikkuu vuoteen ainoastaan, jos on tarve esim. häät yms juhlat.

8 tykkäystä

Hiukset on yliarvostettu turhake, joka vaatii ylimääräistä huolenpitoa.
T. Jälkikalju eli AfterSkini

12 tykkäystä

Ehdottomasti näin! Joskin olen myös semisti pettynyt siihen, kuinka paljon kaljun ylläpito suurinpiirtein salonkikelpoisena sitten kuitenkin vaatii. Kun ei suostunut tuo hiustenkasvu loppumaan silloin parikymppisenä kauttaaltaan, vaan valitettavasti vielä sivuille ja taakse vähän yrittäisi kasvaa. :roll_eyes:

5 tykkäystä

Pahoittelut niille joita itse tehty hiusten leikkuu ei kiinnosta - mutta ajattelin vielä lisätä tämän videon, joka on ollut mielestäni selkein tutoriaali lyhyiden hiusten leikkaamiseen koneella. Tästä näkee hyvin teräpituuksia ja tekniikan. Malli sopii hyvin paksummille kuin jo vähän ohentuneille hiuksille.

5 tykkäystä

Joko teidän lapset kerjää näitä teiltä?

Tämä nesteytysjuoma maksaa Suomessa 15-17€/pullo. Jenkeissä 2-8$/pullo ja briteissä 8£/pullo.

”Koska Youtubettajatkin juovat tätä”

Kuuntelin juuri vierestä videopuhelua, jossa vastapuoli oli tuhlannut omaisuutensa yhden pullon ostamiseen ja kaupitteli desiä siitä 5€:lla.

Pulloissa on ilmeisesti ”saatavuus vaikeuksia” maailman laajuisesti

ja maahantuoja puuttuu. Pullot saapuvat monen mutkan kautta kaupan hyllyille, yksi lava maksaa saman verran kuin lava normaalisti ja menevät nopeasti kaupaksi. Keskon mukaan ”joku tienaa hyvin välistä, mutta se emme ole me”.

Nämä lasten FOMOt on aina yhtä hauskoja.

23 tykkäystä

Olen muutamasta lähteestä kuullut, että nämä juomat maistuvat kuralta. Kannattaa jättää hyllyyn, että lompakko ja suu eivät kärsi.

1 tykkäys

Näin meillä on sovittu, että tehdään. Ostetaan sitten kun hype on laantunut, jos vielä kiinnostaa. :sweat_smile:

Onneksi pitävät itsekin kalliina, mutta innoissaan osallistuvat kaikenmaailman arvontoihin.

1 tykkäys

Ihan uteliaisuudesta: lauletaanko muissa päiväkoti-ikäisten lasten kodeissa Puetaan, Miltä nallesta tuntuu, Lasketaan, Ruokailu alkaa tai muita Kielinupun lauluja?

Meillä näitä kuulee jatkuvasti kun päiväkodissa näitä käytetään opettamaan maahanmuuttajien lapsille suomea. Hienoja opettavaisia lastenlauluja ovat mutta jäin miettimään kuinka yleisesti käytetään.

  • Lauletaan joo
  • Päiväkoti-ikäisiä lapsia on mutta ei lauleta
  • Ei ole päiväkoti-ikäisiä lapsia, vastaan muuten vaan

0 äänestäjää

1 tykkäys

Luin nopeasti otsikon: ”How to cut fake balding hair.”
En heti keksinyt tarvetta tälläiselle mutta internetissä tuppaa löytymään kaikenlaisia alakulttuureita joten en lukemaani lähtenyt epäilemään.

3 tykkäystä

Onhan noita viinipulloja, jotka maksavat aika reippaasti, kalleimmat tuhansia euroja pullo. Kun jättää edes pari pulloa vuodessa ostamatta niin hyvin on varaa parturoittaa itsensä parin viikon välein, ja käsi-, tai edes ruumamatkatavaramaksu ei suista taloutta ojaan.

1 tykkäys

Kyllähän se niin on että pitkä tukka on ainoa hiustyyli, jonka voi rehellisesti vain antaa olla, eikä se ensimmäisen kuukauden jälkeen edes näytä kovin pahalta. Kaljua taas olet huoltamassa harva se päivä :sweat_smile:

Se on ihan totta. Meillä toki lapset eivät ole viinejä maistelleet.

Tarkoitatko tätä? Tää vähän jo vaikuttaa itsellä siihen, haluanko mennä Finnairilla vai SASsilla…

3 tykkäystä
16 tykkäystä