Inderesin kahvihuone (Osa 8)

Ei näin. Kyllä suomi on yhä junttikansaa. Windowsmanin onneksi semifinaalissa annetaan vain yleisöääniä, mutta finaalissa tuomariäänien osuus on 50%, joten käytännössä tällä on 0% todennäköisyys voittoon. Siipola olisi oikeasti taistellut voitosta, kun tämän vuoden taso melko heikko.

Tuo hahmo ja biisi eivät valitettavasti vain riittävän hyviä voittoon varsinkin kun vastassa on mm. Itävallan parempi eurodancetykitys.

Jessen biisillä mahdollisuuksia vielä isoksi KV-hitiksi kun toimisi oikeasti pirun hyvin mm. fifassa.

5 tykkäystä

Näitä on mukava välillä huomioida. Aika monta yhtiötä onkin salkussa joiden tuotteita käytän!

American Express - kortti
Capcom - pelejä konsolilla
Nintendo - konsoli ja paljon pelejä
Nokian Renkaat - renkaat
Olvi - vissyä
PayPal - kätevä maksamiseen
Revenue - ei tietenkään itsellä ole, mutta hiljattain silmälääkäri käytti tuotetta tutkimuksessaan
Snap-On - Snap-on ja Bahco työkaluja

1 tykkäys

Samaa mieltä että tuomariäänet 0% todennäköisyys Suomella. Euroviisuihin voittamaan lähteminen musiikilla on kuitenkin yhtälailla narratiivipeliä vastaan taistelua.


Betway

Musiikin teknisen ja taiteellisen substanssianalyysin ja kansanhuuman mielenliikkeiden perusteella Euroopan paras biisi tulee todennäköisesti Ukrainasta tai Isosta Britanniasta. Ihan sattumalta näin Putinin invaasion alla Abban juhlavuotena. :smile:

Kun vedonlyöntiyhtöt pystyvät ennen artistivalintoja lippujen perusteella vetämään premissin noin pitkälle, saisi siellä aika hienon biisin joku täältä vetää jos sillä meinaisi Euroviisut musiikilla voittaa. Sen tason Mozartin ei välttämättä tarvitsisi miettiä “junttikansan” UMK:ta. :grin:

4 tykkäystä

Kisataanko tuolla euroviisuissa voitosta? Minkä voitosta? Vuodesta toiseen kisaajien joukossa loistaa poissaolollaan euroopan tunnetuimmat ja parhaat artistit, eli jokin alasarja sen on oltava?

Minusta kyseessä on ennenkaikkea viihdeohjelma vakavan kilpailun sijaan ja viihdettähän windows95man tarjoaa, kuten yleisöäänistä näkee.

28 tykkäystä

Stubbin voittopuhe on jo vuotanut:

Tervetuloa, nimeni on Stubb, Alexander Stubb. Ja elän vain yhden säännön mukaan, ja sääntö on: Ei sääntöjä.

Hiljaisuus! Tämä on minun aikani, minun lavani.

Kutsukaa minua miksi haluatte, katsokaa välitänkö, näette minun voittavan.

Onko ulkonäössäni jotain vikaa?
Onko minussa jotain vikaa?
Jos en ole okei, kertokaa sitten miksi musta tuntuu niin kauniilta tänä iltana?

Ensimmäinen pointti: Ei sääntöjä! Näin minä elän. Löydän tuulen siipieni alla, opettelen lentämään. Nyt mennään, ei sääntöjä! Yön kuumuudessa, taistelun jännityksessä ei ole väliä mikä on väärin tai oikein. Näin elän elämääni, ei sääntöjä!

Hiljaa kun puhun, olen kuningas, olen kuningatar. Ja te kaikki tulette olemaan vapaita, unohtakaa säännöt ja huutakaa.

Onko ulkonäössäni jotain vikaa?
Onko minussa jotain vikaa?
Jos en ole okei, kertokaa miksi musta
tuntuu niin kauniilta tänä iltana?

Pointti numero kaksi: Ei sääntöjä! Näin minä elän. Löydän tuulen siipieni alla, opettelen lentämään. Nyt mennään, ei sääntöjä! Yön kuumuudessa, taistelun jännityksessä ei ole väliä mikä on väärin tai oikein. Näin elän elämääni, ei sääntöjä!

Otetaan vielä kolmas ja viimeinen pointti: Ei sääntöjä! Näin minä elän. Löydän tuulen siipieni alla, opettelen lentämään. Nyt mennään, ei sääntöjä! Yön kuumuudessa, taistelun jännityksessä ei ole väliä mikä on väärin tai oikein. Näin elän elämääni, ei sääntöjä!

34 tykkäystä

"Miksi kohtelet kaltoin Hesulini mun, vaikka kaikkeni annoin edessäsi sun? Tulee turskaa! Tulee turskaa! (Ja kipu kiihottaa…) "

hq720

Kyllähän tästä Hesuliin sopiva rallattelu saadaan Ränta på räntan tilalle.

14 tykkäystä

Osinkopuolueen aivopesun uhriksi on jälleen päätynyt yksi analyytikko.
Salkunhoitaja varoittaa yleisestä virheestä Suomessa – Näitä osakkeita ”kannattaa napsia” | Kauppalehti

37 tykkäystä

Tuo windowds95man biisi on kuin 90 luvun B-luokan Eurodance bändin kolmos albumin loppupän täytebiisi. Kukaan ei edes tiedä sen olemassa olon syytä. Ei mikään ihme että meitä suomalsia pidetään juntteina…

29 tykkäystä

Pakko olla eri mieltä. Pelkästään Ruotsin karsinnoissa noita huippuunsa tuotettuja, huippumallien näköisten daamien esittämiä pop-balladeja oli kolmetoista tusinassa. Ja itä-Euroopasta vastaavia kappaleita olisi tullut kourallinen lisää. Sara olisi hukkunut massaan.

Tänä vuonna UMK:ssa ei ollut yhtään sellaista Käärijän tasoista vetoa isolla hypekoneistolla, mikä saattaisi oikeasti viisut voittaa. Siksi parempi lähettää jokin hyvän mielen kappale, mikä varmasti erottuu joukosta :slight_smile:

31 tykkäystä

Kas kas. Jos eläkepäivät laivalla on uusi normaali, niin täytyy varmaan harkita uudelleen Carnival Corporationin osakkeita. Olen niillä jonkun verran swing treidannut, josko tämä on oikea termi muutaman kuukauden pitoajalle, ja jotain hiluja tienannut. Mutta kun se velkataakka on aivan hirmuinen, niin ei ole uskallus riittänyt pidempään pitoon.

Ehdottomasti ilmoittaudun! Vasta näin wanhoilla päivillä olen ymmärtänyt, mihin tämä vuosikymmenten työ erilaisissa atk-tehtävissä sun muussa sekalaisessa räpellyksessä on minua valmistanut. Eläkkeeseen on vielä matkaa, joten juuri tässä tulisi olemaan se minun kontribuutioni yhteisen hyvän eteen. Velat on maksettu ja lapsista viimeinenkin lentää kohta kodista pois, jotain hiluja on säästössäkin, joten edes kunnan heikko palkkataso ei ole ylittämätön este.

Haluaisin kuitenkin sellaisen johtajasopimuksen, että jos jostain mystisestä syystä diktaattorina tekemistäni päätöksistä ei pidetä, niin työ- tai virkasuhteeni irtisanomis- tai purkukorvauksena on se normaali kuukausipalkka virallisen tavoite-eläkeiän alkuun asti.

1 tykkäys

Windows95man lähtee edustamaan Suomea viisuihin rautaisella tyylillä. Microsoftille ja Nokialle tämä on luonnollisesti kuin bensaa liekkeihin :rocket::fire:

Funda- ja teknisillä analyyseillä voi pyyhkäistä - todellinen arvo muodostuu yhtiön ympärillä olevalla yleisellä sentimentillä :stuck_out_tongue_winking_eye:

8 tykkäystä

Kiitoksia maininnasta ja on hienoa päästä tuollaiseen joukkoon mukaan! :slight_smile:

On myös kiva, kun mainitsit erilaisia tyyppejä ja se on mielestäni Foorumin yksi hienoimmista puolista, että täällä on erilaisia persoonia ja sijoittajia, jotka antavat hyvää erilaista panostaan.

Tässä yhteydessä voisin mainostaa Seuranta-toimintoa, mikä on useimmille tuttu, mutta kerron missä se mun mielestäni toimii hyvin. Eli sellaiset, jotka kirjoittavat aika harvoin ja laadukkaita viestejä niin sellaisten kanssa on kätevää käyttää tätä toimintoa esimerkiksi @SijoitusSeppo ja @Tyhjatasku kirjoittelevat rauhallisempaan tahtiin, niin käy esimerkiksi heidän profiilistaan klikkaamassa tätä painiketta:

image

Ja sitten omasta profiilistaan voi seurata näiden seuraamiensa henkilöiden tuoreimpia viestejä:

image

Toki kukin tietää, mikä itsellensä parhaiten sopii tai ei sovi, mutta tässä oli tällainen ehdotus varsinkin niille, joille tuo toiminto ei ole niin tuttu. :slight_smile:

11 tykkäystä

Niin,halutaanko erottua vai halutaanko saada Suomen edustaja myös toiselle kierrokselle?

Jos meille riittää, että olemme Euroviisujen Edide Edvards ennmin kuin Matti Nykänen, niin mennään sitten vitsillä sisään.

50v mittarissa ja joka vaiheessa pitää hihitellä aivan typerille asioille kuten sille kun tilinpäätöksessä on sivunvaihto ‘sopivassa’ kohtaa.

Olen kuullut ‘aikuiseksi kasvamisesta’ mutta varmaan joku naisten juttu :man_shrugging:

6 tykkäystä

Tämmöinen perintö jäi Vaimokkeelle Isältään, ei muuta. Ei sentään velkoja tai kämppää perähikiältä rasitteeksi :cold_sweat:

35 tykkäystä

Kuvakulma on sen verran veikeä että on kyllä vaikea arpoa onko tuo Lenin-setä vai ‘the bust of a proud black man’

6 tykkäystä

Kyllä se Lennu-setä on :+1:

image

14 tykkäystä

Jopas on tympeä ilmestys. Toki sitähän kaikki neukkujen propaganda- ja palvontamatsku on. DDR:ssä sentään saavutettiin jotain herttaisuutta tuolla saralla. Tosin en nyt viittaa sikäläisten dirikoiden patsaisiin.

1 tykkäys

Julmetun hieno. Laittaisin heti oman Hitukka- ja Väyrys-patsaan viereen.

4 tykkäystä