Keskustelua välittäjistä

Itse laitoin OST siirtopyynnön Nordnettiin. Kun aloitin ostin oli nordnet reilusti kalliimpi, nyt näytti hintaero jopa kääntyneen Nordnetin eduksi kauppamääristä riippuen. Käppyrättömyys myös alkoi vaivaamaan sen verran että katsoin 100€ siirtokulun arvoiseksi. Harmi kyllä ei pääse nyt kahteen viikkoon veivaamaan ostilla.

1 tykkäys

Onko muilla Nordnetin sovelluksen QR tunnistautuminen muuttunut käyttökelvottomaksi? Viime viikolla vika tuli vaimon sovellukseen ja tänään itselle sama ongelma. Ei toimi enää ollenkaan apin kautta. Joko ei vain lue koodia tai sitten tulee musta ruutu. Kameran kautta skannaamalla onneksi toimii.

Edit: lukaisin ketjua taaksepäin ja muillakin näköjään samaa ongelmaa. @P_O_Niemi Oletko saanut mitään vastausta nordnetiltä?

Edit2: @Werther No niin näköjään toimii vaikkakaan ei ihan joka kerta. En tajunnut kokeilla kun kuva oli mustana. Aika loogista että kun kuva näkyy ei toimi mutta kun kuva mustana niin toimii. :grin:

1 tykkäys

Toimii vaikka näyttö musta QR-koodia lukiessa.

1 tykkäys

Samaa onglelmaa on ollut. Usein tulee musta ruutu joka ei lue QR-koodia.

2 tykkäystä

Täällä ei lue koodia kun näyttö mustana (S22+). 1-2 kertaa kun sulkee lukijan ja avaa uudestaan, niin alkaa toimia. Olen raportoinut Nordnetille. Eivät ole vielä vastailleet.

2 tykkäystä

Osaako joku sanoa kauanko Mandatum Traderista kotiuttamiseen menee? Tähän asti ollut rahaliikenne toiseen suuntaan ja se on ollut nopeaa.

Täällä on aika epämääräinen vastaus kysymykseesi:

Nostot tehdään kansainvälisellä pankkisiirrolla, jolloin nostoissa voi kestää muutama pankkipäivä. Huomioithan, että nostoaikatauluun vaikuttaa esimerkiksi osakekauppojen selvitysaika (t+2).

Itse asiassa, surkea vastaus :smiley:

1 tykkäys

Kokemukseni mukaan Mandatum Trader käytti koko selvitysajan T+2.

Siirto lukittiin heti, mutta se toteutettiin vasta T+2.

Viive johtuu siis Mandatum Traderin viiveistä ei pankkien välisestä viiveestä.

1 tykkäys

Kiitos. Taitaa olla viime torstai jolloin tein kauppoja sekä nostopyynnön, mutta ei ole vielä tullut perille. Huomenna pitäisi siis näkyä, jos oikein tulkitsin. Mitää muuta pahaa sanottavaa ei kyllä Mandatum Traderista noin vuoden käytön jälkeen ole. :slight_smile:

Onko Nordnet muillakin alhaalla?

Taisi liian monta foorumilaista laittaa samaan aikaan toiset 50 000 euroa osakesäästötilille :slight_smile:

18 tykkäystä

täälläkin on alhaalla

5 tykkäystä

Täällä ainakin mobiili toimii nyt.

1 tykkäys

Mobiili heitti toimimasta, ei pääse kirjautumaan.
Tämmöisiä ei saisi tulla, palveluntarjoalla pitäisi olla varmistukset kunnossa.

2 tykkäystä

Ei toimi tällä hetkellä.

2 tykkäystä

Yllätys että ei toimi… :v:

1 tykkäys

ei saisi tälläistä olla, orderit kilisi ainakin äsken läpi, joten kai se on kiinni kuitenkin vielä pörssissä

3 tykkäystä

Pääsin mobiiliin ainakin hetkellisesti mobiilivarmenteella kirjautumaan ja tekemään myynnin, toki kirjautumistapa ei välttämättä ratkaissut.

3 tykkäystä

Minulla mobiili toimii, mutta selaimella ei pääse.

Meinaatko, että Nordnet on usein alhaalla?

Nyt taas selaimella pääsee Nordnettiin.