Kurssien ja niiden muutosten kyselyt, kauhistelut ja hehkuttelut - ketju (Osa 2)

kuva

Jälleen yksi hexin firma puhkaisi koronapohjat. Onnekas voittaja tänään on Anora :partying_face:

16 tykkäystä


Jollakin tuli kiire päästä lapuistaan eroon? Kurssi käväisi hetkellisesti -18% :grin:

6 tykkäystä

Kuka Möi avidly 5,30?eikö se lunasteta Min 5,50?

1 tykkäys

Tecnotree laskua päivästä toiseen. Nyt on 11 pv laskua putkeen.

Toimarin pitää useamminkin ostella reippaaseen ylihintaan, jos kysytään markkinoilta? Vasta hävinyt 40% hänen ostoksistaan.

:partying_face:

28 tykkäystä

Citycon kohta 6€. Ruotsin korkojennostoko tätä laskee näin reilusti?

11 tykkäystä

Kyllä tuossa alkaa pikkuhijaa olemaan hinta/riski kohdillaan.

Otin isot turskat ja myin 0,668:n kohdalla.

Sen jälkeen toimarin ostokset ja hinta leikkaantunu ~2/3:n mun exitistä :flushed:

4 tykkäystä

Reikä putkessa pitää lng-osakkeet virkeänä.

2 tykkäystä

Älä ny, näyttäis olevan nyt nousussa. Käänneyhtiöhän toi on. :sunglasses:


EDIT. Sehän muuttu. :frowning:
image

12 tykkäystä

Kusetusmarkkinat veti taas kaiken vessasta

38 tykkäystä

Koko laskumarkkinalle tyypillistä, että ne päivän sisäiset nousut myydään alas ennen closea. Uskon korkojen nousun ajavan osakkeita alas niin kauan, kuin nousu jatkuu. En siis hyppää kyytiin ennen kuin rauhoittuu… Tai sitten minusta tulee korkosijoittaja loppuelämäkseni

43 tykkäystä

Eikös nämä markkinat nimenomaan tarjoa joka päivä loputtomasti mahdollisuuksia treidaajille, joita täälläkin on paljon? Miksi haukkua hyviä katettuja pöytiä, joista voi syödä ja siitä vielä maksetaan?

28 tykkäystä

Kamux kävi 1 sentin päässä koronapohjasta :partying_face: Käytännössä lähes jokainen joka on ostanut syyskuun 2019 jälkeen myy nyt tappiolla.

32 tykkäystä

Olen niin katkera, kun @Pohjolan_Eka ei ole mukana enää matkassa. :rage: Ihan turhaan ostin ja lisäilin pariin kertaan. :sob:

26 tykkäystä

Tecnotreen alamäki jatkuu, vieläköhän sitä pääsee tällä viikolla tekemään seuraava lisäyksen kun hinta < 0,4€ ja p/e < 10 :scream:
Maistuu :partying_face:

10 tykkäystä

Kuluvan vuoden kvarttaaleilla tulosta on (ulkomuistista) syntynyt 0.01€ ja 0.00€. Jos seuraavat kaksi kvartaalia tuottaa saman verran, niin P/E on edelleen >20x tällä kurssilla. On toki mahdollista että saatavia alkaa kassaan kilahdella ja sen varaan kurssikin nojaa. Pettymykset voivat siis edelleen laskea kurssia ja odotukset pitäisi taasen voittaa reilusti. Se on toki mahdollista, mutta itse seuraan vierestä onnettoman Q2 rapsan jälkeen.

5 tykkäystä

Eikö myyntisaamiset jo näy tuloksessa? Ja sitten jos kilahtaa kassaan, näkyy se myös kassavirtalaskelmassa - ja jos taas ei kilahda, niitä alaskirjataan ja tulee negatiivinen vaikutus tulokseen?

6 tykkäystä

Juurikin näin. Myyntisaamisten kassaan kilahtaminen ei vaikuta tulokseen. Tässä sijoittajasentimentissä itse näen melkeen tärkeämpänä sen, että nyt myyntisaatavia tuloutuisi ja kassavirta positiiviseksi vs. jokin tajunnan räjäyttävä tulos.

10 tykkäystä

Tässähän tämä muistin virkistykseksi. Itsehän olen tässä taas vahvasti mukana, tosin liian aikaisin jo ostettuna. Mutta toimarin ja K2:n ostot on kans ylemmällä kurssilla reilusti hankittuna.

2 tykkäystä

Inderes-efekti on vielä voimissaan ainakin toiseen suuntaan. Anora-analyysi ulos, vähennä suosituksena ja kurssi laskee tuplasti muuhun pörssiin. Ei ole yleensä niitä kaikkein volatiileimpia osakkeita.

1 tykkäys

Ostikos joku Kamuxia laidasta vai miten ihmeessä kävi vihreällä yhtäkkiä :thinking::thinking:. Nyt jo +1%, heti sitten olleen -2% sijaan :open_mouth: