Kurssien ja niiden muutosten kyselyt, kauhistelut ja hehkuttelut - ketju (Osa 2)

"
Jenkeissä ei ole tarpeeksi työttömyyttä.
"

Taloudella menee liian hyvin, käyhän sekin kurssiromahduksen syyksi paremman puutteessa.

17 tykkäystä

Pelkään loppujen lopuksi kovia nousuja, koska sitten tulee kovemmin “vastapalloon”. :smiley:

Nyt ei voi edes tätä käyttää alla olevaa lausahdusta. :smiley: Pitää vaan mennä sillä tavallisella “totuudella” eli kusetus markkinat ja kriisit saatana. :thinking:

Tarjoaahan nämä laskut ehkä parempi paikkoja ostaa ja lisäillä ainakin tiettyjä osakkeita. Parin viikon päästä ehkä lisäilen yhtä tai kahta osaketta. :slight_smile:

7 tykkäystä

Mihinköhän bumtsibumi-rahastoon olen sekaantunut? :thinking: Onko tämä sukua Paasin smarteille tai Ark investin jutuille tai… Jim Cramerin ETF:lle? :scream:

image

54 tykkäystä

Silmämääräisesti rahasto on laskenut reilu +5000%:sta alle +4000%:iin. Eli @Sijoittaja-alokas efekti on nopealla päässälaskulla reilu -1000%.
Toivon voimia heille joiden salkkuyhtiöihin tämä alokas seuraavaksi vilkuilee.

103 tykkäystä

Olen melko varma, että sijoittelija alokas yritti treidailla ja otti viime viikolla keskiviikkona longia nasseen ja sepeen. Isolla vivulla.

Nasse -3.8% ja sepe -2.8% viime viikolla vaikka alkuviikosta oli vahvassa nosteessa.

@Sijoittaja-alokas Onko sinulla plugia salkussa? :cold_face:

12 tykkäystä

Alokas varmistelee hyviä lisäyksen paikkoja ja entryjä myöskin meille muille :slightly_smiling_face:

Olen itse asiassa ainakin 10 vuotta katsellyt tätä vierestä, nyt mietiskelin että jos isken kiinni niin lähden kyllä reissulle samalla Vietnamiin kattelee mitä tuli ostettua :airplane:

9 tykkäystä

Vietnam ei ehkä paikanpäältä katsottuna ole parasta mitä eteen tulee…

4 tykkäystä

Stokkasammakon rentous on hävinnyt. :frowning:

37 tykkäystä

Tein hyvät kysymykset ja Verneri vastasi hienosti, tässä lopputulos. :sunglasses:


Ei se Alokas-efekti aina ole -1000 prosenttia alaspäin!

32 tykkäystä

Noh, mitä menin tuulettelemaan, ei se viiden prossan nousu pysynytkään, vaan tuli pieni Alokas-efekti kuitenkin.

Viime hetkillä se tipahti:
image

Olen ensi kerralla vain hiljaa ja katson tyytyväisenä, kun kurssi nousee. :grimacing:

15 tykkäystä

Harvia ja Muovikippojen Harvia nousevat! :fire: :saluting_face:
image

15 tykkäystä

Lopeta nyt hyvän sään aikana vai haluatko että ne sulkevat reilusti miinukselle?

36 tykkäystä

Huomenna mennään -6% taas jos vanhat merkit pitää paikkansa.

9 tykkäystä

Rikkaruohojen kitkentärobottifirma, ei jatkoon selvästi, markkina-arvo noin miljoona euroa. Ruotsissa on todellista kansankapitalismia, kun saadaan snagarit oikeasti pörssiin. Mikä lienekään pienin markkina-arvoltaan…

3 tykkäystä

7 tykkäystä

Oli aika vinha veto lisäillä tätä yhdeksän ja kymmenen euron tienoilla. :sunglasses:
image
Minä olen jo “hyzonini” omalta osaltani kokenut. :skull:

49 tykkäystä

Voikos joku kertoa mikä tarina tämän Smart Wiresin markkina-arvon nollaantumisen takana on? Tuommoiseen rapeaan -78% ei riitä yleensä ihan perus negari…?

8 tykkäystä

image

Löytyy omasta salkusta :cold_face: :cold_face:

Ostanut ensin 40sek, sitten 35, 30, 25, 20, 15, seuraava pysäkki 10 :rofl:

Ruotsissa kansankapitalismi kukoistaa!

8 tykkäystä

Turkissahan vaikuttaisi menevän hyvin, muikeatuottoinen rahasto viime ajat tämä.

2 tykkäystä

Mikähän on tuotto euroissa tai dollareissa?

5 tykkäystä