Kurssien ja niiden muutosten kyselyt, kauhistelut ja hehkuttelut - ketju (Osa 2)

Oliko tähän liittyen julkaistu tänään jotain?

1 tykkäys

Yritin iloita noiden kahden pskaläjän noususta, mutta todettakoon, että taitaa olla majority laskussa tänään salkussa :crazy_face:

5 tykkäystä

Tänään ollut hyvä päivä. Uus hyvä kirjakin tuli postista, mitäköhän sille Voxturille…


Fuck-It-Computer

33 tykkäystä

Salkusta löytyvä F3 Uranium Corp julkaisi lupaavia alustavia poraustuloksia, minä lähes itken ilosta, että “nyt vihdoin lähdetään”.

Aukasee vähän reilun 10% nousuun, minä ihmettelen vaisuutta. Tällä hetkellä kynnetään reilut 7% miinuksella ja minä itken, kun ei ole enää munuaista myytäväksi asti, kun kaikki irtoava on jo laitettu sisään ja lainaakaan saa enää mistään :sob:

Edit: Make it -9,09%

17 tykkäystä

Joku huomas vasta illalla, että oon myynyt Orthexit. :smiley:

image
Good news that is good news GIF on GIFER - by Rexshaper

53 tykkäystä

Ihan hyvinhän tuo on noussut marraskuusta… :smile:

1 tykkäys

Marraskuusta joo, mutta en tuohon isompaan liikkeeseen ehtinyt mukaan kuin ensimmäisellä, hyvin pienellä erällä. :smiling_face_with_tear:

Sittemmin nostellut keskihintaa sujuvasti, aina paikallisiin huippuihin osuen. :sweat_smile: :sweat_smile:

1 tykkäys

image

Oma pilkki oli 44 tasolla :frowning:

2 tykkäystä

ootkohan ihan saletissa tuon ajoituksen suhteen, jos orthexin raaka-aineet alkavat halventua ja hinnan korotuksia on ehkä saatu tehtyä? :D…

Ihan seuraamatta yhtiötä tarkemmin.

2 tykkäystä

Ehkä mokasin, en tiedä. Kyllä mä kauan ja pitkään mietin sekä pohdin asioita monelta kantilta. Olen tahattomasti(kin) aika läppä. :smiley:

No näin mä vähän perustelin asiaa itselleni. :slight_smile: No perusteluissa vedin mutkat suoriks ja laitoin vain jotain.

Pidemmän aikavälin graafilta pystyy päättelee, millaisilla hinnoilla ostin tätä. No aika kalliilla, myin puolet jo aiemmin ja loput nyt.
image

1 tykkäys

No mutta ei se haittaa vaihtaa hevosta, kunhan se uusi on ok.

Foorumilla oli orthex ketjussa joskus erinomainen kirjoitus raaka-ainehinnoista jne.

Myös eräs yhteistyökumppani oli tiettyjen muivien kanssa tekemisissä, silloin hinnat about tuplautuivat. Voisi kysellä miten nyt on raaka-aineet menneet.

Ei ollut tuolloin intoa itsellä, vaikka inden ja foorumi innostui, en tiedä pitäisikö nyt uudestaan penkaista :smiley:

1 tykkäys

Ja Ruotsin ylpeys Fortnox on tänään tempassut uudet ATH lukemat. Onse kova :muscle::champagne:

12 tykkäystä

Enento Groupin osake “syöksyy” jo ennen osingon irtoamista. Mistä lienee kyse? Eikös tuo huomenna vasta irtoa?

4 tykkäystä

No niin nyt kohti kolmea!
image
Happy Frog GIFs | Tenor

22 tykkäystä

Ilmeisesti Nordea ei saa nyt noustua, vaan veivaa tuota 9,35-9,60 :thinking: Onko tämä nyt sitä kuuluisien isojen poikien ja robojen hommia :exploding_head: ja sitten kohta joku jossain antaa lähtöluvan ja ollaankin siellä 12 päällä :thinking: voi toki olla, että minun kannattaa käydä investoimassa vahvaa foliota lähikaupasta :rofl:

5 tykkäystä

Qt ensin komeasti plussalla ja taas lasketellaan. Ihmeellistä…

2 tykkäystä

Ihmettelin tätä myös, Inderes kuitenkin tänään nostanut suosituksen vähennä → lisää :face_with_raised_eyebrow:

1 tykkäys

Hermoilu jatkunee edellisistä kriiseistä, vaikka uusia ei nyt juurikaan ole uutisoitu. Kyllä se päivä tulee, kun vihertää taas kunnolla! :handshake:

Intrum vetelee fandancea päivän -5%:lla, mutta valitan, minun automaattilisäys on vasta hinnassa 95SEK. Jää miljoonat tienaamatta kun sinne ei kuitenkaan päästä.

5 tykkäystä

Alkaa taas kuplimaan?

11 tykkäystä