Ihan hyvinhän tuo on noussut marraskuusta…
Marraskuusta joo, mutta en tuohon isompaan liikkeeseen ehtinyt mukaan kuin ensimmäisellä, hyvin pienellä erällä.
Sittemmin nostellut keskihintaa sujuvasti, aina paikallisiin huippuihin osuen.
Oma pilkki oli 44 tasolla
ootkohan ihan saletissa tuon ajoituksen suhteen, jos orthexin raaka-aineet alkavat halventua ja hinnan korotuksia on ehkä saatu tehtyä? :D…
Ihan seuraamatta yhtiötä tarkemmin.
Ehkä mokasin, en tiedä. Kyllä mä kauan ja pitkään mietin sekä pohdin asioita monelta kantilta. Olen tahattomasti(kin) aika läppä.
No näin mä vähän perustelin asiaa itselleni. No perusteluissa vedin mutkat suoriks ja laitoin vain jotain.
Pidemmän aikavälin graafilta pystyy päättelee, millaisilla hinnoilla ostin tätä. No aika kalliilla, myin puolet jo aiemmin ja loput nyt.
No mutta ei se haittaa vaihtaa hevosta, kunhan se uusi on ok.
Foorumilla oli orthex ketjussa joskus erinomainen kirjoitus raaka-ainehinnoista jne.
Myös eräs yhteistyökumppani oli tiettyjen muivien kanssa tekemisissä, silloin hinnat about tuplautuivat. Voisi kysellä miten nyt on raaka-aineet menneet.
Ei ollut tuolloin intoa itsellä, vaikka inden ja foorumi innostui, en tiedä pitäisikö nyt uudestaan penkaista
Enento Groupin osake “syöksyy” jo ennen osingon irtoamista. Mistä lienee kyse? Eikös tuo huomenna vasta irtoa?
No niin nyt kohti kolmea!
Ilmeisesti Nordea ei saa nyt noustua, vaan veivaa tuota 9,35-9,60 Onko tämä nyt sitä kuuluisien isojen poikien ja robojen hommia ja sitten kohta joku jossain antaa lähtöluvan ja ollaankin siellä 12 päällä voi toki olla, että minun kannattaa käydä investoimassa vahvaa foliota lähikaupasta
Qt ensin komeasti plussalla ja taas lasketellaan. Ihmeellistä…
Ihmettelin tätä myös, Inderes kuitenkin tänään nostanut suosituksen vähennä → lisää
Hermoilu jatkunee edellisistä kriiseistä, vaikka uusia ei nyt juurikaan ole uutisoitu. Kyllä se päivä tulee, kun vihertää taas kunnolla!
Intrum vetelee fandancea päivän -5%:lla, mutta valitan, minun automaattilisäys on vasta hinnassa 95SEK. Jää miljoonat tienaamatta kun sinne ei kuitenkaan päästä.
Alkaa taas kuplimaan?
No niin.
Kieltämättä. päivän huipuista tullut alaspäin -7,5% tällä hetkellä.
Minä jo lisäsin.