@Badwithmoney kirjoitan tänne, kun vielä i sitä ketjua ole.
Tuolla siis mainitsit tämän Lohilo Foods Ruotsista.
Tiivistäen edellisestä kvartaaliraportista: ~ +50% yoy kasvava ruoka-alan bisnes (terveysjuomia, proteiiniaruokaa ja patukoita, jäätelöitä). Arvostettu tällä hetkellä EV/S ~1,6 joka on mielestäni melko kohtuullinen kasvavalle kuluttajabrändille
Osaatkoa tänne jo avata, mikä täst’ä tekee kilpailukykyisen kovasti kilpailluilla markkinoilla? Ruoka-alan business on siis erittäin laajaa ja ovat näemmä mukana terveellisellä portfoliolla? Miksi juuri heidän tuotteet ovat kiinnostavia, mikä on se vahva osaaminen heillä ja onko heillä noissa jossakin joku ydinosaaminen, vai ovat vain “terveelliset asiat on pop, tuomme kaikkea siihen liittyvää”?
edit. ja siis en ole lainkaan perehtynyt itse, kiinnostusta on vain kun taloudessa asuu tämän alan ammattilainen. Voisin itsekin tutkia keissiä, mutta minusta yksi hyvä tapa kehittyä on se, kun joku haastaa omia “näkemyksiä” ja jos esim. kysymyksiin täytyy vastata, niin se kehittää myös ja vahvistaa sitä osaamista ko yritykseen.